петък, 26 септември 2014 г.

New Goodies August+September

Здравейте Момичета,

Август отмина, до края на Септември остава още малко, а аз не спирам да си тананикам песента на Миро "Август е Септември". Обхваната от тази есенна летаргия, реших да ви споделя последните си набези по магазините. Както сами ще видите, покупките ми са премерени и доста оскъдни. Причините са две: 1. Опитвам да огранича пазаруването на козметика, докато изхабя наличните запаси 2. Приятелят ми се пошегува с мен, че занапред мога да започна да се храня с гримовете си. Замислих се над тези негови думи и да си призная не ми беше смешно :) Реших до края на годината да купувам единствено продукти, които са належащи и да си позволя само 2 допълнителни и нарушаващи дисциплината покупки веднъж по случай рождения ми ден и по Коледа. Подаръците не се броят, хихихи :) 

Да започнем с Organic Bulgarian Roser Water на Alteya Organics. Много отдавна исках да се сдобия с такава розова вода, която да е изцяло органик. Мислех да я поръчам през сайта www.zoya.bg, но я открих в едно магазинче на бул. Витошка в София. Харесва ми нейният божествен розов аромат, многофункционалната й употреба (може да я използвате дори при направата на сладкиш) и свежестта, която дарява на лицето ми. Смятам да се снабдя с още продукти на марката и да напиша едно ревю. 

Подхранващ душ гел на Klorane  за суха и чувствителна кожа с екстракт от пъпки на топола с формула "сапун без сапун". Изключително приятна формула, която не изсушава кожата, пени се добре и има приятен цветист и ненатрапчив аромат. Досега не съм пробвала душ-гелове на марката и реших да разнообразя. 


Бях поканена на консултация в бутик Prestige и там се засякохме с Теди (ако не сте посетили прекрасния й блог досега, може да поправите тази грешка ето тук), разговорихме се и стана една дълга и широка приказка. Все пак се концентрирах и разгледах тъй като мястото предлага добър избор на бяла и декоративна козметика на марки като Shiseido, Lancome, Estee Lauder. Тъй като се  нуждаех от нова пудра за лице, реших да се сдобия с желаната от мен пудра Les Beiges на Chanel. Спрях се на номер 20, въпреки че консултантката ме увери, че за мен по-подходящ е номер 30.  Но, аз знам, че с наближаването на зимата кожата ми ще става все по-бяла, затова се доверих на себе си. Все още събирам впечатления, ще напиша ревю. От магазина ми дадоха мостра на парфюм на Chanel и мостра на дневен крем, отново на същата марка. Ще ги тествам.

Шоколадовото ми мече със захаросана поръска от Биляна от Огледалце, Огледалце , се превърна в мое любимо колие. От арт пазара в квартал Капана в Пловдив по време на Нощта на Музеите, се сдобих с обеци от същата мацка. Не спирам да получавам комплименти за тези захарни бижута.



Малко снимки от Джумаята
Рокля, чанта, сандали - Zara

Избирайки обеци на базара


На шкафчето на сестра ми открих едно сладко малко бурканче на L'Occitane и след кръстосан разпит от моя страна, вече тичах към Сердика, за да се сдобия с Beurre de Karite. Масло от Карите  със 100 %  естествен произход, био сертифицирано, от което ще имам огромна нужда през идващите месеци. Отново един мултифункционален продукт за устни, вежди, околоочен контур и за каквито загрубели места по кожата се сетите. Цената му е 16 лв. за 10 ml., а вече не мога да спра да си слагам от него на устните вечер, забравих за всякакви други балсами.  На касата консултантката сама  предложи да ми сложи тестери за вкъщи на кремове и серум за лице. Допълнително ми даде да попълня доброволно карта с малко лични данни за получаване на известия и новости около марката по имейл. Помоли ме да запиша единствено рождената си дата и месеца, защото по случай рождения ден от L'Occitane ви правят скромен подарък като жест и допълнително имате право на 10 % отстъпка при пазаруване в тази седмица на празника. Казвам ви всичко това, защото напоследък срещам все по-малко любезно отношение или внимание към клиента, а тъй като харесвам продуктите на бранда с радост ще се възползвам от тази отстъпка :)


Цяло лято желаех синя очна линия под формата на писец и когато попаднах на такава не се поколебах да я взема. Марката е L'Oreal, а цената 14,90 лв. от Лили. За момента изобщо не съм очарована от трайността и наситеността на мастилото. Но............, ще почакам още малко.



С покупката на този глос на Guerlain, изпратих лятото и приветствах есента :) чудесен цвят, чудесна формула, чудесна плътност. Ще има самостоятелно ревю този kiss kiss.



А, вие започнахте ли да се ориентирате към продукти и цветове специфични за зимата?


SHARE:

20 коментара

  1. А с новия хедър не се похвали..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чакам някой да го забележи и тогава да се похваля :)

      Изтриване
  2. Страхотни покупки <3 Имам черната очна линия от този вид на Лореал и съм много доволна.Или си случила на изсъхнала или проблемът е в синия вариант.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз имам черната и съм супер доволна, затова и си взех синята. С днешна дата направо ще я включа към разочарования, изсъхнала е :((

      Изтриване
  3. Честити придобивки, ще чакам ревю на пудрата на Шанел :)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз забелязах и новия хедър, и новия облик като цяло :) Много семпло и прекрасно :)
    Покупките ти също са прекрасни и мнооого добре те разбирам по отношение на купуването... Аз съм решила да подготвя един пост Project Pan и да се спра за известно време с новите неща. Но изкушенията дебнат от всякъдееее хахаха

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Мери !! Помощ от съблогър Теди :) мерси за обратната връзка :) ох, да добре го каза, изкушенията дебнат от всякъде :)

      Изтриване
  5. Честито за придобивките! Най-много ти завиждам за пудрата бижу, както и викам аз ;) И новия облик също ми допада. Пожелавам ти да ти е на късмет! <33

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Мариетка :))) хехехех, наистина е красива като бижу :)

      Изтриване
  6. Хубави покупки и блогът изглежда много добре :) Аз най-вече по отношение на лакчетата съм си забранила нова покупка, докато не изразходя поне един-два от всичките, които имам, че нещата вече са излезнали извън контрол... Стискам палци да издържиш, знам колко е трудно ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,за включването, аз с лаковете нямам този проблем, защото никога не са ме привличали много :)) но с червилата :((( е друго нещо.

      Изтриване
  7. Много хубави покупки! За синята очна линия - Мейбълин имат доста приятна с писец, можеш да хвърлиш едно око :)

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотни придобивки :) И аз нямам търпение да видя ревюто на пудрата :)) Новият хедър също не остана незабелязан, много е хубав :р

    ОтговорИзтриване
  9. Ох, какви красоти си събрала :Р Ще чакам отзиви за розовата вода и за продуктите на Окситан, пък макар и тестери :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Задължително ще ти споделя, защото и на двете марки съм фен :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig