понеделник, 22 септември 2014 г.

Revlon ColorburstButter - SORBET

Здравейте Момичета,

По случай първия учебен ден, времето беше решило да изпрати първолаците по вода, а аз реших реших да изпратя лятото с едно прекрасно червило. И друг път съм писала ревю за Colorbust Butter серията на Revlon и само мога да съжаля, че все още не са налични в България. Надявам се от представителството на Revlon Bulgaria, да си вземат забележка :)


Този път заложих на не толкова популярния номер 053 Sorbet. Оказа се, че съм уцелила десетката с този цвят. Имаме стилна, красива циклама с лек син подтон. Ярък, открояващ се нюанс, който да подчертае чувствената извивка на нашите устни и същевременно с това не е прекомерен и отблъскващ. Цветът е наситен и плътен още от първото нанасяне, а консистенцията  на червилото е така мазна и приятна, че се плъзга по устните като масло. Осигурява гланцов завършек, без блестящи частици. Трайността му при мен е около 2 часа, като попива постепенно.  Устните ми след това са пухкави и меки, което за мен е най-добрият признак, че формулата му е щадяща. Признавам си, няма нещо, което да не му харесвам освен, че е трудно за закупуване и че е много малко като грамаж - 2,5 gr. С червилото се сдобих за сумата от 6.90 GBP. Спирам с хвалбите и оставям снимките да говорят сами.







С любимите ми тип мъжки обувки от Zara 
А, вие какви червила предпочитате, с по-мазна или с по-суха формула :)

П.С. Мариета, това ревю е специално за теб, Sorbet или Lollypop :)


SHARE:

19 коментара

  1. Червилото е супер, обаче блузата и обеците са страхотни <3. А за обувките имаш си дружка - обожавам този тип обувки, моите са велурени и сини и не спирам да ги нося :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали, онзи ден като бях в Зара имаше велурени в беж и много им се чудех :) благодаря ти за комплиментите. Блузката е Zara, а за обеците мяй ще пусна отделен пост :) тъй като получавам много запитвания :)

      Изтриване
    2. Ами аз преди много избягвах велура и после една продавачка ми каза, че велурът е обърната кожа и не пропуска повече вода, отколкото нормалната кожа и оттогава си купих много чифтове от велур. Просто са толкова меки, а моите крака са като на принцеса за жалост и велурът е добър вариант. Подозирах аз, че блузата е от Зара, наистина е много хубава :)

      Изтриване
    3. Благодаря ти много мила, да велурът са точно това, което ти е обяснила продавачката ::)) така че, си намерила правилният материал за обувка :))

      Изтриване
  2. Май наистина съм вече за Sorbet :)) Ох, страхотна си с този аутфит <3 Благодаря за ревюто! Между другото направо с нетърпение го чаках. А, на въпроса отговарям, че предпочитам по-мазни. Особено сега в студеното време ;) Нещо съм се пристрастила към тях ;дд

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм за мазните червила :) сега ще видим какво ще предложи Рим :) имаш едно Сорбе обещано, стига да намеря щендер на Ревлон :) как е във Варна???

      Изтриване
    2. Благодаря :** Във Варна много вали ;) А, в комплект с редовния вятър вечер сме на студено :д Хубаво мазно червило е и La creme на Too Faced. Него, това на Revlon и YSL съм подносила сега ;)
      П.П.: Няман търпение да посетя пак София и да се видим. Предполага се, че в края на идния месец ще пътувам натам :)

      Изтриване
  3. Леле, ама много си хубава ! Червилото стои много добре! Честно казано на ръката ти ми се стори доста ярко, но на устните малко омеква. Обикновено много харесвам ярките и това ще ми стане любимец- какво остава- да те пращаме пак да ни купуваш или направо и ние да ходим :D. За обеците и аз казвам ! И за обувките- имам сини, велурени, но този път на Salamander.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси много за комплимента :) да, червилото на устните стои много ненатрапчиво затова ми е толкова любимо :) хахаха пращайте ме, няма проблем :)

      Изтриване
  4. Обожавам бътърите на Ревлон и дано скоро се появят и у нас. Цветът ти седи великолепно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Нинка :) странно защо не ги внасят, при положение, че този новият стейн го гледах през август в Лондон и тук вече го има

      Изтриване
  5. Уау! На ръката ти въобще не ми хареса този цвят, а на устните ти стои прекрасно, много ти отива!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Лори :) явно наистина има разлика на кое място е нанесен цветът :)

      Изтриване
  6. Много искам и аз да ги пробвам тези бътъри, но в България едва ли ще ги видим! Аз предпочитам по-мазни червила, имам много сухи устни. Цветът, който имаш, е страхотен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм така със сухи устни и гледам да използвам по-мазни червила. Не са толкова трайни, но поне ги щадят :)

      Изтриване
  7. Червилото е уникално. Жалко,че ги няма при нас :(
    "Мъжките" обувки и сладкият гердан мнооого ми харесват :)) Супер си :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наричам ги "мъжки обувки" защото моята племенница на 7 год. като ги видя и ги оприличи точно така. Мерси за комплиментите, Мими !

      Изтриване
  8. Аз не съм много по червилата, но откъде е блузата? или поне къде точно я държиш във вас плюс точния ти адрес :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хм, нещо съм пропуснала коментара ти, за което се извинявам :) Блузката е от Zara, закупена от Лондон преди 2 години, не е мръднала и много я обичам :)) адресът остава строго поверителен :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig