вторник, 29 април 2014 г.

Facial Serum vs. Facial Moisturizer Part 2

Здравейте, Момичета!!

Започвам този пост в най-големия порой, докато го довърша се надявам слънцето да се е показало. Както ви разказах в предходната част (ревю) съм в търсене на нов крем или серум, а защо не и двете заедно. Изискванията ми са:
  • Максимална хидратация
  • Да има SPF фактор (закъде иначе през лятото)
  • Да не оставя мазен филм след нанасяне
  • Превенция срещу първи бръчки
  • Да няма в състава си силикони, парабени, сулфати, минерални масла, ГМО, гадости все от този род
  • Кожата ми да може да диша, знаете какво имам предвид
Принципно съм забелязала, че кожата ми се чувства по-добре с крем, отколкото със серум, затова и предпочитанията ми клонят към тази посока, но искам преди всичко продукт, който да е с по-малко химия и с повече естествени съставки.
Започваме като ще изреждам всички използвани в рамките на 1 месец  продукти за лице, като някои са в серия (крем+серум), а други самостоятелно. *Снимките по-долу, които са в пълен размер на продуктите са свалени от официалните фирмени сайтове (ръката е моя, но то си личи :)

1. Vinosource Creme Sorbet Hydratant на Caudalie (подробности тук), тази мостра от 3 ml. я получих с една поръчка от сайта http://www.feelunique.com/ и бях изключително щастлива да я изпробвам, тъй като за това винено сорбе слушам и чета от много дълго време.Не знам дали сте запознати, но Caudalie e френска фирма, която изключва от състава си парабени, сулфати, минерални масла, оцветители и др. Залага най вече на плодови екстракти (гроздето е основен компонент), натурални масла, изобщо органик козметика. Този крем е обогатен с гроздов био сок и е особено подходящ за чувствителна кожа заради своето трайно успокояващо въздействие върху нея. Активира механизмите на по-дълбока хидратация, за да възстанови баланса на влага и да осигури нужния комфорт за кожата. Цена 20 Евро - 40 ml. Не се предлага в България към момента, може да се закупи онлайн  Към същата серия се предлага и серум, който не съм тествала.

Дотук добре, сетих се за винената спа процедура, която се прилага на цялото тяло и си помислих:"Французите са го измислили гениално". Да, ама не, да си призная не останах впечатлена от този крем, пак повтарям това е строго субективно и за хора с мазна кожа може би ще е достатъчно овлажняващ, но при мен след като го нанесох ми опъваше кожата и дори започна да се рони от лицето, така наречения ефект тип "кир". Друг минус е че няма никакъв SPF фактор. Голямо разочарование тъй като много съм се запалила по козметиката им, но няма да се откажа и ще тествам други техни продукти. 



2.Immortell Precieuse Creme SPF 20 на  L'Occitane en Provence (подробности тук)- мостра от 1 ml., която не усетих как свърши. Отново френска марка, която е известна със своите продукти с изчистената формула без парабени, сулфати, фталати, изкуствени оцветители и др. Да си призная досега бях използвала продукти единствено за тяло на този бранд, но съм възхитена от тези, насочени към грижата им за лице. Дневен крем с лека и приятна консистенция за нормална кожа, bestseller на марката, който оставя кожата копринено мека след като е нанесен. Екстракт от дълголетното цвете Безсмъртниче намалява появата на бръчки като стимулира производството на колаген и преструктурира епидермиса за видимо по-стегната кожа. Тя е защитена от вредните UV лъчи посредством слънцезащитен фактор 20 - един голям плюс. Състав: органично етерично масло от Безсмъртниче, органичен екстракт от Безсмъртниче, фитосерамиди от слънчоглед, екстракт от розмарин и витами Е. Цена за крема 100 лева за 50 ml. Към същата серия се предлага и серум, опаковка от 30 ml. за 110 лева (подробности), чиято основна съставка е отново цветето Безсмъртниче (което се оказа, че не увяхва дори да бъде откъснато). От L'Occitane ни уверяват, че в 1 флакон серум са успели да концентрират силата на над 1000 цветове от Безсмъртниче. И двата продукта ухаят на треви и билки, но ароматът не дразни. Не знам дали са удържали на обещанието си, но знам че след като използвах комбинацията от крем и серум, кожата ми възвърна своята живителна сила, цялостна хидратация до най-дълбоките слоеве. Може да ги намерите в България в официалните им фирмени магазини или онлайн.



3. Овлажняващ и освежаващ крем Wild Rose 24-Hour SPF 6 на Korre(подробности тук) в травъл размер от 16 ml. Отново бранд с натурална козметика без изкуственяци и химии.(напоследък съм се запалила на тази тема). Моята опаковка е за нормална към суха кожа. Кремът има леко мазна текстура, но не оставя мазен филм след като е нанесен, кожата е мека, гладка и хидратирана. Води се дори като грижа срещу пигментни петна и изравняване на тена. Ключова съставка - розова пъпка, известна с високата си концентрация на витамин C. Освен това розовото масло има лечебни, успокояващи и овлажняващи свойства. В същото време се образува защитен слой върху кожата, който спомага за регенерирането на клетките и подобрява структурата на епидермиса. Без силикони, минерални масла и парафини. Цена за крем 22.50 Евро за 40 ml. Преди него нанасях серума от същата серия Wild Rose Brightening & Line Smoothing Serum, който може да се използва за лице и за околоочен контур (подробности тук). Благодарение на ключовите съставки като полизахариди от дървото Баобаб и агенти от пшенични протеини, появата на първите бръчици бива предотвратена. Серумът ми дойде не достатъчно овлажняващ нанесен самостоятелно без крем. Консистенцията му е прозрачна, гелообразна с леко жълтеникав цвят. Ухае леко на рози, но не натрапчиво. Цена за 30 ml. - 30 Евро. Може да се закупи онлайн или в официалния фирмен магазин в София.










4. Nuxellence Jeunesse Fluid Rechargeur Jeuness et Lumiere на Nuxe(подробности тук). Знам, че този продукт се води флуид, но самите производители са го написали като забележка, че за суха кожа е хубаво Nuxellence да се нанася преди крема, оттук предположих, че може да се използва и като серум. Иначе за мазна кожа и комбинирана кожа, препоръчват да се използва самостоятелно. Този флуид по принцип се води за всякаква възраст и за всеки тип кожа, тъй като неговата функция е да подсили митохондриалната ДНК на клетките, за да възвърне младостта и блясъка на всяка кожа.  Екстракти от мак, пасифлора и какаови листа предпазват кожата срещу вредното  влияние на околната среда, а хиалуроновата киселина хидратира. Консистенцията му е бебешко розова "second skin", невероятно нежна и лека, моментално попива в кожата и я прави кадифено мека. Но на мен само този флуид ми е недостатъчно овлажняващ за кожата за момента и е необходимо да го комбинирам с крем. Тази опаковка от 15 ml. имам от травъл сета на Nuxe, който ако все още нямате горещо препоръчвам.





Сами виждате, че кремът и серумът на Korres с Дива роза и тези на L'Occitane en Provence с Безсмъртниче са почти еднакви като показатели, но определено моята кожа се чувства по-добре с този на L'Occitane.Цената им е по-висока, но и тяхното полезно действие е по-осезаемо.
......лично за мен, фаворит от изредените продукти са ми тези на L'Occitane en Provence, определено ще си ги купя в оригинален размер опаковкиСмятах да включа още няколко бранда, но прецених, че ще стане прекалено претрупано като информация, дано съм ви била полезна  Поздрави и целувки!




P.S. Подготвям се за първото си пътуване до Париж и чета тази книга за Лувъра (затова и всичко напоследък около мен е свързано на тази тема, говоря Френски и обожавам Франция), дано собственика на книгата се успокои, че не съм я забравила:))
SHARE:

9 коментара

  1. Чудесно ревю :)
    Ако мога да си позволя да ти дам малък съвет,не си ли пробвала серума и крема различни,защото според мен с характеристиките,които си описала ще бъде трудно да намериш всичко в 1. Смисъл да ползваш серум за първи пръчки (топлите месеци според мен само вечер) и отгоре крем с лека,немазна текстура. Друг вариант е през лятото само гел крем сутрин с висок фактор ако си изложена на слънче през деня. Важно е обаче и фнд да е с фактор ако се гримираш след това. Разгледай сайта на еко верде има всичко там :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря за коментара и съвета, обичам съвети :) Права си, че не мога да намеря всичко в едно, макар че с L'Occitane en Provence успях, защото за момента използвам двата продукта едновременно, а лятото сутрин ще съм с крема, вечер с флуида. Принципно съм забелязала, че като използвам продукти на различни марка сутрин и вечер (серум и крем) нещо не ми получават нещата, затова реших да са от една серия, какво да кажа консерва съм си :) а иначе фдт и бб крем не използвам без да имат някакъв слънц. фактор, отделно използвам и продукт със слънцезащита 50, за който ще пиша по-късно. Много се пазя от слънцето, много съм наплашена от приятелки, които имат мн пигм. петна по лицето и гледам да се предпазя, доколкото мога. Задължително ще прегледам сайта, който си ми препоръчала. Не съм забравила за базата за лице на Couleur Caramel, за която обещах да пиша, дори в момента съм с нея. поздрави :)

      Изтриване
    2. Очаквам с нетърпение,тази която има за матирване ли е?

      Изтриване
  2. Води се make-up base with organic sweet almond oil, според мен не матира :)

    ОтговорИзтриване
  3. ооо аз ще чакам снимки от Франция :))

    ОтговорИзтриване
  4. Приятно пътуване ;* Богата на информация и инересна публикация ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси :) много хубави снимки гледам във Фейсбук с един розов гащеризон :)

      Изтриване
  5. Супер интересна и полезна статия, определено ще я запазя за момента, когато реша да си взимам серум :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig