петък, 23 май 2014 г.

Dior Addict Ultra Gloss Review, Swatches



"Dior Addict Ultra Gloss" е обяснение в любов към модата, наелектризираща вихрушка от блестящи цветове".


Това е описанието, което Dior дават за серията си Dior Addict Ultra Gloss. И наистина с тази магическа формула, устните са окъпани в огледален блясък и същевременно хидратирани. 


Тайната: Shine Complex Mirror с поляризирани кристални микро-сфери, които пречупват и отразяват светлината като огледало, за да превърнат устните в едно лъскаво бижу. Брокатените частици определено се забелязват и усещат на устните, но нито са големи нито груби и не дразнят. Обикновено при толкова наситена с брокат консистенция, устните се напукват и започват да се белят, защото глосът им действа като ексфолиант, но при Dior Addict  този проблем не съществува. Устните са меки и същевременно оптически уголемени заради огледалния ефект. Цветовете са много свежи и в квадратното шишенце изгледат много наситени (опаковката е Classic Dior, много шик), но в действителност са леко пигментирани. Нямат аромат или вкус, не се усеща неприятно лепкаво чувство при нанасяне и носене, а апликаторът е под формата на четка, изключително добре подбран за текстурата на глоса. Единственият минус е трайността, за около два часа няма и помен от глоса,. Брокатените частици остават върху устните и ако не желаете да подновите глоса, може да нанесете само балсам за устни и се получава много приятен ефект. 



Dior Addicted Ultra Gloss Outrageous Fuchsia (686) циклама със сребристо-виолетови блестящи частици.
Dior Addicted Ultra Gloss Extravagant Grenadine (662) розово-коралов нюанс със златисти брокати, който отива на всеки тип кожа. Това е любимецът ми през последната седмица :)




Бях забравила за тези глосове, но тъй като напоследък ми се носи блясък в розово и корал си
спомних за тях и определено бих се сдобила с още нюанси от серията.



SHARE:

6 коментара

  1. Много приятни, сладки цветове. Жалко само, че глосовете са толкова краткотрайни.

    ОтговорИзтриване
  2. За съжаление е така, забелязала съм, че колкото по-комфортно се чувстваш с някой продукт на устните, толкова той е нетраен. Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  3. Изглеждат супер, особено както аз си падам по блясъка :)) И снимките са страхотни :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм по блясъка, нещо матови глосове и червила изобщо не ги обичам :)

      Изтриване
  4. Изглеждат страхотно, особено кораловият :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig