сряда, 16 април 2014 г.

Неочаквана комбинация от йогурт и бъз

Здравейте Момичета,

Днес ще ви представя един страхотен според мен лосион за тяло на Рефан с екстракт от бъз и йогурт. Макар че живея в Пловдив, меката на Рефан, никога не бях използвала техни продукти. По тяхната козметика за тяло ме запали сестра ми като ми подари този разкошен лосион, оттук нататък беше изключително приятно и лесно да се запозная и с останалите продукти за тяло на марката. 


Първоначално, признавам си, бях предубедена дали ще отговори на високите ми изисквания за лосион за тяло, а те не са малко: да хидратира, да не оставя мазен филм след себе си, да ухае добре и колкото е възможно по-дълго, да не се рони и бели след като е засъхнал, да не съдържа изкуствени оцветители, опаковката да е удобна. Както виждате не са малко, но лосионът успешно се справи с всички мои притеснения.

Лосионът се продава в бутилчица от 200 гр. и е с лека, немазна текстура, която попива моментално в кожата и я прави копринено мека. Продава се и под друга разновидност като бутер-крем в бурканче, но на мен ми идва прекалено мазничко и тежко особено за предстоящия сезон. Производителите казват, че плодовете на бъз "активират естествените процеси на регенериране на кожата. Действат антиоксидантно и противовъзпалително.
Витамин Е се явява като един мощен антиоксидант, защитава клетките от вредното влияние на околната среда. А Провитамин В5 - омекотява кожата".

Не съм сигурна дали всичко това бива изпълнено като обещания, но определено дори само заради върховния аромат, който трае часове след като си се намазал, този лосион си заслужава парите. Цена по спомен 8-9 лева.

С едно сладко ангелче подарък


SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig