вторник, 15 април 2014 г.

The perfect Shimmer Brick Compact from Bobbi Brown

Здравейте Момичета,

Да, знам! Едва ли съществува такова чудо на света, но аз го намерих и вече от 2 години го използвам с огромно удоволствие. Но, да не ви държа повече в неведение, става дума за Shimmer Brick Compact на Bobbi Brоwn.

Да си призная това е първият ми и единствен продукт от тази марка, но съм сигурна, че като привърши веднага ще се заредя с нова. Историята около това блестящо бижу е доста дълга. Бях го набелязала и когато отидох в Лондон на гости на една приятелка, пудрата тъкмо беше пусната в козметичните магазини. Беше лято, беше истинска истерия около този продукт и естествено цветът Rose, който аз притежавам беше най-търсеният и желан. Помня, че сумата ми се стори доста висока и до последно отлагах закупуването. Голяма грешка! Защото после просто не я намерих! Останах си със спомена и желанието да я притежавам. Но същата година по Коледа, един Коледен Ангел (Лили - моята приятелка от Лондон) ми я подари в перфектната кутийка с малки ангели и панделка. Затова тази пудра ми е така скъпа на сърцето!

Дано не съм ви отегчила, но съм си такава сантиментална. А, сега малко повече за тази невероятна beauty находка.





 Пудрата е в типичния за марката минималистичен стил - черна гланцирана кутийка с бял надпис, нищо повече. Аз обожавам тази опаковка, защото е луксозна и същевременно много здрава. Пропътувала е много места, поместена в козметичния ми несесер и досега да чукна на дърво, не е успяла да се счупи или пудрата вътре да се натроши. А това е твърде възможно, защото хората са си го написали - в указанието на гърба на кутийката има предупреждение, че текстурата на пудрата е много крехка поради индивидуалната ръчна изработка в Италия. Защото както ще видите от снимките, пудрата представлява един квадрат съставен от 5 ръчно подредени една до друга различни на цвят ленти. Както казах кутийката е достатъчно солидна с голямо огледало. Теглото на пудрата е 10,3 g. и е невероятно икономична тъй като е много трайна. Цена няма да оповестявам тъй като ми е подарък :) За съжаление не се продава в България, доскоро я виждах в сайтове като www.feelunique.com и www.lookfantastic.com, но за момента я има само в http://www.houseoffraser.co.uk





Както става ясно от заглавието, тази пудра е многофункционална и я използвам за цялото си лице. Текстурата й е чудесна, блестяща, но не натрапчиво. Най-горният златисто бял ред го използвам за вътрешната част на окото или за озаряване на костта под веждите. Когато искам да озаря цялото лице, минавам с четката по всички редове и се получава ефектът кожа тип целуната от слънцето благодарение на розово-кафеникавия цвят на пудрата. Минавайки с четката ми за руж само през по-тъмната половина от редовете, нанасям на изпъкналата част на бузите и имам прекрасен руж. Трайността е от сутрин до вечер.

Цветът, който се получава от смесването на всички цветове е божествен, отива на всеки тен и спокойно може да си го наслагвате, без да се притеснявате, че ще заприличате на Матрьошка. Обаче, аз все пак обичам като ще се слага руж, той да си личи :) тъй де като ще е гарга да е рошава!! Надявам се, да ви е било интересно моето ревю, а вие използвали ли сте продукти на Bobbi Brown?




SHARE:

7 коментара

  1. Тъкмо днес гледах ревю на новата им такава лимитирана пудра и бях веднага надъхана да я притежавам ;) голяма красота са <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма да съжаляваш, предстои ми пътуване до чужбина през юни и мисля тогава да се поразгледам, защото колкото и да е удобно пазаруването през интернет, друго си е око да види, ръка да пипне :)) след Naked 3 ще съм предпазлива известно време :) Ако те интерисува нещо повече ще кача снимки как стои на бузките

      Изтриване
  2. Много красива изглежда наистина <3
    Днес открих блога ти и много ме харесва, пожелавам ти много успехи занапред!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти за коментара, какво да кажа и твоят блог е прекрасен, редовно си го чета :) чакам поста за сенките на МАС, тъй като отдавна се каня да си взема :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за хубавите думи, ще се постарая да намеря време и скоро да пиша за тях. :)))

      Изтриване
  4. Ох, Bobbi Brown Shimmer Brick ... и на мен ми беше в списъка, но така и не стигнах до него. Сега някои други марки, Revlon например, са пуснали подобни продукти, но оригиналът си е оргинал.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, страхотна е и много икономична. :) Чудесен блог имаш, хвърлих един поглед :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig