вторник, 15 април 2014 г.

Apivita - Разни разнообразни маски # 1

Здравейте Момичета,

Време е да ви запозная с любимите ми маски на гръцката фирма Apivita! Но, преди това ще ви предоставя малко увод за тази гръцка марка. Apivita SA Industrial Park of Markopoulo,произвеждат натурална козметика подобна на Korres. В описанието на продуктите им пише, че не съдържат парабени, силикон, минерални масла и лично аз ги обожавам. Нямат декоративна козметика, само грижа за лицето, тялото, аромотерапия, грижа за мъжа и детето. До скоро не присъстваха на българския пазар, но вече се намират в редица аптеки.

Но, да започнем с моя фаворит - скраб за лице Кайсия. Това бонбонче си го купих в комплект от две сашета всяко по 8 мл. на цена от 7 лева за двете. Оригиналната опаковка е сладка тубичка от 40 мл. и в момента е намалена на 24 лева. След като приключа със сашетата (а те вече са на финал, едвам ги изстисквам) веднага ще се запася с оригиналния размер. Скрабът представлява нежен измиващ гел, който съдържа фино смлени кайсиеви костилки. Ще кажете нищо особено и Yves Rocher има подобен скраб за лице, имаааат, но този е в пъти по-страхотен от на Yves Rocher. Плюс това този скраб е съставен от 90 % натурални съставки: екстракт от грозде, мед, етерично масло от здравец в комбинация с невероятния аромат на кайсия се борят да отстранят замърсяванията на кожата и мъртвите клетки и да я оставят невероятно свежа, гладка и чиста. Забравих да кажа, частичките се усещат на лицето, аз обичам да са по-грубички и този ми върши перфектна работа.

Сашето със скраб
Може да видите частичките костилка от кайсия 

Втора в класацията ми е маската за околоочен контур Apivita Express Beauty Mask с гинко билоба. Няма такава хидратация и свежест, нанесена на почистен околоочен контур, маската бива буквално изпита от кожата ми за секунди и се налага да нанеса втори слой. По предписание трябва да се остави за 15 минути, лично аз я оставям за часове. Екстракт от гинко билоба се бори с тъмните кръгове под очите, намалява подпухването, докато екстракт от краставица и лайка тонизира и хидратира така нежната кожа около очите.Отново си взех комплект от две сашета всяко по 2 мл на цена от 11 лева за двете. Мисля, че това е единственият вариант, който се предлага на нашия пазар.

Маска с гинко билоба
Трета, но не на последно място е маската за лице Apivita Express Beauty Mask с екстракт от краставица, която мигновено освежава, омекотява и хидратира кожата на цялото лице, аз задължително си слагам и на устните, защото после са толкова меки и гладки :) Отново комплект от две сашета всяко по 8 мл. на цена от 7 лева за двете.

Маската с краставица, по която все още личат следи от мокрите ми пръсти
Тези три продукти използвам едновременно 2 пъти седмично и резултатите са повече от задоволителни за мен, да не говоря за божествения аромат, който се носи от продуктите. Дори и в момента съм с тях на лицето. Покрай тях преоткрих и още продукти от марката, които ще опиша в друго ревю, но ще спомена набелязала съм си маската с грозде (винена терапия), а също и тази с пчелно млечице. Дано съм ви била полезна, а вие какви маски ползвате??? 

Маската с краставицата е по-голямото петънце на ръката ми, отдолу е маската с гинко билоба

SHARE:

6 коментара

  1. Здравей, Майче,
    Поздравявам те за блога, който е много хубав и много полезен! Особено за хора, които нямат излишно време за размотаване в салоните за красота. Искам да споделя, че аз използвам на същата фирма APIVITA Express Beauty- маска за лице с грозде. Много съм доволна, прави кожата мека, хидратирана и гладка-изглажда фините бръчки (не че имаме много, но над 30 години е добре да мислим и за изглаждането им ;) ). Кожата ми става стегната и е усещам добре! Имам много чувствителна кожа и не всички продукти ми се отразяват положително на кожата, но на този производител може да му се има доверие. Мисля да използвам и препоръчаните от теб продукти!
    Успех с блога!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти много за хубавите отзиви, дано останеш доволна :) поздрави

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте,продуктите на Apivita,от къде могат да се купят?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте Ели, лично аз съм си купувала маските от аптека Субра в град Пловдив, но се разтърсих в интернет и доколкото видях ги продават и във верига аптеки Ремедиум, които са в София, а иначе ги намерих онлайн в този магазин http://www.shopmania.bg/grizha-za-tialoto/filter-proizvoditiel-apivita
      Скоро подготвям ноа публикация за още техни ексфолианти и маски :)

      Изтриване
    2. Здравейте! Хубава тема! Исках само да ви кажа, че можете да намерите всичките места, на които се продават в страницата им във фейсбук: https://www.facebook.com/ApivitaBulgaria/app_812280832170775

      Изтриване
    3. Благодаря много за обратната връзка и полезната информация. Поздрави, Мая

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig