понеделник, 22 септември 2014 г.

Premier Dead Sea SPA&Relax

Здравейте Момичета,

По случай стъпването на българския пазар на марката Premier Dead Sea, бях поканена от представителите да се поглезя със SPA процедура и консултация в новооткрития им магазин в мол Paradise Center. До края на месец септември всяка една дама  може да се възползва безплатно от поканата за SPA преживяване , с избрана от вас процедура от предоставеното SPA меню в уречен от вас час. Е, аз не съм от хората, които се дърпат и казват "не" на новото и непознатото и с радост откликнах на отправената покана.

Чувала съм и преди за този бранд, но не бях изцяло запозната. В крайна сметка разбрах от консултантката Розалия (извънредно мило момиче, което се погрижи за мен), че продуктите са без парабени, обогатени с голям набор етерични масла + минерали и органични елементи, извлечение от брега на Мъртво море.





Тъй като преди това бях на 2 интервюта за работа (възнамерявам да се преместя да живея в София), бях със стандартната доза грим, тотално изтощена след няколко часа разговори със служителите от Човешки ресурси на съответните компании и просто се молех да сваля токчетата и да се отпусна за малко. С Розалия преценихме, че най-добре ще ми повлияе терапия номер 2 в списъка, а именно "Черно вълшебство" с продължителност 30 минути и се заехме със свалянето на грима. Последваха няколко стъпки: тоалетно мляко, тонер със златни частици и "черната перла" на марката - маската с черна глина от Мъртво море. През целия процес, момичето ми разказваше за продуктите, даваше ми да ги тествам, обсъждахме коя какви грижи полага за своята кожата. Беше приятно и непринудено.

Първи и втора стъпка: тоалетно мляко и златен тонер
Трета стъпка: маската с черна луга
Трета стъпка: маската с черна луга*

Докато изчаквахме необходимото време за въздействие на маската, тя ми предложи да си направя и процедурата за ръце. А именно ексфолиация на ръцете с доста едър и много ароматен скраб,  който остави чудесен подхранващ филм по кожата след отмиване. За по-голяма гладкост и мекота нанесохме и крем върху дланите и резултатът беше наистина повече от впечатляващ :)

Скрабовете със соли от Мъртво море




Маската я свалихме за секунди посредством блокче изработено от  някакъв камък или минерал, което залепяше като магнит маската по себе си. Определено следите от умора и стрес бяха намалени и лицето имаше свеж и изравнен тен.

Благодаря на екипа на Premier Dead Sea за предоставената възможност да се почувствам човешки след изнервящия и натоварен ден. Скоро ще споделя повече за марката и за продуктите, с които се сдобих. А, на вас дами, пожелавам повече хубави и отпускащи моменти, в които да се чувстваме красиви и глезени!!




Цялостен изглед към Спа бутика *


Снимките, отбелязани със знака * са ми предоставени от PR на марката.





SHARE:

7 коментара

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig