петък, 16 май 2014 г.

Bioderma Photoderm Apres Soleil REVIEW

Здравейте, Момичета!

До преди 6 години не можех да живея без златист летен тен. Исках го и трябваше да го имам на момента, затова подлагах кожата си на поредица изтезания едно след друго - периодичен солариум през зимата, подготвителен още от април месец, след това плаж по цял ден (добре е когато си студент в сесия да учиш край басейна, липсват ми тези години), докато не заприличам на препечена филия и колкото по-черна толкова по-добре. Да, използвах слънцезащитни лосиони, но с фактор 5-8. И всичко това до един момент, в който започнаха да ми излизат лунички по лицето, по тялото, направих слънчева алергия с пъпки и тогава се усетих какво причинявах на кожата си и че последиците от фото стареенето ще се проявят много по-късно, но ще са пагубни. Затова намалих плажните бани единствено в "полезните часове", започнах да използвам слънцезащита с фактор 30-50, спрях да ходя на солариум и изобщо да отдавам значение на тена (въпреки, че много ми отива :)

Реших да ви представя  именно това успокояващо мляко за след слънце на Bioderma, защото няма нещо в него, което да не ми харесва и защото искам да се чувствам добре в кожата си след плаж. Като започнем от невероятния му аромат, който се води парфюм "Special Soleil" и стигнем до неговата приятна консистенция. Това хидратиращо мляко за след слънце го използвам в комбинация с Bioderma Photoderm Bronz SPF 30 (тъй като красивата Бояна вече е описала прекрасно в своя блог сухото олио, затова реших да не се спирам на него и за повече подробности относно него може да погледнете направо при нея тук).

Но, защо изобщо е необходимо да използваме специализирано мляко за след слънце и има ли изобщо някаква полза от него? И аз си задавах този въпрос преди да си закупя първата опаковка. Като повечето момичета след всеки плаж нанасях на тялото си моя ежедневен лосион за тяло. С Bioderma Photoderm Apres Soleil  се сдобих след една промоция в аптеките, когато беше в комбинация със сухото олио. Признавам си, водещият мотив за покупката ми беше сухото олио, но в последствие се убедих в това колко малко грижа и внимание съм отдавала досега на кожата си след излагането на слънчевите лъчи. Защото с това овлажняващо мляко преоткрих кожата си.

Основни характеристики:
  • Успокоява кожата след плаж
  • Предотвратява сухотата и опъването след излагането на слънчеви лъчи
  • Спомага за удължаването трайността на естествения тен
  • Подготвя кожата за следващото излагане на слънце оптимизирайки естествената анти UV защита и поддържайки балансирано ниво на хидратация
  • Изключителният патент Cellular BIOprotection® предпазва кожата срещу рисковете от увреждане на клетките и осигурява максимална защита срещу преждевременно стареене.
  • Подходящо е за чувствителна кожа и за деца (огромен плюс, защото аз съм от хората, които вярват, че щом нещо е предназначено за деца е максимално пречистено или поне се надявам да е така)
  • Без парабени
  • Свеж и летен аромат
  • Лека и освежаваща текстура, която мигновено охлажда и овлажнява кожата, без да оставя мазен филм след себе си или някакъв цвят
  • Хипоалергично
  • Подходящо за лице и тяло
Млякото преди да бъде разнесено по ръката ми, виждате колко суха е кожата

Млякото е разнесено по ръката ми, но не е все още втрито в кожата, за да видите колко овлажняващо е
На снимката е старата опаковка от миналата година, която ще пенсионирам, защото е изгубила своите полезни свойства. Бях в аптеката преди малко и видях, че са пуснали отново тази промоционална ценова оферта от миналата година на 2 продукта, като опаковките са променени и са вече в свежарско морско синьо. Това беше от мен, надявам се да съм ви била полезна и преди всичко не се излагайте прекалено много и прекалено дълго на слънце, защото колкото и да е полезно, всички знаем и лошите последици от него :) А, кой е вашият любим продукт на Bioderma?

И искам да ви разкажа един любопитен факт: все още много азиатци  смятат бялата  кожа за еквивалент на изисканост, красота и показател за високо обществено положение, докато тенът се води присъщ за хората, които работя на оризовите полета. По тази причина почти винаги при силно слънце азиатците се разхождат с чадърчета. Алеко Константинов го е казал още преди много време: "Разни хора, разни идеали"!
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig