сряда, 26 ноември 2014 г.

New Goodies October/November 2014


Здравейте Момичета,

Декември е вече на прага, а аз чак сега успях да ви споделя за своите нови покупки. Започваме по ред на номерата, защото време малко, а подробности много :)

Сашета на Apivita - започнах да ви разказвам за марката още от съществуването на блога ми, тъй като е ми много любима благодарение на съставките си с натурален произход. В случая тези красотички са доставени директно от Гърция от систъра. Имаме ексфолиант с боровинка (лилаво саше), за който нямам търпение да проверя дали ще ми допадне повече от фаворита ми с кайсия и мед :) Следва екстремна хидратация за  нежната зона около очите благодарение на маската за околоочен контур с гинко билоба (ревю на зеленото саше). Успокояващи, разгримиращи кърпички с лайка, невероятно практични :) (жълто саше).

Camomile Sumptious Cleansing Butter на The body Shop - много интересен продукт, с консистенция наподобяваща свинска мас, който в допир с кожата се разтапя като масло и премахва грима без да изсушава. Задължително ще отделя едно ревю на този продукт тъй като преди да го поръчам се колебаех много между него и олиото от същата серия.

Четка кабуки на H&M -  четката е с дръжка от розово злато, мекичка е и като цена не е много скъпа. Общо взето косъмчетата са разположени нагъсто, така че за по-ефирен ефект, трябва да се нанася с лека ръка.

Дегримьор за чувствителни очи на Klorane със синя метличина. Напоследък съм се запалила по тези минита, защото са удобни, евтини и преди всичко ти дават избор да тестваш повече продукти. 

Silky Aнti-Wrinkle Monodose Retinol - капсули с ретинол за съживяване на лицето. Много са приятни и освежаващи, за съжаление са от Гърция. 



Серия с бразилски орех на Рефан - сестра ми беше така добра да ме изненада с този невероятен комплект. Казвам ви, ухае божествено! На сладък карамел и още нещо........... Аз много харесвам продуктите на Рефан и както винаги брандът не ме разочарова. Батърът за тяло е пухкав и подхранващ, душ-гелът се пени обилно и освежава, а кремът за ръце не излиза от чантата ми.




Благодарение на една консултация с Теди от http://powderyourfacewithsunshine.blogspot.com/ се сдобих с този сешоар на Remington с кератинова решетка, която би трябвало да предпазва косата от силната топлинна струя. За момента съм супер доволна от него, особено от приставката за дифузер и тясната човка за изправяне :)

Naturia на Rene Furterer-шампоан за ежедневна употреба. Шампоанът до момента ми допада много тъй като не дразни чувствителния ми скалп и същевременно оставя косата ми приятно мека и гладка. 

Червило на MAC от минералната серия. Ще има задължително ревю за него.

Олио за кожички и нокти на CND, което видях в блога на Анжи от http://beauty-galore.blogspot.com/. Целта му е да заздрави и подхрани ноктите и кожичките в дълбочина. За момента съм много доволна от това мъниче за сумата от 5 лв.

Balea Mango handcreme - ароматен и нежен като текстура крем за ръце, който обаче не ме впечатли с никакви овлажняващи свойства. 

Душ-гелове с кокосово мляко и с вино от Санторини на Korres. Просто страхотни, богати на пяна и ухание и същевременно щадящи кожата поради липсата на парабени, фталати и силикони.




Fitoval - шампоан и ампули против косопад. Четох много позитивни коментари за действието на тези продукти в борбата срещу косопада и реших и аз да си ги закупя. За съжаление след първото използване получих такъв зверски сърбеж и зачервяване на скалпа, че след като цяла вечер си чесах главата в ресторанта и хората около мен сигурно помислиха, че имам въшки, гузно ги предавам на приятеля ми да ги използва :)

Hydra Floral Mask на Decleor - хидратираща маска, която беше като подарък в миналия брой на сп. Грация. И преди съм използвала продукти на марката и съм доволна тъй като имат приятен аромат, нежна консистенция и ползотворно действие върху кожата ми.




Everything Nice Palette на Too Faced - страхотна лимитирана коледна палитра, която свърши за 2 дена в Сефора. За сумата от 98 лв. (моята я взех намалена на 78, да е жив и здрав Насо, че се прежали да отиде), печелите - 20 бр. сенки с много добро качество и разнообразна цветова гама, два ружа, хайлайтър и матов бронзър за контуриране. Плюс четки за руж и сенки, сладък розов несесер и малък тестер на спиралата Better than Sex. Много препоръчвам.





От H&M  се сдобих с този комплект лакове на стойност 15-16 лв. Много ми допаднаха заради допълващите се и същевременно много актуални цветове.
-тъмносиньо с метален блясък. Трайността при мен е около 4 дни, първият слой е кошмар, но след това се нанася ок
-златисто-сребърна брокатена основа с по-едри тъмно сини частици. Трайност 4 дни. Маха се много трудно заради релефните и по-груби частици.
-червено, което на ноктите стои доста по-тъмно и много ме разочарова, тъй като никак не беше трайно.
-златиста брокатена основа с по-едри златни частици. Трайност 4 дни. Маха се малко по-лесно от сребърния лак.
-медено-шоколадово кафяво с леки отблясъци. Много красив и непокривен цвят.
-пудрен бежов нюд, който се нанася отвратително трудно и стои на черти и замазано.

*Забележка - моите нокти са изключително чупливи и тънки и не задържат грам лак. В случая съм използвала професионална основа под лака, взета от моята маникюристка и топ лак Seche Vite.




Последното ухание Nerro Assoluto на Roberto Cavalli - подарък от сестра ми :) заедно с лосиона за тяло на Botanics и малката термална вода на Evian.Трябваше да снимам флакона тъй като е много красив :) Понеже съм малко скарана с описанието на парфюми, предпочетох да цитирам професионалистите в тази област:
"Новата версия, която се предлага от Cavalli, е перфектна за вечерта и е изключително елегантна и изтънчена. Композицията се базира върху флорални и дървесни нотки, обгърнати и стоплени от силата на ванилията. С отварянето на флакона около вас ще се разнесат флоралните акорди на орхидеята, затоплени в сърцевината от черната ванилия, и подкрепени от силните дървесни нотки от абанос в базата".
С две думи: обожавам го!




 А, вие започнахте ли вече с Коледното пазаруване???  :)

SHARE:

26 коментара

  1. Честити покупки, Мая! Завиждам благородно и чакам ревюта <33

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Охо. а колетите, които не спират да пристигат :)

      Изтриване
  2. Ехааа, страхотни придобивки! Ще чакам ревю за ексфолианта на Апивита и червилото на МАК, а дегримьора на Боди Шоп и душ гела на Клоран са ми едни от любимите продукти евър ( аз повече обичам зеления обаче ), а палитрата..ах, палитрата! :) Със здраве да си ги ползваш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Ина :) ексофлиантът е чудесен обаче ми идва една идея ситен :) предпочитам да е по-груб като този с кайсията и меда на същата марка :) но много ги харесвам като въздействие на кожата :))

      Изтриване
  3. Честити покупки :)
    Термалната вода на Евиан е много хубава.

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни покупки, Мая. Поздравления, че успя да намериш маслото на CND в малък размер, аз отидох до фирмения им магазин и те ми казаха, че го имат само в стандартен и платих 16 лв -.- и ще чакам повече впечатления за шампоана на Рене и аз си търся нещо, подходящо за чувствителен скалп.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами това бебенце си го взех от маникюристката ми :)мирише уникално на горчиви бадеми :)

      Изтриване
  5. Уау! Разкошен пост!

    ОтговорИзтриване
  6. Искам искаааааам палитрата! <3
    Обаче чух, че е свършила в Сефора?
    Май ще ида утре да проверя все пак, защото не спирам да мисля за нея...

    ОтговорИзтриване
  7. Сешоара като моя ли е? Нали ти беше голям..
    Тези за околоочния вече съм си ги набелязала..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Теди :) сешоарът е подобен на твоя, но този е с кератинова решетка, която уж щади косата и се води по-нов модел:) доволна съм много, благодаря ти. Ами аз съм нон стоп със сашетата на Апивита на лицето

      Изтриване
  8. Много хубави покупки. Палитрата на Too Faced е страхотна. Продуктите на Korres звучат като нещо, което трябва да пробвам!

    ОтговорИзтриване
  9. Покупките ти са страхотни! Да са ти честити :))

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесни покупки! Палитрата е разкошна! :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig