сряда, 16 април 2014 г.

My Winter Skin Care Routine

Здравейте Момичета,

Въпреки че, Великден наближава, все още е студено и съответно аз все още продължавам да използвам продуктите си за зимна грижа на лицето. Да ви обясня накратко - зимата използвам определени продукти за лице, насочени по-скоро към едновременна хидратация, но и защита от студа + превенция първи бръчки, а със стопляне на времето се насочвам изцяло към хидратация на кожата + превенция първи бръчки, все пак съм на 29 :)
Следователно през студения сезон използвам кремове с по-мазни текстури, а лятото с по-леки. Кожата ми както споменах е смесена към суха, но зимата става изключително чувствителна, започва да се бели неприятно около веждите и я чувствам непрекъснато опъната и същевременно дехидратирана. След различни опити да я съживя, напипах вярната посока и вече цяла зима успешно извършвам една и съща процедура всяка сутрин и вечер. 

За освежаване на лицето и сваляне на последните следи от грим, използвам мицеларната вода на Bioderma Hydrabio H20, но със синята капачка. Тя се води специализирана за дехидратирана кожа и аз съм много доволна от нея за момента. Купих я в комплект от две за сумата от 26 лева от аптеката. Смятам като се стопли да я сменя с мицеларната вода на същата фирма, но с розовата капачка за чувствителна кожа. След почистването на лицето с памучен тампон, с пръсти втривам в кожата на цялото лице, включително и тази на околоочния контур олиото Huile Prodigieuse на NUXE. Taзи амброзия спасява лицето ми от сухия студ през зимата.Осигурява моментален комфорт и мекота на кожата на лицето. Производители му са отбелязали, че то е мултифункционално и може да се приложи за тялото и косата. Изпробвах го на косата и въпреки че, се води сухо олио ми дойде прекалено мазно за връхчетата на косата, но за лицето работи безотказно.
С една камилка подарък от Египет



След тази приятна терапия, преминаваме на околоочния гел. Използвам два - един за сутринта на Decleor за превенция и хидратация и втори за вечерта отново на Decleor Roll on defroissant (получих го с покупка на списание "Грация", но съм изключително доволна). С това рол-онче снабдено с накрайник с малки масажиращи сферички, минавам не само околоочния контур, но и първите фини линии около устните и на челото (имам ужасно неприятен и вреден навик да си бръчкам челото, когато говоря и първите последици от тези ми действие вече личат). Доволна съм и от двата продукти, това не пречи да съм в търсене на нови кремчета за кожата около очите.

Кремът, който използвам е Multi-Active Jour на Clarins за всеки тип кожа. Страхотен крем и като консистенция и като действие, фините линии на челото видимо намаляват, но това се случва едва след третия месец. Така действат продуктите на Clarins бавно, но сигурно. Кремът е ароматизиран, но на мен ароматът ми допада. Води се грижа за първи бръчки, като лятото използвам неговия събрат с гелообразна консистенция и предназначен за смесена кожа. Цена по спомен 50 мл - 120 лева от Douglas. Понякога го пускат по празниците в страхотни комплекти със серум и нощен крем от същата серия, наистина си струва покупката. Аз се сдобих с моя крем тъкмо от такава Коледна оферта и си използвах дълго време и серума и нощния крем. За серума не забелязах някакво подобрение, но определено комбинацията от дневен и нощен крем се отрази много благотворно на кожата ми. Кремът нанасям и на шията и деколтето. Понякога когато не забравя си напръсквам лицето с термална вода на Vichy, защото това улеснява по-лесното абсорбиране на крема, но признавам си забравям и оставям водата повече за освежаване през лятото. Чета много добри отзиви за тази на Avene и съм се насочила в скоро време да я изпробвам.


Имам си едно малко шишенце с рициново масло и когато се сетя (а това е извънредно рядко), напоявам с него една клечка за уши и втривам във веждите си. Този метод за сгъстяване на веждите го научих от една приятелка фармацевт (благодаря Злати) и ако съм по-редовна може и да има видими резултати, но засега не се отнасям сериозно.

 Ритуалът завършва с намазване на устните с медения балсам за устни на Nuxe в бурканче Reve de miel (наистина една сладка медена мечта). За този балсам ще отделя цялостно ревю, защото е божествен, за момента само ще кажа, че след като сте го нанесли на каквито и да е разранени устни, на сутринта ще се събудите с розови и нежни устни като розови листенца :)

P.S. Малкото зелено бурканче съм го забравила, за него ще има отделно ревю тъй като съм в процес на тестване, само ще издам 100 %  натурално алое.
Ще се радвам и вие да споделите какви козметични продукти използвате в ежедневието си!
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig