неделя, 28 септември 2014 г.

Apivita - Разни разнообразни маски # 2

Здравейте Момичета,

И преди съм ви говорила за гръцката марката Apivita и по-специално за маските за лице (тук). След като първата стъпка бе направена и любовта помежду ни се възроди, оставаше единствено да предприема втората стъпка или по точно - закупуването на още продукти, за да добия по-богати впечатления. В България може да ги намерите в определени аптеки, като отскоро марката има и собствена фейсбук страница на български език с по-добри указания за местоположението. Аз използвах лятната почивка в Гърция, за да напазарувам. Естествено, бях придружено от обикновено не мрънкащия ми приятел, който този път реши да ме изненада с побутване:" Хайде, ще изпуснем плажа, кое време стана"!  и нямах физическата възможност да разгледам на спокойствие както аз си обичам :)) Знаех само, че се нуждая от пълноразмерния скраб за лице с кайсия, който вече бях пробвала под формата на саше и в чийто аромат бях безвъзвратно влюбена. Е, в бързината грабнах два, почти идентични, но за това след малко. Реших да обогатя колекцията от маски с още сашета - винотерапия за фините линии и енергизираща с портокал. Бях късметлийка, защото в аптеката тъкмо слагаха новите, намалени цени на всички продукти на Apivita и успях да се възползвам от намалението. Както и при други гръцки марки като Korres в Гърция продуктите са по-евтини от България, така че ще ви посочвам цената на българска земя и съответно на гръцка :) 


Започваме с ревюто на двата скраба за лице, а тяхната еднаквост се дължи на факта, че и двата продукта представляващ нежен измиващ гел чиито ексфолиращи частици са фино смлени кайсиеви костилки.
  • Face scrub with apricot (по-малката тубичка) е този, който търсех. С риск да се повторя, това е прозрачен ексфолиант без парабени, без силикони и без propylene glycol. Производителите посочват, че съдържа 90 % натурални съставки като кайсиево масло, етерично масло от здравец, етерично масло от лавандула и екстракт от краставица. Apivita заместват наличната вода в състава на повечето измиващи продукти с разтвор от зелен чай, който да засили антиоксидантното действие на продуктите.  Препоръчителна употреба: веднъж или два пъти седмично, подходящ за всеки тип кожа. Частиците са осезаеми на кожата при разтъркване, но аз предпочитам по-груби ексфолианти, които да свалят ефикасно мъртвите клетки и замърсяванията. Кожата е чиста, свежа и най-важното много гладка. Ароматът на сладка кайсия е просто пристрастяващ и изпълнявам тази процедура с огромно удоволствие пред огледалото. Опаковка от 40 ml. на цена от 9 евро в Гърция, в България същата опаковка може да се намери в аптеките за сумата от 27-28 лв. 
  • Face exfoliating gel with apricot & honey (по-голямата тубичка). Приятен бледожълт ексфолиант (цветът вероятно се дължи на наличието на мед) отново без парабени, без силикони и без propylene glycol. В тази разновидност, Производителите посочват, че се съдържат 89 % натурални съставки като мед от органично сертифицирано биологично отглеждане, масло от гроздови семки, масло от портокал, разтвор от зелен чай вместо вода. Препоръчителна употреба: веднъж или два пъти седмично, подходящ за всеки тип кожа. Този ексфолиант ми допадна повече от предходния, тъй като част от ексфолиращите частици са не само от кайсия , а и от семена на жожоба, а медът в състава подхранва кожата и допринася за чувство на мекота. Кожата е сякаш обновена, не опъва нито пък е раздразнена. Този скраб се превърна в незаменим помощник, когато искам да имам блестяща и гладка кожа. Ароматът е по-скоро на златен мед, опаковката е 75 ml на цена от 9,20 евро в Гърция. За съжаление този продукт не съм го срещала в България.





Ексфолиант с кайсия - прозрачна гелообразна консистенция

Ексфолиант с кайсия и мед - бледо жълта гелообразната консистенция


Дойде редът на................а, маските! Не знам защо, но много жени пренебрегват маските като козметично средство. Вярно е, че отнемат малко повече време за нанасяне, изчакване и отмиване, но за мен маските са една неизбежна рутина в неделя вечер. Чрез тях си осигурявам допълнителна хидратация през лятото и подхранване през зимата. Изобщо обичам да използвам всякакви маски! В предишния си пост за Apivita разгледах хидратиращата маска с краставица и маската за околоочен контур с гинкобилоба. Този път се спрях на други разновидности от серията Express beauty отново в удобна опаковка под формата на саше по 8 ml. всяко. Цената на 2 сашета е от порядъка на 3 евро е Гърция и по 8-10 лева в България.
  • Express Beauty anti-wrinkle and firming mask with grape. Бледорозова маска с малки тъмночервени частици в нея с приятна и нежна текстура, без парабени, без силикони и без propylene glycol.  Комбинацията от витамини А и Е + грозде спомага за намаляването на появата на първите мимически бръчки. Масла от слънчоглед и маслини подобряват еластичността на кожата. Препоръчителна употреба: веднъж или два пъти седмично, подходяща за всеки тип кожа. Признавам си не съм забелязала да е направила кожата ми по-стегната, но пък я усещам кадифено мека и подхранена. Харесва ми, че докато е нанесена на лицето, кожата ми може да диша, тоест попадала съм на маски, които сякаш запарват кожата под тях. 
  • Express Beauty revitalizing mask with orange. Млечно бяла маска, която в допир с кожата буквално се разтапя и попива мигновено. Ухае на портокал, но не сладникаво, а по-скоро примесено с различни видове етерични масла. Целта на тази маска е да избистри тена и да енергизира вашата кожа. Наличието на витамини С и Е + коензим Q10 осигуряват силна антиоксидантна защита на кожата. Както и при другата маска усещам това "дишащо чувство" докато я нося и благодарение на етеричните масла от портокал кожата ми възвръща своя естествен блясък, видимо по-овлажнена и сияйна. Препоръчителна употреба: веднъж или два пъти седмично, подходяща за всеки тип кожа
Маска с вино

Маска с портокал
Надявам се да не съм ви претрупала с много информация, но исках да споделя с вас своите малки находки :)

P.S. Обеците са нови придобивки :) май взех да прекалявам с този тип бижута.




SHARE:

10 коментара

  1. Никога не съм ползвала нищо от марката, но опаковките изглеждат страхотно! Допада ми факта, че са по-"натурални" и не съдържат парабени и силикони. Може да ги пробвам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно поради тази причина и аз се насочих към тези продукти :) не съм спец по съдържанието и не претендирам доколко са био, натурални и там подобни, просто ми допадат на кожата и ми харесва действието им върху нея.

      Изтриване
  2. Срещала съм ги по аптеките , но така и не съм ги използвала. Звучат чудесно :)

    ОтговорИзтриване
  3. Пробвала съм 3 продукта на тестер и бяха добри. В София в аптеки Ремедиум имат доста нещица. Мисля да си купя серума им за лице, но добре, че ме подсещаш за Гърция. Колкото пъти съм ходила там, никога не съм се сещала да вляза в тяхна аптека :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм била в Софийската Ремедиум, аз съм ги купувала от Пловдивската Субра. Принципно ми хвалеха консултантките кремовете и серумите за лице, но в момента не разполагаха с мостри, а без да съм тествала предварително крем не купувам :) по-добре заложи на Гърция ако пак ще пътуваш на там. Щандовете им са точно до тези на Korres.

      Изтриване
  4. Оох, Апивита много ме изкушават. От два месеца се боря с желанието да си взема някоя от маските. Купих си и аз саше с хидратиращ ефект, обаче не помня кое беше точно - синьо е на цвят. В една друга аптека консултантката ми даде от техния серум за хидратиране, използвах го три дни и ми излязоха пъпки по челото -.- по същото време обаче имах и малко проблеми със стомаха и сега не съм сигурна кое от двете го е причинило. Обаче ще си купя саше от тази с портокал, обичам попиващи маски. И най-много пак да поискам от серума, за да видя как се държи :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може и от серума да е, Ангелина. Тъй като в състава им има доста етерични масла и може някое от тях да е довело до някаква обратна реакция от сорта на алергия или пък запушването на порите. Примерно при мен продуктите на Clarins, визирам кремовете ми действат много добре на кожата на лицето, но от околоочния получих сълзене и подуване на очите. Може да заложиш на първо време на маските. Ами не знам при теб дали ще попие, но при мен напоследък кожата ми от това променливо време се обърка и пресуши и буквално изпива маската като я нанеса.

      Изтриване
  5. До сега не съм ги срещала никъде, но ме заинтригува и ще ги потърся :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, открих че фирмата има вече фейсбук страница на български език и там са обозначени аптеките, в които се предлагат. https://www.facebook.com/ApivitaBulgaria?fref=ts

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig