сряда, 9 април 2014 г.

Urban Decay Naked 3 Review

Здравейте Момичета,

Да си призная отлагах писането на първата си публикация за по-дъждовно време, с идеята да ми върви по вода. Но, вече не мога да се сдържам и започваме................................

Дълго мислих, кой продукт да представя, но накрая реших да се спра на Naked 3 на Urban Decay. Смятам, че тази палитра, която за кратко време се превърна в настолна библия за голяма част от блогърите по света, ще е интересна и на вас четящите моя все още неизвестен блог :) за което ви благодаря.

С моята палитра се сдобих от сайта www.feelunique.com като доставката беше безплатна,отне около 7 дена и накрая беше в ръцете ми. Картонената кутия, в която се намира палитрата е много красива с релефна повърхност и отзад на гърба имаше печат от синьо мастило. Доколкото четох по форумите това е знак, че палитрата е оригинал. Палитрата ми беше доставена с подарък 4 броя мостри по една от всеки вид на основата за сенки на Urban Decay Eyeshadow Primer Potion (Original, Sin, Eden, Anti -Aging). Цена 37 паунда лири.

Мострите Eyeshadow Primer Potion в кутийка


Палитрата се състои от 12 броя сенки за очи (3 матови и 9 блестящи). Към тях има много удобна и качествена четка, в същият цвят като металната кутийка и огромно огледало. Изобщо откъм дизайн, производителите са се постарали максимално. Няма да описвам цветовете един по един тъй като TheBlackWidow's place вече го е направила в своя блог и то по супер успешен начин.


Относно качеството на сенките ще съм по-пестелива откъм хвалби, сигурно аз ще съм първият човек, който ще каже, че ако има шанс да върне времето назад не би повторил тази покупка. Но нека се обоснова:

Плюсове
Сенките имат фина и нежна текстура, средно мазни са. Цветовете са изключително красиви в розовата тоналност и отиват на всеки тип тен и цвят на очите. Също така могат да се използват и за ежедневието или за вечерта. Като количество си оправдават цената. Кутията е изключително готина и на мен лично ми харесва много, когато един продукт е с красива опаковка.

Минуси
Принципно неподвижния клепач на окото при мен е паднал  (не знам дали има такова понятие) затова ми е доста трудно да си направя добре опушен грим и трайността на сенките при мен е относителна в зависимост от това дали съм си сложила основа за сенки или просто съм сложила набързо малко пудра и отгоре директно желания цвят. В случая ако не сложа база за сенки, сенките от Naked 3 издържат изключително малко около 2 часа и вече са се събрали в сгъвката на клепача. Комбинирах ги с единичка от фирмените сенки на Sephora и изнедата ми беше голяма, че Urban Decay бяха попили в кожата, бяха се събрали в сгъвката и бяха почти изчезнали, докато единичката на Sephora си стоеше на мястото. С професионална база за сенки издържат около 8 часа, но признавам си не всеки път искам да слагам основа, понякога просто искам да прекарам четката през клепача и определено тази издръжливост на сенките не е задоволителна за мен. За сравнение 5-цата ми на Диор издържа по 7-8 часа единствено с малко пудра на клепача, а с база и дума не може да става за сравнение.

Друг минус е разпрашаването на сенките. Пробвах с тяхната четка, пробвах с четка на Ecotools, винаги резултатът беше един и същ: много прах навсякъде особено на бузите ми, всяка от вас знае колко е неприятно това особено когато лицето ти е вече гримирано.

Бях много възхитена от цветът BLACKHEART - черно с леко червеникави светулки и блещулки, обещаващ да е с добър пигмент. За съжаление истината се оказа друга, не е така пигментиран както би ми се искало, разрових се в нет-а и се оказа, че и други блогъри се оплакват специално от този цвят и неговата непокривност, дори се води като един от най-слабите цветове в палитрата, не като красота, а като покривност. Дано сте ме разбрали :)

Мострите отвътре
Както споменах цветовете са много красиви, подбрани са, за да си паснат максимално. Не знам дали другите притежателки на палитрата срещат моя проблем, но аз както и да суча и въртя все получавам подобен грим с тази палитра. Имам се за човек с въображение, но какъвто и грим да направя използвайки само цветовете от палитрата винаги ми се получава почти един и същ. Не знам дали е заради тена на лицето ми или заради примамливата розова тоналност на сенките, но ако не сложа допълнителни сенки от други палитри, почти всичките цветове от Naked 3 изглеждат еднакво на очите ми. Може би това е била целта, защото все пак се водят Nude, но някак си ми се щеше да има малко контрастче.

Сега като се зачетох по-горе, май минусите се оказаха, повече от плюсовете. А поуката, която си извлякох е да не действам импулсивно спрямо подобен род покупки и че не всеки продукт, който е толкова хвален ще пасне и на мен. Ще се радвам да споделите по-долу вашето мнение за палитрата :)


P.S. Обожавам лилавото


SHARE:

11 коментара

  1. Добре списано и обективно ревю ;) Харесват ми нюансите доста, но бих се въздържала от покупката.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за коментара! Много ценя мнението ти, защото блогът ти е един от любимите ми! Относно палитрата - прехвалена работа :) много шум за нищо :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Заради този шум около всичките винаги съм била на прага да купя всяка, а от суочове в клипове не оставах някакво уау за всяка една.... Тива със сибиането си е срамна работа за бранда според мен. Затова почнах да търся хубава палитра, но нещо близо до неутралното и такъв тип марка... Мисля, че не сгреших с преценката си от четене и гледане, затова сега в лицето на Stila In the light виждам моята палитра ;) Доволна съм и без база, когато нося цветовете и то в момента в това шантаво време ;) Благодаря за комплимента аз днес си почетох в твоето местенце и също го харесах много :)))

      Изтриване
    2. Ще си почитаме една от друга, влюбих се в лилавото ти червило на Yves Saint Laurent, но все още нямам смелостта да нося такъв цвят. Чувала съм и чела само хубави коментари за палитрата на Stilla :)

      Изтриване
  3. От трите палитри единицата е най-добра и се радвам, че имам точно нея.Четката обаче не ми е по вкуса :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за коментара и добре дошла! И аз така чух, че единицата е най -добра. Интересното е че когато използвам четката на Naked 3 със сенки на друга фирма се получава много по-добре, отколкото със сенките от палитрата :)

      Изтриване
    2. Мерси!С четката от единицата е същата работа.Сенките обаче са на ниво като трайност и пигментация, дори на моите мазни клепачи.
      Успех от мен! :))

      Изтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Хубав блог :) Честито :) Позволявам си да коментирам под първи пост, защото ревюто ти е чудесно :) единствено - ама хич не съм съгласна :)))) Харесвам си тройката много, обожавам двойката заради по-бронзовуте цветове, но тройката е по-пигментирана, сенките грам не ми се разпрашват, а блекхарт е невероятно наситен :) Явно е от добра партида хаххахаха Надявам се, че приемаш коментара с добро, определено блогчето е симпатично и добре списвано :) Пожелавам ти успех и много читатели :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Забравих да допълня, че четките на УД са тотален боклук. Единственото, ковто правят е да чегъртат сенките, а опушващата четка премахва всякакви сенки от клепача хахахаха аз си ползвам китайчета и съм мега доволна :) с четките на екотуулс също не се разбрах.. прекално меки ми идват :)

      Изтриване
    2. Хахаха, благодаря за коментара! Лично аз също бях учудена от незадоволителното качество за мен качество на сенките, може би зависи от кожата или от партидата, не съм сигурна :) важното е че ти поне си доволна. Четох ревюто ти за китайчетата и отдавна се каня и аз да изпробвам някое, още повече щом ги препоръчваш. Благодаря ти за пожеланията :) и страхотно интервю, оранжевото много ти ходи :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig