събота, 10 май 2014 г.

I take you to the Candy (wait for it) Shop

Здравейте Момичета,

Имам една много любима песен на Fifty Cent - Candy Shop и всеки пък, когато нося това червило имам чувството, че все едно съм в магазин пълен със всякакви сладки изкушения, защото това червило-балсам можете направо да го изядете, толкова е вкусно. Да ви представя моя candy crusher на Yves Saint Laurent - VOLUPTÉ SHEER CANDY - Glossy Balm Crystal Color



Нюансът, който притежавам е  04 Succulent Pomegranate. В гилзата изглежда като вибриращ и интензивен малиново розов цвят. Но нанесен на устните се превръща в приятно розово. Това червило-балсам директно се разтапя в допир с устните, дарявайки ги с ослепителен блясък и мекота, благодарение на топящата му се иновативната формула. В сравнение с червилото Rouge Volupte на същата марка, което е с по-покривна текстура, серията Balm се характеризира с лека и приятна текстура, с ултра бляскав финиш на устните, перфектното червило - балсам за летните и горещи нощи :)

Yves Saint Laurent са се погрижили за нашите устни да станат още по-сочни с богат коктейл на витами, антиоксиданти от нар и розмарин, които изглаждат фините линии, а смолата от Candellila прави  ултрафин филм, който буквално запечатва устните и заключва влагата в тях, осигурявайки 8 часова хидратация. Може да се намери в магазините в България като за съжаление цената му е висока  около 60  лева.


Все пак не можем да се разминем без едно голямо "НО" и това е неговата трайност. За един час блясъкът е изчезнал и имам само цвят на устните, след още един час и цветът е изцяло попил в тях и все едно никога не го е имало. Все пак опаковката му е толкова красива и лъскава (луд на шарено се радва), а червилото така ароматно и опияняващо, че мога да преглътна този недостатък .........


А, ето и един поздрав от мен: Fifty Cent Candy Shop


SHARE:

12 коментара

  1. Червилата на YSL са като малко бижу.Много изкушаващи :)) Чудя се в кой момент ще взема някое, този цвят е чудесен :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ги обожавам, все се каня да си купя някое ново, но винаги изкача нещо друго преди това :)

      Изтриване
  2. Много красиво червило, цветът е бонбонче <3

    ОтговорИзтриване
  3. Това не е от тяхната shine серия. Shine пуснаха миналата година. В сребристата опаковка са Sheer candy и това са си даже просто оцветени балсами не червило. Сериите са нормалната Volupte, които са силно покривни мазни червила, Sheer candy-балсамите и Volupte Shine- червило, което е взело цвета и блясъка от двете предходни.
    Иначе хубаво ревю, както винаги, но моля те поправи по-нагоре ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси миличка за поправката, помня че беше някаква лимитка, но защо съм прочела, че е Shine да ме пита човек :) всичко е актуализирано

      Изтриване
    2. Аз- доволна ;)) Ами не може такива грешки в хубавия блог :) А, аз винаги съм на среща за поправки ;) Спокойно и на мен ми се е случвало!

      Изтриване
  4. Ох,толкова е красиво. <3 И опаковката,и цвета.

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасно е :) Отдавна я заглеждам тази серия, но засега съм взимала все shine червила :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей :) както писах и на Татяна от Resident Konte прекрасно червило-балсам, ако можеш да преглътнеш и липсата на трайност :) не напуква устните и ги оставя меки, а и цветът е прекрасен, а аз трябва да се насоча към серията shine, защото не съм ги пробвала :)

      Изтриване
  6. Мая, кой номер е червилото? Цветът е много готин :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Извинявай, че се забавих с отговора. Номерът е 04 Succulent Pomegranate - sheer bright pink with red undertones. Значи в случая нар :) прекрасна мазна и балсаместа текстура, за съжаление бързо попива именно по тази причина, но аз много го харесвам :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig