четвъртък, 8 май 2014 г.

Couleur Caramel & Delarom Products


Здравейте, Момичета!

Починахте ли си около празниците или пътувахте нанякъде? Аз толкова помързелувах, че чак се поолях, забравих и блог и всичко останало, отдадох се на другата ми голяма страст - кулинарията и на повечко разходки :) Допълнително открих сватбения сезон, присъствах на разкошна сватба в църквата Св. София в София и за сетен път се убедих, че когато всичко е подготвено с много любов и желание няма как и в най-големия студ и дъжд да не си изкараме добре :)

Но, да се върна към целта на днешното ревю. Преди около месец представител на фирмите Delarom и Couleur Caramel ми предоставиха продукти и от двете марки, които да тествам. Да си призная това са първите мостри, които получавам като комплимент и трябва да оценя като един млад блогър и съм искрено поласкана от жеста им. Все пак това няма да попречи на безпристрастната ми преценка :) защото вие моите читатели сте най-важни и ценя много вашето присъствие на страницата ми. Благодаря!

Двете марки не са все още много популярни в България. Могат да се намерят в магазин Essential Cosmetics в Mall Bulgaria или онлайн в официалните им сайтове или фирмените фейсбук страници. На снимката може да видите всички мостри, които получих (четките са личен архив на автора).

Ще започна с Delarom - ФРЕНСКИЯТ ЛУКС ОТ ПРИРОДАТА ЗА ЕСТЕСТВЕНА КРАСОТА.
Не мога да пропусна да не ви запозная с Хартата на Delarom - При създаването на всеки свой козметичен продукт, DELAROM прилага принципите на своята „Харта за качество и ефикасност: 0% парабени, феноксиетанол, силикон, минерални масла, съставки от животински произход”. При разработването на своите формули, DELAROM използва природни съставки и ухания от Средиземноморието: портокал, сусам, праскова, хамамелис, липа, маслина, лавандула и др. Продуктите на DELAROM съдържат съставки, произведени чрез органично земеделие - растения, с които да излекуваме кожата! DELAROM използва в продуктите си растителни и етерични масла, предимно от Средиземноморски растения. Етеричните масла имат пречистващо (саниращо) и успокояващо действие, детоксикират кожата и възстановяват сияйността й. Освежаващият им аромат носи спокойствие, тонус и наслада. Естествени, растителни и благоуханни, концентратите на DELAROM озаряват кожата и я правят ослепително красива. 
Сигурно започвате да разбирате големият ентусиазъм, с който подходих към изпробването на тази козметика. 

Мoстра на ревитализиращия крем при първи признаци на стареене на Delarom. 
Активни съставки*:
  • Стягащ екстракт от циатеа с лифтинг ефект
  • Възстановяващо масло от шеа
  • Подхранващо и омекотяващо масло от макадамиа

От Delarom казват, че кремът изглажда фините линии по лицето и стяга неговия контур. Досега не съм забелязала подобен ефект върху своето лице, но да не забравяме, че го използвам едва от около 2 седмици (този продукт започнах да тествам най-накрая). Това, което ми хареса в крема е че е с нежна, кремообразна текстура, ухае много приятно на цветя и билки и след като бива нанесен на кожата я оставя кадифено мека. Определено бих си го закупила в оригинален размер (50 ml.)като бих го съчетала с някое от маслата на марката.





Вторият продукт на Delarom e подхранващ балсам за устни с масло от карите (15 ml оригинален размер). Малко въведение за мен, аз съм леко болен мозък на тема глосове, балсами за устни и червила. Имам вече над 10 балсама за устни и не спирам да трупам като някоя катерица жълъди в  хралупата си. Любимият ми балсам на всички времена е на Nuxe Reve de Miel (онзи в бурканчето, за който съм обещала, че ще направя ревю), но в лицето на Delarom, Nuxe определено има конкуренция, защото този балсам за устни е СТРАХОТЕН. Всичко ми харесва в него, от тубичката с удобен заострен накрайник за по-лесно нанасяне на балсама до неговия цветист аромат.Невероятно мазен и същевременно бързо попиващ. Прави устните меки, сочни, нежни, просто мечта. Не им придава никакъв цвят, въпреки че е зеленикав на цвят. 



Активни съставки*:

Маслата от макадамиа и карите във формулата на балсама подхранват дълготрайно устните, маслото от нероли активизира естественото им възстановяване, а пчелният восък образува защитен филм, който продължително ги предпазва от външни агресии и изсушаване.


Този балсам ме кара да искам само полезни масла да валят на устните ми от днес нататък, колкото се може повече  :)



През 2003 год. 2003 брандът Couleur Caramel бива лансиран като първата марка натурален и органичен макияж във Франция. През 2006 год. Couleur Caramel  биват удостоени с първата сертификация Ecocert (ECO & BIO) COSMEBIO за продуктова make-up линия. Следват още много интересни дати, но смятам че това, което ще ви разкажа най-добре ще 
обрисува за каква екоконцепция в декоративната козметика говорим.

Откакто получих тази основа за грим на Couleur Caramel не съм спряла да я ползвам. Чудесна е, без парабени, подходяща за всеки тип кожа. Има кремообразна непрозрачна консистенция. Нанесена на лицето оставя усещането за леко мазен филм, но след малко попива и оставя кожата гладка и подготвена за последващите козметични продукти. Имам опасението, че за дами с мазна кожа ще им дойде с една идея по-мазна консистенцията и вероятно за лятото и на мен може да ми дойде по-тежка в 40 градусовите температури, но за момента ми върши чудесна работа. Определено повишава устойчивостта на фон дьо тена ми, дори съм я слагала под пудрата.

Активни й съставки са повече от задоволителни*:
  • Органична вода от синя метличина (Centaurea cyanus): успокоява, изравнява и регенерира кожната тъкан.
  • Маслиново масло (Squalane): хидратира*, омекотява и връща еластичността на кожата.
  • Органично масло от сладки бадеми (Prunus amygdalus): съдържа 24% линолеова киселина, хидратира* и омекотява кожата.
  • Масло от диня (Citrullus lanatus): засилва регенерацията и хидратира кожата, запазвайки еластичността й.
  • Маслинов екстракт  (Squalаne): немазен и некомедогенен  омекотител, който се абсорбира бързо от кожата.
  • Органичен екстракт от полски хвощ (Equisetum arvense): изключително богат на органичен силициев диоксид, който реминерализира и тонизира кожата.
  • Органично масло от сусам (Sesamum indicum): омекотява, защитава и регенерира кожната тъкан.
  • FT масло от баобаб (Adansonia digitata): хидратира* и подхранва.
  • Органично масло от карите (Butyrospermum parkii): богато на естествени витамини A, E и F; хидратира*, ревитализира и регенерира кожата.

Молив за вежди Couleur Caramel. Аз имам тъмни и плътни вежди и ги подсилвам единствено, когато съм по тежко гримирана, защото тогава леко бледнеят на фона на изкуствените мигли (много ги обичам) и на черната очна линия. Принципно досега съм използвала само един молив за вежди на Lancome, затова бях много доволна, когато се сдобих с този молив за вежди, за да мога да изпробвам нещо ново и различно. Не знам как са успели, но от представителството на Couleur Caramel са улучили точно моя нюанс и моливът ми пасна идеално. Много ми хареса как гладко и лесно се нанася - не е мек, не е и твърд, идеалната комбинация и след разресване с четчицата веждите стоят много естествено и фино. Изработен е от калифорнийски кедър, без парабени.
Aктивни съставки*:
  • Органичен пчелен восък (Cera alba): формира защитен филм
  • Органично масло от карите (Butyrospermum parkii): богато на естествени витамини A, E и F – хидратира*, ревитализира и регенерира
  • Бизаболол (лайка): съставка с успокояващи свойства

Съставът е изцяло на френски :)
Матови сенки за очи Couleur Caramel в шоколадово. 
Винаги съм предпочитала блестящите или сатенени сенки, но напоследък покрай палитрата си Naked 3, преоткрих матовите сенки. Особено за ежедневието те придават много свеж и натурален вид на цялото лице и озаряват очите. В случая тези сенки са със средна пигментация, лесно се нанасят и преливат. Не мога да пропусна да не споделя техните активни съставки:
  • Маслиново масло (Squalane): хидратира*, оставяйки кожата еластична и копринено мека.
  • Органично соево масло (Glycine soja): забавя процесите на стареене, хидратира* и регенерира кожата. Има филмогенни свойства.
  • Масло от индийско маслодайно дърво (Pongamia glabra): хидратира *.
  • Екстракт от червен чай или ройбос (Aspalathus linearis): растителен антиоксидант, който неутрализира свободните радикали, предизвикващи преждеврменно стареене.
  • Органично масло от гроздови семки (Vitis vinifera): богато на есенциални мастни киселини, витамин Е и полифеноли – за защита на кожата.
  • Органично масло от карите (Butyrospermum parkii): богато на естествени витамини A, E и F – хидратира * и регенерира кожата.
  • Органична кайсиева пудра (Prunus armeniaca): изглажда, омекотява и връща сияйността на кожата.
Слънчева пудра на Couleur Caramel със златисти частици. 
Бих казала, че този продукт + балсама за устни на Delarom са перлите в короната. Много красива и фино смляна пудра, с малки и много фини златисти блещулки и светулки, които съвсем дискретно озаряват кожата и я правят да изглежда като целуната от слънцето. Пудрата може да се нанася на цялото лице или само на скулите, но аз съм се пристрастила към нея и я използвам понякога и за очите като сенки за по-естесвена визия. Заедно с пресованите Метеорити, тя е моят фаворит за лятото :) Без парабени, без талк и парфюми. 
Aктивни съставки*:
  • Органично масло от гроздови семки  (Vitis vinifera): богато на есенциални мастни киселини, витамин  E и полифеноли, за защита на кожата.
  • Органично слънчогледово масло (Helianthus annuus): богато на есенциални мастни киселини (омега 6), хидратира и регенерира кожата.
  • Органично соево масло (Glycine soja): хидратира, регенерира кожната тъкан, образува защитен филм и предпазва кожата от стареене.
  • Маслиново масло (Squalane): хидратира*, изглажда и връща еластичността и копринената мекота на кожата.
  • Органично масло от карите (Butyrospermum parkii): богато на естествени витамини A, E и F, хидратира*, ревитализира и регенерира кожата.
  • Органична кайсиева пудра (Prunus armeniaca): изглажда, омекотява и връща сияйността на кожата.
Дано съм успяла да хвана фините златисти частици





Като финални думи ще кажа, че съм приятно очарована от качеството на предоставените продукти и с удоволствие бих продължила да експериментирам  и с други продукти на двата бранда. 
Благодаря ви, че ме посетихте и прочетохте цялото ревю, ще се радвам ако имате въпроси или коментари, които да споделите с мен!!

* Източник на информация за Активните съставки на продуктите са от официалния сайт на марката Couleur Caramel и Delarom
SHARE:

13 коментара

  1. Страхотно представяне! :) <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много за коментара, много се старах да предоставя повече информация,:)

      Изтриване
  2. Ю'хууу! Нов блог! :))))) Страхотно начало! Успех и продължавай в същия дух! :)))

    www.desiveleva.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Деси! Няма нужда от представяне на твоя блог вече ми е известен и много любим,все пак сме съгражданки:)

      Изтриване
    2. Ооо, страхотно! Айде Пловдивска блогърска среща. Събрахме се доста вече!

      Изтриване
    3. Нямам нищо против :) трябва да се избере тематично място :) ще ти пиша по-нататък за организация тъй като напоследък не се спирам :) чудесни снимки от сватбата :)

      Изтриване
  3. Чудесно ревю :) Знаеш,че го чаках с нетърпение. Явно е,че базата нестава за моят тип кожа :(
    За справка creme revitalite не е изобщо био,Мая :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Галина! Веднага актуализирах информацията :) все още не съм добра като теб в разчитането на съдържанието :)

      Изтриване
  4. Много хубаво ревю,прииска ми се и на мен да усетя тези благотворни продукти.

    ОтговорИзтриване
  5. Определено са уцелили на кого да пратят ;) Супер публикация ;*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси :) очаквам ревю за балсамчето на Revlon :)

      Изтриване
  6. Страхотна публикация - продуктите са представени чудесно :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Със закъснение едно голямо благодаря :) какво става с перлите Метеорити, чакам ревю :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig