понеделник, 21 април 2014 г.

The Panda Effect

Здравейте Момичета,

Много е сладка пандата, но понякога след тежка нощ (интензивният нощен живот не прощава на никой), сутринта не съм никак доволна от отражението си в огледалото. Всъщност причините поради, които имаме тъмни кръгове под очите невинаги са вследствие на недоспиване или дълги часове изкарани пред компютъра. В някои случаи са генетично заложени, в други се дължат на по-голямото струпване в зоната на очите на пигмента меланин в различен нюанс от лицето. Има я и анатомичната особеност, че кожата на околоочния контур е изключително фина и нежна и под нея прозират много по-ясно кръвоносните съдове. За недоспиването има лек, умората я премахвам с резен краставица или с охладено пакетче зелен чай върху клепачите, но допълнително на помощ идват два продукта, които използвам в зависимост колко тежко е положението.


Започваме с леката артилерия, а именно DIOR Hydra Life BB Eye Creme. Моят е нюанс е по-тъмният № 2 Luminous Peach (за съжаление има само два нюанса). Принципно се води първият BB крем за очи (какво да кажа Dior са си Dior, винаги крачка напред) "като екстракт от черна роза укрепва защитните сили на кожата срещу свободните радикали, а изключителната  Dior Eye Revival TM  технология изглажда кожата чрез производство на колаген и повишава на нивото на влагата в нея". Не съм уверена, че всичко това е изпълнимо, но аз се сработих перфектно с този BB крем, който създава илюзията за отпочинал  и свеж вид. И най-важното без парабени!

Опаковката му е много очукана, затова снимката е по-отдалече

Това е предпочитаният от мен вариант за всеки ден, тъй като има слънцезащитен фактор 20 (огромен плюс за през топлите месеци и голяма рядкост за останалите коректори) и е насочен изцяло за грижата на околоочния контур. Може да се носи самостоятелно или нанесен върху околоочния гел/крем (лично аз предпочитам второто). Леко покривен, тъй като е BB крем (не би могъл да прикрие голямо зачервяване), не омазнява, не се събира във фините линии и се прелива много добре.  Определено озарява погледа и прикрива тъмните кръгове, относно подпухналост не съм забелязала да има някакъв положителен ефект. Аз съм изключително доволна от този продукт, тъй като с моите чувствителни очи правя много често алергия към подобен род козметични продукти. Нося го навсякъде с мен, икономичен е и се хаби бавно тъй като е с кремообразна текстура и е необходимо малко количество от него за цялостно покритие. Единствен недостатък е цената му от 45,00 $ за 6 ml., при положение че не е коректор в истинския смисъл на думата.

Когато положението е неспасяемо, прибягвам към коректора Diorskin Nude Anti-cern perfecteur hydratant с нюанс № 2 Beige. Води се отново грижа за кожата около очите с 6 часова хидратация благодарение на съдържанието си от 45 % минерализирана вода. Тесктурата е като на флуид, което спомага за неговото лесно разнасяне. Осигурява добро покритие и същевременно стои естествено, а не като маска, не се врязва във фините линии около очите. Мигновено прикрива тъмните кръгове и заедно с тях следите от умора, перфектният коректор към момента за мен. Опаковката му е супер удобна и позволява да си отсипете колкото количество ви е необходимо, отново икономичен продукт, нужно е само малка капчица от него -  29,90€  за 10 ml.



От снимките по-долу със суочовете на двата продукта наложени един до друг, ще забележите, че коректорът Diorskin Nude е в бежавата гама и е по-изсветляващ кожата, докато BB кремът Hydra life e клонящ към по-розова тоналност и се слива перфектно с кожата. Накрая, един съвет от мен, Сладурки - Пийте повече вода, поне 2 литра на ден, влияе изключително благотворно на целия организъм!!

P.S. Когато коректорът ви е прекалено сух, добавете към него няколко капки от околоочния ви крем и ще видите какво чудо ще стане!!


Първи е коректорът Diorskin Nude, а втори е
  BB кремът за очи Hydra life
Първи е коректорът Diorskin Nude, а втори е
  BB кремът за очи Hydra life - втрити в кожата.



























SHARE:

6 коментара

  1. Хубави изглеждат... Аз бих заложила на Hydralife, ако си взимам :) Заради цвета.. Иначе от Nude серията имам бб крема и ми е holly grail product ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм изпробвала досега ББ крем на Dior за лице, в момента съм търсене на ББ крем и се бях насочила към Shiseido, но ще пробвам и на Dior задължително :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз имах тестер на ББ коректора и супер много ми хареса. Сега ме ентусиазира да си го взема, въпреки че съм си наложила забрана да купувам още коректори, преди малко да изхабя купчината вкъщи ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ххахаха ти ме зариби по новия глос на YSL, така че сме квит :) благодаря ти за коментара и че посети блога ми. Много харесвам твоя и винаги го чета с огромно удоволствие. Очаквам ревюто за фон дьо тените на Chanel :)

      Изтриване
  4. Много го обичам ВВ-то на Диор за сенките под очите. Моето вече е към края обаче :(

    ОтговорИзтриване
  5. Лошото е че и моят свършва и се чудя дали да си взема отново него или да се насоча към нещо ново :) Благодаря за коментара и посещението ти :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig