четвъртък, 1 май 2014 г.

So Many Men, So Little Time.........theBalm

Здравейте, Момичета

Е, как да не заобичаш ружа на theBalm Cabana Boy след това закачливо послание!

Малко е да кажа, че го обичам, обожавам го! Когато го нося, ме кара да се чувствам прекрасно, сякаш  привличам всички погледи на срещуположния пол и всеки момент някой красив мъж ще ми поднесе коктейл, докато си лежа на хамака....Откакто го купих се превърна в мой любим руж (защо ли??)






Не съм сигурна дали сте запознати със серията ружове на theBalm - Boys, но те са невероятни като опаковка, формула, пигментация, изобщо няма от какво да се оплача. За момента притежавам само един Cabana Boy, но възнамерявам да разширя колекцията си от theBalm's Boys (blush).

Но, да започнем с опаковката на това бонбонче в PinUp стил като излязла от пощенска картичка. За мен theBalm заедно с Benefit имат най-сладките опаковки. Кутийката е картонена, с огромно огледало, много лека и лесно преносима.

Ружът е тъмно розово, което спада към топлата гама, но същевременно има лек виолетов нюанс, който го прави подходящ и за момичета със студен подтон на кожата. По мое мнение, ружът е силно пигментиран и трябва да се взима с лека ръка, в противен случай може да заприличате на Матрьошка. Текстурата му e копринено нежна, гладка, с прекрасен сатен завършек. Изключително траен по мое мнение, слагам го сутрин и вечерта е още на мястото си :)  Тeгло 8.5 gr. за сумата от 14 GBP.За съжаление трябва да се поръча онлайн.

Тук е със светкавица, малък недостатък е зацапването на вътрешната страна на  кутийката от прахообразния руж (умишлено не съм я почистила)

На дневна светлина


SHARE:

15 коментара

  1. Ох,какво съкровище!Нюансът ми изглежда много уникален с този виолетов подтон :) Искам да го видя как ще изглежда с виолетово червило и семпъл грим на очите :)
    Пожелавам ти в скоро време да си увеличиш колекцията :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много за коментара и милите думи :) наистина чудесна находка се оказа този руж. Поздрави, Мая

      Изтриване
  2. продукти на the Blam можете да поръчате от сайта на http://www.makeupbuthow.com/marki/thebalm.html

    ОтговорИзтриване
  3. Аз наскоро си поръчах един от техните ружове, само че от другата серия - Хот Мама, и нямам търпение да дойде! А този изглежда мноооого добре също, носи си го с удоволствие! :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оооо Hot Mama e страхотен, много се чудя кой да избера Nars Orgasm или Hot Mama, тъй като и двата са близки като цветове, блясък, пигментация. Благодаря ти, вярвам, че и ти ще останеш доволна от твоя :)

      Изтриване
  4. Чуден! Аз си взех Down Boy, но съм твърдо решена да се сдобия и с другите два.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много им се каня, но все се въздържам, да видим докога :)

      Изтриване
  5. haa! so pretty :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотен е!Още не съм изпробвала марката, но май ще трябва! :Д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Преди да си го купя, четох коментари, че като качество и пигментация бият по точни дори ружовете на Nars, все още нямам техен, за да направя реална преценка, но скоро ще поправя този мой пропуск :)

      Изтриване
  7. Все още се въздържам да не си взема техен продукт,но май скоро няма да устискам аххаха
    Страхотно и примамливо ревю :)

    ОтговорИзтриване
  8. Мерси :) аз нямах много големи очаквания, когато го поръчах, но останах очарована от качеството и дизайна :) мисля да си поръчам още един, но в цвят праскова :)

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотен е! Напоследък все повече заглеждам продуктите на марката, ти имаш ли други техни продукти?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Смятах да си поръчам и пудрата матиращата с мацката по бельото на опаковката:) но така и не стигнах до нея. За момента имам много ружове, но сигурно ще си поръчам по нататък fratboy в прасковено, защото не съм толкова доволна от Cheek Pop на Clinique колкото този на The Balm :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig