сряда, 21 май 2014 г.

Empty Products # 1

Здравейте Момичета,

В днешния пост мисля да ви разкажа за моите полупълни или полупразни опаковки (прозвуча като историята с чашата, която ще посочи дали си песимист или оптимист), тоест за моите разочарования или добри находки тези месеци. Обещавам да съм кратка и с две думи да обобщя качествата на всеки продукт за мен, без да се впускам в излишни подробности. Предварително само ще се извиня за очуканите опаковки, но като извинение ще добавя, че от 2 години всеки уикенд (с малки изключения) стягам багажа за София и почти цялата ми козметика е с изтъркани надписи на опаковките заради непрекъснатото пренасяне
.


Отляво надясно:1.Decleor Hydra Floral 2.Decleor Smoothing roll'on 3.Hydrabio на Bioderma 4.Divine Regenerating Mask Decleor  5.Abeille Royale Preparing Toner Guerlain 6.BB Creme Idelia Vichy 7.Multi-Active Jour Clarins 

Мицеларен разтвор Hydrabio на Bioderma (синя опаковка) за дехидратирана чувствителна кожа. Доволна съм от тази мицеларна вода, но не и впечатлена. Не бих повторила този цвят опаковка по две причини: изсушава кожата на околоочния ми контур - голям минус, има неприятен вкус (понякога минавам с памука през устните си, за да премахна по пигментираните червени червила и за първи път срещам мицеларна вода, която ми горчи). Цена 2бр.по 250 ml - 23/26 лв.

Multi-Active Jour Cream (за всеки тип кожа) и Multi-Active Nuit Youth recovery cream (за нормална към комбинирана кожа) на Clarins. И двата крема са чудесни, всяка зима ги използвам едновременно. Изглаждат фините линии и правят кожата нежна и мека въпреки студа, предназначени за 30+. Определено ще повторя тяхната покупка на есен, но ще се оглеждам за промоционален комплект, тъй като цената на всеки един от двата крема в Douglas или Beautyzone е 120 лева.

Sephora Smoothing Primer - база за изглаждане и матиране на кожата на лицето преди фон дьо тена. Много известен праймър, много лансиран от страна на Sephora, дори онзи ден пазарувайки оттам ми дадоха за пореден път на касата негов тестер. Не мога да отрека, за нормална и суха кожа си върши перфектно работата, сякаш полира кожата и улеснява невъобразимо много нанасянето на следващите продукти за лице, но за мазна кожа ще дойде прекалено тежък като консистенция. Наистина увеличава трайността на фон дьо тена. За съжаление е бъкан със силикони и парабени и точно те създават това лъжливо чувство за полирана и гладка кожа. Беше ми подарен и го използвах до средата, но по моя преценка, не бих си го купила сама повече.Цена около 25-30 лева.

Забравих да я включа към общата снимка
Базата е изцяло прозрачна наподобяваща силикон
Decleor Hydra Floral moisturising cream - много приятен и цветист крем, който получих като подарък към списание "Грация". Консистенцията наподобява нектар, кожата направо я пие, след което я оставя копринено мека. Ухае чудесно на цветя и полезни съставки и опаковката е в свеж жълт цвят. Бих си го закупила на реална цена, но бих изчакала някоя добра ценова оферта, тъй като съм забелязала, че го пускат в комплекти с други продукти на марката. Цена в магазина около 80 лева.

Decleor Smoothing roll'on предназначен за първи бръчки.Сдобих се с него отново като подарък към спирание "Грация" и съм изключително доволна. Нанася се сутрин и вечер върху проблемните зони, а при мен са: чело, околоочен контур и гънки около устата. Много ми допадат металните дискчета на накрайника, с който мога да нанасям и масажирам не така фините като околоочния контур зони. Консистенцията наподобява мляко и не съм сигурна в каква степен е намалило бръчките ми, но определено това рол онче бих го закупила отново.

Abeille Royale Preparing Toner на Guerlain - тонер за лице, който изглажда и стяга кожата. Не знам как да го обясня по-ясно. От заглавието му става ясно, че обединява в себе си всички полезни и регенериращи свойства на пчелните продукти. Има anti-aging режим, който стимулира и подмладява кожата отвътре. Със своята  деликатна гелообразна текстура събужда кожата и я прави кадифено мека. Прекрасен продукт, но за да се добие по-добра представа за пълното му действие  е необходимо да се комбинира с останалите продукти от серията, за съжаление аз оставих това за по-късен етап. Цена около 100 лв. за 150 ml.

BB Creme Idelia Medium на Vichy - купих го веднага щом беше представен на българския пазар. С наподобяваща флуид текстура, предназначен за всеки тип кожа. Покривността му е сравнително лека, без парабени. Кожата ми се чувстваше определено комфортно с този продукт, беше добре хидратирана и защитена посредством SPF 25, но не бих повторила отново тази покупка. Причината е, че аз съм с топъл подтон на кожата, направо жълт, докато BB крема има леко розовеещ нюанс и не успя да се слее напълно с естествения ми тен. На този етап тествам друг подобен продукт и съм много доволна от резултатите за момента,стискайте палци той да се окажа перфектния ВВ крем за мен :) ще ви държа в течение. Цена около 35-40 лв.

Divine Regenerating Mask на Decleor - колко много похвали бях приготвила за тази маска и как ме разочарова тази вечер. Първо да разкажа защо бях доволна от нея: съставът й е пълен с полезни етерични масла, има phyto-age complex и същевременно е подходяща за зоната около очите (много малко маски могат да изпълняват и тази функция). Цветът й е бледожълт, много покривна и мазна маска, която не стяга кожата, а постепенно попива в нея. Консултантката от Beaty Zone ми обясни, че мога вечерта да си намажа цялото лице с продукта, да спя с него и на сутринта просто да го отмия с хладка вода. Послушах съвета й и до скоро правех точно тази процедура веднъж седмично и нямах никакви забележки, дори бях много доволна от резултата на сутринта. До тази вечер! Нанесох както обикновено маската, но след около 1 час, усетих парене по цялото лице и сякаш кожата ми не можеше да диша. Свалих маската - лицето ми беше зачервено, болеше при допир и пареше като изгорено. След като го намазах с благинките на L'Occitane се пооправи. Не знам защо реагирах така на този продукт, при положение, че доскоро го използвах без никакви оплаквания, но нямам намерение да правя повече експерименти и директно запращам опаковката към коша.

Отляво надясно: 1. Divine Regenerating Mask Decleor (жълтият цвят) 2. BB Creme Idelia Vichy 3. Decleor Smoothing roll'on 4. Abeille Royale Preparing Toner Guerlain 

А, вие използвали ли сте някои от тези продукти :)) ???


SHARE:

11 коментара

  1. Супер сладка възглавничка <3 От очния крем на Decleor аз изобщо не останах доволна, но май мненията са в двете крайности.При мен прави ужасен кир-ефект :(

    ОтговорИзтриване
  2. Хихихихи мерси и аз много си я обичам :) Права си мненията са точно в двете крайности, аз имам много сух околоочен контур и директно попива крема, няма време да стане на кир :)) използвай го за бръчки около устните, аз го нанасям и там

    ОтговорИзтриване
  3. Обичам този тип публикации :)) Определено си личи, че познаваш доста skincare продукти от различните ценови класове :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти и аз се усещам, че съм на моменти :) понякога купувам по-скъпи skincare продукти, понякога не ми се дават много пари :) но ти сама ще усетиш, че продуктите за хидратация са много по-добри като цена от тези с anti-age комплекс, не стига, че остаряваш ами трябва да увеличиш и бюджета за козметика :)

      Изтриване
  4. Честно казано и аз не съм доволна от мицеларния разтвор на Биодерма. Аз ползвах червения , но оплакванията ми са същите като твоите. Супер хвален продукт е и бях малко разочарована от действието му.. Най-вероятно няма да си купя повече. Сега ползван на La-Roche Posay и съм адски доволна. Препоръчвам ти я , ако си търсиш нова :)

    ОтговорИзтриване
  5. Нали, на същото мнение съм, имам един травел размер на червения в момента го използвам и пак същата работа, нищо особено, на La -Roche Posay никога не съм пробвала, избързах и купих на Avene, тъй като от него бях много доволна, но като свърши ще си купя този, който ми препоръча :) благодаря ти

    ОтговорИзтриване
  6. С интерес прочетох публикацията особено заради продуктите на Decleor. Никога не съм ползваланищо от бранда, а напоследък се колебая точно за околоочен продукт. Сега ме оставихте в още по-голямо колебание. Но може да поискам тестерчета в крайна сметка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, ще ти говоря на ти, защото отдавна следя блога ти, много го обичам и така ще е по-лесна комуникацията. Аз съм много доволна от продуктите на Decleor, нямам оплаквания досега (освен от маската). Преди този рол-он, който е специализиран точно за първи бръчки в проблемните зони (очи, устни, чело) използвах този техен продукт Decleor Expression de L'Age Relaxing Smoothing Eye Cream http://www.skinstore.com/p-7793-decleor-expression-de-lage-relaxing-smoothing-eye-cream.aspx и бях изключително доволна, цената му беше около 120 лева. Отделно имат calming eye cream, който обаче не съм използвала. Препоръчвам ти задължително да се снабдиш с тестери и да огледаш комплектите им, който редовно включват околоочен, крем за лице и някое и друго масло на много атрактивна цена :) аз също съм в процес на търсене на околоочен крем и много ми хареса този на Shiseido от Ibuki серията. Друг, който ми допадна е glow by dr. brandt revitalizing retinol eye cream, чийто тестер използвам тези дни от Сефора :)

      Изтриване
    2. Аз много си обичам ББ крема на Виши, единственото нещо в него, което не ми харесва е това, че не е водоустойчив, при най-малкото потене на лицето, започва да се разтича.
      Бях си харесала базата на Сефора, но след като сподели всички тези съставки май ще се въздържа.
      Може да пробваш базата на Мак, аз съм много доволна от нея.

      Изтриване
    3. Да, ББ кремът на Виши е наистина с много добра формула, просто цветът му никак не пасва на моят естествен тен, за момента намерих перфектния :) а иначе базата на Сефора е добра, но просто съдържанието е : Butylparaben, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutilparaben (в момента е в ръката ми и дословно ти пиша), ще пробвам на Мак , мерси :)

      Изтриване
  7. И аз изобщо не харесвам базата на Сефора и според мен е много тежка. А за сега от бялата козметика на Герлен като цяло май не съм много впечатлена, особено при техните цени.

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig