петък, 12 септември 2014 г.

Summer Body Milks

Здравейте Момичета,

Реших да ви разкажа за впечатленията си от три лосиона, които използвах през изминалото лято. Ще съм кратка, защото усещам напоследък, че много се разпростирам :)

От ляво надясно: Body Milk Korres, Lait Corporel Biotherm, Mango Body Cream
Започваме с боди млякото с кокос на Korres. Обожавам продуктите за тяло на Korres по няколко причини : не съдържат палмово масло, парабени, течен парафин и силикони. От трите представени продукта, този е с най-мазна и гъста формула (предполагам заради наличието на масло от соя, бадем и кокос),но попива бързо и прави кожата копринено мека. Другото, което обожавам е неговия аромат на кокос, просто опияняващ. Много често тези млека за тяло са в комплект с душ-гел, в моят случай беше така и цената му беше около 10 €. Тегло - 200 ml.





Продължаваме с Lait Corporel на Biotherm. Първоначално бях възхитена от този продукт, дори ми беше най-любимият, но в момента съм със смесени чувства към него. Млякото е подарък от сестра ми, така че не съм проверявала цената му, тегло - 400 ml. Продуктът е в голяма и удобна пластмасова опаковка с помпичка, като първото нещо, което ще ви грабне в него е ароматът на портокалови цветчета. Няма такъв аромат, измества и кокос и всичко останало. Консистенцията му е много лека и въздушна, а уханието му се запазва върху нея през целия ден. Винаги когато съм нанесла от този лосион за тяло, получавам комплименти, че ухая божествено. Доскоро не обръщах внимание на наличието на проблемни компоненти в състава на продуктите, но откакто водя блог се научих да се зачитам все по-често в тяхното описание. Не съм някакъв спец, разпознавам основните и по-известни вредни съставки. В крайна сметка взех  за себе си решение, че ще продължа да използвам досегашната си декоративна и бяла козметика и няма да премина изцяло на био и органик такава. Ще разчитам повече на продукти с натурален произход. Но, поне откъм грижата за тяло ще се постарая да използвам безвредни формули. Следователно, това което не ми допадна в лосиона за тяло на Biotherm е наличието на течен парафин. Не съм усетила някакво влошаване на състоянието на кожата си след неговата употреба, отново е гладка и нежна, но знанието за този парафин ме тормози. И колкото и да ми харесва, осъзнавам, че няма да повторя тази покупка именно заради тази съставка. По никакъв начин не искам да ви настройвам негативно, ако на вас не ви пречат разните му парабени и парафини ползвайте каквото искате, както споменах решението ми си е изцяло лично и то е доста компромисно в случая.


Сега малко по-весело :) третият продукт, върху който концентрирах вниманието си е кремът за тяло на The Body Shop с манго. Консистенцията му е много приятна и немазна, изключително подходяща за лятото, тъй като попива бързо. Цветът му е в нежно бледожълто и лично на мен ми действа много ободряващо, тъй като обичам продукти със сладникави и бонбонени цветове. Единственото нещо, което не ми хареса в този продукт е ароматът му. Още при първото подушване на крема ми се стори, че уханието на манго е прекалено силно и някак си химическо. С течение на времето, непоносимостта ми към този аромат се обостри и накрая просто нямах търпение да го приключа. Леко съм учудена тъй като много пъти съм използвала продукти от плодовата серия на бранда и никога не ме е дразнел толкова техен аромат. Трайността на уханието е повече от задоволителна, но слава богу с времето избледнява :) Цена около 20 лв., 250 ml.



От ляво надясно: мангото на The Body Shop (в жълто), в средата е млякото на Biotherm, вдясно е кремът на Korres
От ляво надясно: мангото на The Body Shop (в жълто), в средата е млякото на Biotherm, вдясно е кремът на Korres
С две думи, откъм текстури и действие улучих подходящите за лятото продукти. А, вие имате ли любими лосиони за тяло или експериментирате непрекъснато с нови.


SHARE:

4 коментара

  1. Аз също имам проблем с лимоновото масло на The Body Shop.. с мириса конкретно. Явно имат и несполучливи аромати. Много ми се ще да им пробвам и лосионите. Иначе това лято основно него ползвах и то вечер, за да попие добре. През деня едно на Cottage с виолетка, но то от към хидратация не ме спечели и ще продължавам да взимам само душ геловете на марката. Отделно понякога редувах със мултифункционалното масло на NUXE и последно доста ме впечатли това на L'occitane. Много харесвам на Palmers също, ама повече за зимата. Най-любимо ми е на The Body shop с праскова маслото. Ще взема и лосиона да пробвам със същия аромат. Полезен пост!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пиша от няколко дена отговор на коментара и не иска да излезе :) това на The Body Shop с праскова отдавна се каня да си го купя :)) а Nuxe ми беше любимото олио, но открих ново по-добро, за което ще пиша

      Изтриване
  2. Aз все още не съм намерила любим и непрекъснато експериментирам с нови :):):)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и аз така, но има някои към които чат пат се завръщам :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig