четвъртък, 26 юни 2014 г.

Маданско Чудо

Чували ли сте за крема "Витасин" или по известен като "Маданско чудо"?? До миналата година дори и не подозирах за съществуването му, а сега го използвам много често.

Като всяка жена и аз се подлагам редовно на не дотам приятни и болезнени козметични процедури. Една от тях е кола маската на ръце и тъй като времето се затопли, а с това се увеличава и посещаемостта в козметичния салон, си спомних какво ми се случи миналата година по това време и защо прибягнах до употребата на този крем. Та представете си ме при козметичката в  16:00 ч, охкайки и проклинайки месечната си кола и за капак на всичко на места ми обелиха кожата на ръцете.Тъй като имам много чувствителна и за съжаление суха кожа, дори и при най-фината и щадяща кола понякога кожата на ръцете ми бива отлепена на по нежните места около свивките. Случвайки се през летния сезон, когато слънцето е най-силно и вредно, тази ситуация е много неприятна, тъй като местата с обелена кожа потъмняват и пигментират от слънцето и се отличават на фона на останалата непокътната кожа. Козметичката се притесни, аз започнах да се тюхкам, че ще заприличам на петниста хиена и козметичката ми каза да си купя крем Витасин. Естествено последва скептицизъм от моя страна, но момичето ми обясни, че кремът ще заздрави много бързо изгореното място и допълнително ще осигури отгоре предпазен филм, който да попречи на пигментацията. Купих си крема от аптеката на цена около 4-5 лева и наистина ми помогна, премахна болката като от ожулено, спомогна за бързото регенериране на кожата и най-важното никакво потъмняване.
Източник: интернет

Оттогава не съм спряла да използвам крема при всяко малко изгаряне по невнимание, за омекотяване на петите и по-грубата кожа на лактите, при пресни белези. Ефектът на облекчение и възстановяване е мигновен. Това се дължи на съставът на мехлема. Кремът се приготвя по стара народна рецепта на базата на естествени съставки: пчелен восък, борова смола, невен, билки, натурални растителни и животински мазнини. Не съдържа консерванти! Консистенцията е много мазна, гъста и нанесена на кожата попива бавно и лепи (предполагам че се дължи на смолата). Отличава се с неприятен аромат поне на мен не ми допада (според мен животинските мазнини са именно свинска мас, макар да не е упоменато по този начин в състава и затова и крема трябва да се съхранява в хладилник през топлото време). Но, именно за свинската мас съм чувала, че е много полезна, подхранва кожата и я прави много еластична. Има медено жълт цвят (ще актуализирам публикацията със снимка на ръката)

Производителите са описали следните проблеми, за които крема може да послужи:

1. Сухи екземи
2. Гъбични заболявания
3. Напукани ръце и пети
4. Хемороиди
5. Разширени вени
6. Косопад - като маска за коса
7. Псориазис
8. Ухапване от насекоми
9. Акне
10. Белези и цикатриксови ръбове

Любопитно ми е дали сте чували или използвали крема?

Поздрави, Мая
SHARE:

8 коментара

  1. Хмм, мисля че ми го препоръчваха против изгаряния ако не се лъжа.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също го ползвах след жестоко изгаряне над устната при фотоепилация,Козметичката ми не вярваше че нямам никакъв белег вече.До колкото знам не действа при стари белези от изгаряне.Единственият му недостатък е отвратителната миризма.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, миризмата е много неприятна :)) като гранясала мас :) поне на такава я оприличи майка ми, защото се е мазала със свинска мас като е била бременна :) а относно фотоепилацията, би ли споделила малко повече. Аз много се чудя дали да не се подложа на подобни процедури, но все ме възпира страха от появата на пигментационни петна :)

      Изтриване
  3. Ето още един почитател на Витасин, обожавам го, страшно много ми помага и на мен и дори го използвам за крем за очи:
    http://beauty-galore.blogspot.com/2014/05/blog-post.html

    ОтговорИзтриване
  4. Оле, върна ме назад в годините! Майка ми го ползваше дълго време и когато на мен почнаха да ми се появяват първите "младежки" пъпки, издевателстваше над мен да ме маже с този крем :D Обаче миризмата му не можех да понеса и курсът на лечение главоломно претърпя своя крах :D

    https://nikovamakeup.wordpress.com/

    ОтговорИзтриване
  5. На мен ми премахна всички белези и изгаряния

    ОтговорИзтриване
  6. Едно време 89-90 година бил съм на 3 г. само маданското чудо ме е спасило да не ми останат белези от изгаряне с вряла вода.

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig