четвъртък, 11 септември 2014 г.

MAGNIFICENCE Lierac Event

Здравейте Момичета,

Много се вълнувам докато пиша тази публикация, защото присъствах на първото си официално събитие в блогърските среди. Бях поканена от фирма Селекта Интернационал на представянето на новата линия на Lierac България - Magnificence. Събитието беше организирано на тематично за бюти блогърите място. Много се притеснявах от срещата, защото все пак щях да се срещна с дами, които разбират от козметика и знаят как да я използват :) Подготвих грима си много старателно - заложих на телесни тонове, подбрах тоалет, който да casual style, нито крещящо или пък too fancy. Е, признавам си отидох специално на фризьор, за да укротя къдравата си коса :) и в 11:00 ч. пристъпих в заведението. Бях посрещната от Зорница Велкова, изключително усмихнато и позитивно момиче, което е трейнинг мениджър във фирмата и именно тя ни запозна детайлно с новолансираната за България линия Magnificence. 

Аз и Зорница / благодаря на Полина за прекрасната снимка, повече за нейната гледна точка от събитието може да научите от тук - http://www.polinasofia.com/

Притесненията ми бързо се изпариха, тъй като всички момичета бяха много приятелски настроени и просто се насладихме на приятната обстановка, която ни осигуриха екипът на Селекта Интернационал.
Но стига блогърски неволи, а да се върнем към целта на занятието, а именно новата серия Magnificence. Серията е предназначена за дами на възраст 40+, като от Lierac я описват по следния начин:

"MAGNIFICENCE е първата линия грижа за кожата*, която контролира причината за стареенето. Лаборатории LIERAC предприемат важна стъпка в противостареещите грижи чрез таргетирано комбинирано действие срещу процесите на гликация и оксидация: ГЛИКОКСИДАЦИЯ. Този феномен модифицира всички протеини, отговорни за младостта и красотата на кожата. Лаборатории LIERAC разработват и регистрират уникален противостареещ патент – комплекс D-Glyox, който е мощна комбинация от цвят на нар, копринено дърво и концентриран липозомен пептид с глобално действие** върху гликоксидацията. Нов вид текстура за ефект “красива кожа” с незабавен и видим резултат".

След обстойната презентация, в която подробно ни беше обяснено какво е това животно "ГЛИКОКСИДАЦИЯ", за мен настъпи най-вълнуващият момент, а именно представянето на 4-те продукта от серията (повече информация може да намерите на официалния сайт на марката):
  • Дневен и нощен крем за суха кожа (допълнително обогатен с растителни масла от арган и шеа). Много пухкава като на десертен крем розова текстура.
  • Дневен и нощен гел-крем за нормална към мазна кожа (допълнително обогатен с оризова пудра, за да матира по-добре). Текстурата е лека и гелообразна.
  • Интензивен ревитализиран серум - тъй като червеният му цвят ме втрещи (сигурно се дължи на наличието на хибискус в състава), веднага го намазах на дланта си, изключително лека и немазна консистенция, която попи за секунди.
  • Грижа за околоочния контур под формата на стик с четчица за по прецизно нанасяне на продукта на тази фина зона. Още щом го видях и ахнах, тъй като прилича на любимата ми писалка на YSL Touch Eclat. Обогатен с екстракт от червено грозде. 

Изобщо обичам червения цвят, защото в храната и козметиката за мен е символ на силен антиоксидант, затова и всички тези червени съставки във формулата на продуктите и дори красивата опаковка ми допаднаха много. Лично за себе си избрах да тествам писалката-стик за околоочната зона (както я наричам аз), защото съм на 30 год., имам вече леки фини линии (макар всички да ме убеждават, че нямам), отдавна започнах да използвам продукти за първи бръчки и не се притеснявам в случая да изпробвам продукт за малко по-напреднала възраст. Зорница ми сподели, че писалката-стик се изразходва за около 2 месеца, така че очаквайте ревю след този период. Както винаги ще съм максимално обективна. 


Теди моментално подхвана апаратa
Кремът за суха кожа
Крем и серум
Женски приказки :)
И аз душа нося, обожавам макарони и тарталети :)



Благодаря ви за вниманието и ще се радвам да споделите вашият опит с продукти на Lierac :) 

SHARE:

8 коментара

  1. То Теди ако не подхване апарата, кой.. ;))
    Чудесно събитие беше, дано има още много такива...
    (За представянето на SkinFood например, wink wink селекта :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Отговори
    1. Татянче, чак когато си тръгна се усетих, че ти си "контето" :)) много отдавна исках да се запозная с теб. Ти си любимата блогърка на сестра ми :)

      Изтриване
    2. Ще има и други поводи ;) Аз много бързвах в интерес на истината, затова изхвърчах така след презентацията.

      Изтриване
  3. Ех,Майче,жалко,че не можахме да се видим!!!Много целувки!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно е било, а Зорито изглежда чудесно!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig