сряда, 28 май 2014 г.

L'Occitane en Provence Amande Collection Review

Обожавам ароматът на бадеми, толкова ненатрапчиво сладък и същевременно така пленителен. Не знам защо, но ми навява помисли за цъфнали бадемови дръвчета, окъпани от утринна роса. А, когато са от Южната час на Франция, нямам как да устоя........

Без да пресилвам нещата откакто се сдобих с този подаръчен сет (благодарение на сестра ми, какво щях да правя без теб) съм се превърнала в нещо като Гоголовия герой - Плюшкин. Буквално изстисквам всяка последна капка от продуктите, да не говорим, че съм така пестелива спрямо тяхната употреба. Опитвам се да се насладя колкото се може по-дълго на тяхното полезно за тялото и душата действие. Защото ароматът на сладкия бадем се носи часове около мен - една приятна и неочаквана аромотерапия :)


Но стига лирични отклонения и да се захващам с основната цел днес, а тя е да ви представя подаръчния комплект на L'OCCITANE EN PROVENCE със сладък бадем. И повярвайте ми днес ще хваля и то много. Продуктите се намират в тъмно син несесер с принт от бели бутилчици, кремчета и др. продукти на марката. Опаковката им е в бледо зелено, много очарователна, все едно гледам бадемче в пашкул от кадифе. Вътре ме чакаха 5 продукта:
  • 2 бр. ексфолиращ сапун Savon Gourmand, всеки по 50 gr. Фините частици от бадемови черупки в него спомагат за стимулирането на микроциркулацията на кожата както и премахват успешно мъртвите клетки. Формулата на този сапун е невероятно мека и щадяща кожата, ексфолира страхотно и за първи път в съзнателния ми живот срещнах сапун, след който НЕ Е НЕОБХОДИМО да използвам душ гел, тоест грам не изсушава. Прави нежна пяна и след неговата употреба чувствам кожата си по гладка от сатен и най-вече чиста. Препоръчвам го с две ръце!!
  • 1 бр. Huile de Douche a l'Huile d'Amande (душ-олио за тяло с бадемово масло, 75 ml.) Това вече е черешката на тортата в комплекта или по скоро "бадемът в тортата" (между другото много харесвах предаването и шеф Манчев). Това олио за душ е меко казано върховно - текстурата му е уникална, на пръв поглед е подобна на олио (ще видите на снимката по-долу), но в контакт с водата се превръща в разкошна мека пяна и прави кожата по-нежна и от на бебе. Запазва и спомага на хидролипидния филм по повърхността на кожата да контролира поцеса на изпаряване. Не е мазно въпреки енергизиращия коктейл от  слънчогледово масло, масло от гроздови семки,масло от бергамот, масло от розмарин. Спечелило е сума ти beauty награди една, от които BEST EVER BODY WASH .
  • 1 бр. Mains a Craquer au Lait d'Amande (крем за ръце с бадемово мляко, 10 ml). Кремът се справя с всичките дадени обещания на опаковката : подхранва, овлажнява и предпазва кожата на ръцете. Бързо попива, не оставя мазен филм след като е нанесен, ухае толкова сладко направо да го схрускаш. 
  • 1 бр. Huile Souplesse a l'Huile d'Amande (стягащо олио за тяло с бадемово масло, 15 ml.). Не мога да потвърдя дали стяга кожата от употребата на толкова малко количество, но определено след като го втрия с повечко масажни движения най-вече по бедрата, усещам кожата си много по-еластична и гладка. Попива бавно въпреки сравнително леката и не гъста консистенция (над 50% бадемово масло), смятам че повлияе още по-добре ако се комбинира с професионални масажи. Ароматът трае с часове и много важно допълнение подходящо е за бременни.


Можете ли да познаете кое е душ-олиото и кое масажното олио? Отговор на загадката: отляво надясно 1. крем за ръце 2. душ-олио за тяло 3. масажно стягащо олио

За съжаление всичко хубаво си има край и моята бадемова приказка почти свърши :) но се надявам другата седмица като пътувам до Париж да се запозная по-отблизо с историята и богатото портфолио на бранда. 

Bisous, 

SHARE:

14 коментара

  1. Ох, как я обичам тази марка, и как ме е яд, че нямат магазин и в Пловдив... :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, можеш да си поръчаш и с наложен платеж, изпращат от София, но излиза по-солено :) А, иначе доколкото разбрах във Франция са на по-добра цена и другата седмица, живи здрави ще се уверя в това :) поздрави

      Изтриване
  2. Ох, ох, ох... Мога само да охкам и въздишам след описанието ти. Не съм сигурна дали четох за козметика или за нещо уникално вкусно за ядене, но е факт, че продуктите на марката са супер и на мен ми се иска да се потопя в тази бадемова приказка :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина са много изкушаващи, чакам да взема заплата и да изпробвам и други неща :)

      Изтриване
  3. Пробвала съм само сапуна, но много ми хареса! Много искам и олиото за душ!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, когато някой потвърди написаното :)) поздрави

      Изтриване
  4. След това описание се чудя дали толкова искам тези продукти, за да ги ползвам по предназначение или за да ги изям :D

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни са продуктите ,с душ олиото къпя децата,защото после кожата им става невероятно гладка и нямат нужда от мляко за тяло.

    ОтговорИзтриване
  6. L'Occitane имат страхотни продукти (и доста скъпи). Бих искала да пробвам стягащото олио, но не понасям кожата ми да е мазна :/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е мазно, но аз съм с много суха кожа на тялото, така че се радвам :) за съжаление са скъпи продукти

      Изтриване
  7. Кремът за ръце ми е абсолютно любимият :) Заинтригува ме сериозно с душ гела!

    ОтговорИзтриване
  8. Много искам да им опитам нещата :) За разлика от Lush тези са ми интересни :)) Чудесни описания отново ;)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig