вторник, 13 май 2014 г.

WEEK & SHOP MDL Event

Здравейте, Момичета!!

Аз отново съм тук, заредена с много положителни емоции. Надявам се да успея да ви предам поне една малка част от моята позитивна енергия и настроение.

Темата на днешната публикация е едно събитие, на което присъствах  BLOOM INTO BEAUTIFUL организирано от и в магазин Week & SHOP MDL в Mall Plovdiv, под наслов "Едно незабравимо шопинг изживяване"! И наистина беше такова!



Ако все още не ме познавате, да се запознаем :) гледам над обектива както Грейс Кели е съветвала да се прави за по-естествена снимка (10х Вики за сведението)

Идеята на организаторите беше да запознаят своите гости с актуалните летни тенденции и успоредно с това с последните новости в грижата за кожата и грима от френската козметична марка Sisley. Какво по-хубаво от това да съчеташ модата и красотата  с чаша охладено розе от винарска къща "Dragomir"(повярвайте ми след работа ми дойде като амброзия).



И моята чанта :)
Коктейлът премина много лежерно и приятно! Млади и красиви момичета представяха дрехите върху себе си, разхождайки се между гостите на фона на неангажираща музика. Модни експерти сновяха между клиентите, за да ги консултират относно фееричните платове и красивите кройки на дрехите, а в специално отделен кът на магазина беше разположен щандът на Sisley с две прекрасни дами - едната консултант, а другата гримьор. Естествено познайте къде се залепих аз :)


Не пропуснах да се запозная с новите чъбита на Sisley (с текстура мека като масло), с новата слънчева пудра, от която кожата ти засиява все едно е покрита със сатен, с новите коректори за под очите с метален накрайник, който едновременно разхлажда и разнася оттоците под очите. За съжаление бях гримирана (на снимката не личи, но все пак имах грим), затова не седнах на стола на богатството (шегувам се, на стола за грим). Но, определено ще се завъртя в техния реален кът в магазините, които ги предлагат.



Бяхме изненадани с томбола и аз спечелих от нея бутилка вино "Dragomir" специална селекция. Представителите на Sisley осигуриха подаръци за всеки един от гостите на тръгване, много мил жест от тяхна страна. Като аз не се стърпях и ви заснех какво е съдържанието му.




Красив тигров козметичен несесер
Мостра от новия аромат на Sisley Eau Tropicale
Мостра от почистващо мляко с бяла лилия за суха и чувствителна кожа
Мостра на Hydra-Global Intense Anti-Aging Hydration
Мостра на All day All year essential anti-aging day care
Мостра на Black Rose Cream Mask (обожавам тази маска)
Мостра на Eau de Campagne body lotion
+Подробен каталог с подробно описание на всички продукти на Sisley

Мислех, тази публикация да е кратка, но без да се усетя се поувлякох, не ми се сърдете! Забравих да отбележа снимките са изцяло мои, можеше да изчакам професионалните до утре и да ви представя тях, но реших да използвам моите непрофесионални :) Нямам търпение да тествам новите придобивки, за да мога да споделя мнението си с вас.




SHARE:

9 коментара

  1. Супер изглежда събитието!
    А чантичката е много сладурска <3

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно събитие,съжалявам много че го пропуснах! Повече няма да се случи! :) Статията е супер,пожелавам ти много успехи !

    ОтговорИзтриване
  3. Ауу, страхотно събитие и много хубави подаръци :)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно събитие и страхотни подаръци!! Чантата ти е много сладурска и оригинална :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много си готина <3 И събитието изглежда чудесно :)
    В морската столица нищо такова интересно не се случва :(

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig