вторник, 24 февруари 2015 г.

New Goodies December/ January / February 2014-2015

Здравейте Момичета,

 Мина много време откакто не съм писала за нови козметични покупки, но не защото съм спряла да пазарувам, а просто пренасочих вниманието си към облекло и обувки. Така де, не може само козметика, трябва и да се обличам с нещо :)

Поради тази причина придобивките от cosmeticsland са оскъдни за тези три месеца, снимани са през различни периоди, така че като декорация на снимките може да видите от коледно дръвче до цъфнал минзухар. Също така съм включила продукти изпратени ми за проба от PR-те на дадени марки.  За моя радост като гледам как ударно приключвам февруари май скоро ще наваксам с обема на тези публикации.

Познахте ли я? Толкова много слушах и четох за тази маска за лице, че след поредния провал да си намеря моряшка риза и  пролетни обувки каик в nude цвят (това сигурно е най-непосилната задача в този свят, дори Сизиф би ми съчувствал), тластната от отчаяние и любопитство се озовах в магазина на Lush с Анжи. Какво да кажа то не бяха цветове, аромати, причудливи форми! И падна едно: "Ах, помириши това", "Ох, сухо масло за тяло под формата на ягодка". Наистина е трудно жена да се удържи там. Идеята ми е, че си взех небезизвестната маска Magnaminty, от която съм просто възхитена. Очаквайте задължително ревю за този продукт. Нито ще съм първата нито последната!





Знаете, че като върла Пловдивчанка съм голям почитател и поддръжник на козметиката за тяло на Рефан. В случая, разхождайки се по главната улица в Пловдив, видях че са пуснали нова линия с аромат на Пасифлора. Веднага се сдобих с един от прословутите им захарни скрабове за тяло в комплект с маска за лице от същата серия със страстен плод :) за сумата от 7,90 лв. В допълнение си взех кадифения крем за тяло с ориенталска роза. А, от магазина ми сложиха сума ти мостри на парфюми и дори мини крем за лице с йогурт и пасифлора. Добро обслужване, доволен клиент.
Първи впечатления от скраба: божествен! Частиците се усещат усезаемо по кожата, ухае страхотно и освежаващо и не изсушава кожата поради наличните масла в него. Кремът за тяло е доста мазен и отнема време докато попие, но прави кожата мека и нежна. Ароматът се задържа с часове върху тялото :) забелязва се и се оценява подобаващо. Маската за лице я подарих на майка ми, тъй имам доста маски в момента за доизхабяване, но мернах наличието на 3 бр. парабени в състава й, което не ми се понрави много.





Продължаваме с малко продукти от декоративната козметика. През декември бях поканена на Коледно парти от Avene и като комплимент получих красив несесер с продукти за грим от серията Couvrance - дуо червило + молив за устни, спирала за чувствителни очи, коректор и молив за вежди. Спиралата е чудесна и ще бъде възнаградена със самостоятелно ревю, червилото е доста приятно керемидено червено, но моливът за устни е катализаторът в тази комбинация. А коректорът и моливът за вежди бяха подарени поради сериозни цветови разногласия помежду ни :)

Дълго търсих в дън горите тилилейски нов фон дьо тен, който да ми хареса поне малко колкото любимият ми Skin Illusion на Clarins, но не успях. Затова реших да заложа на класиката с номер 10 Honey,  за да му се порадвам поне още малко докато не са го спрели от производство. Ревю ще има, защото няма как да не споделя с вас това съкровище.

От намаленията в Sephora (започва сериозно да се превръща в един от любимите ми магазини) се сдобих с прословутото червило на Too Faced Le Creme в нюанс Razzle Dazzle Rose. Чудесна пигментация, маже се като масло, а опаковката (говоря за картонената розова) , ах опаковката е просто една момичешка фантазия. Няма как да мине без самостоятелно ревю.


 

 

През декември, PR представител на марката Golden Rose ми изпрати за тестване глос и лак от тяхната най-нова серия. Лакът Color Expert е супер сладък пудрено-розов цвят № 9 и въпреки, че от всички козметични продукти, лаковете ми са най-безинтересни, този го тествах с голямо старание. Хареса ми като формула и нанасяне на нокътната плочка, допадна ми и като трайност - 4/5 дена. Смятам, че определено за тази цена си оправдава качеството. 

Истинската изненада за мен беше гланцът Color Sensation. Знаете, че обожавам продуктите за устни, но предимно се доверявам на марки от високия клас козметика. В случая, признавам си не очаквах глос на стойност 5 лв. да ми допадне толкова много. Цветът е телесен с номер 108, формулата е гладка и нелепкава, ухае прекрасно на бонбони и стои прекрасно на устните без да ги изсушава. Наистина с ръка на сърцето мога да кажа, че в последния месец това е глосът към който посягах най-често за ежедневния си грим в офиса, един ненатрапчив шик.




Продължаваме с една овца, която ми беше донесена като подарък от Китай от една колежка, по случай Китайската Нова Година :) много й се радвам и реших да ви я покажа. Четката за коса на Hercules Sagemann ми беше препоръчана от моята фрисьорка специално за да улесни разресването на къдравата ми коса.  Преди това използвах редкия гребен на Macadamia, но откакто се сдобих с тази четка се родих. Белите иглички са заобиколени от по-малки черни снопчета от естествен и изкуствен косъм, който перфектно разплитат дори и най-упоритите възли на навлажнена коса. Четката струва 18 лв. и си я купих от магазин на Solingen (в Пловдив се намира на ул. Христо Г. Данов, срещу кукления театър).




С Анжи, направихме обща поръчка от сайта на The Body Shop по време на намаленията и аз се изкуших да си поръчам масажьора и четката за лице на марката. Голяма грешка от моя страна. Четката върви с капаче и е сравнително малка като размер. Реалната й цена е 5 GBP.  Косъмчетата й са изкуствени, извънредно груби и негъвкави. С който и продукт за лице да я използвам, четката оставя кожата ми разранена и зачервена. Много се ядосвам на себе си, че се излъгах и я поръчах. С масажора не бих казала, че положението е по-различно Не мисля, че спомага на предварително нанесения серум или крем за лице да попие по-бързо в кожата, по скоро го отнема от нея.  Не откривам видим ефект от масажните действия с него. Цената му беше отново около 5-7 GBP.

Подхранващото олио еликсир с аргано масло за коса на John Frida ми бе изпратено отново за тестване от представителите на бранда за България. Ухае много приятно, но все още нямам първоначално изградени впечатления за него, тъй като още доизхабявам флуида за суха коса Oleo - Relax на Kerastase.


SHARE:

16 коментара

  1. Скрабът изглежда интересно. Тези червила на Too Faced са много хубави като формула, но механизмът на моето се развали и продукта не може да се извади изобщо. Опаковката за мен не струва.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз подкрепям защо механизма. Иначе е здрава и няма начин да се счупи или отвори на ново с човешки усилия и натиск :дд От личен опит споделям.
      Чудесни покупки и ще чакам с нетърпение бъдещите ревюта. Най-вече за маската. А, с този скраб ме заинтригува :)

      Изтриване
    2. Ха, дано не се случи при мен :) аз се радвах на розовата опаковка с пауна :) хахахха А цената на скраба е много добра в този комплект за 7,90 лв. има го и в комплект с крема за лице, от който получих мострата. Поздрави

      Изтриване
  2. Страхотни покупки!!Всички изглеждат страхотно :) Ще чакам ревюто на фдт на Clarins с нетърпение-много харесвам марката.Жалко за продуктите на The Body shop..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Мими :) и аз много харесам Clarins като марка, така че задължително ще пиша за него, при положение, че ми е втора опаковка.

      Изтриване
  3. Четката на The Body Shop не може ли да се ползва за тяло, например за по-груби места или за масаж срещу целулит? Изглежда толкова сладурска :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, сладурска е, но е малко по-голяма от 1 лев монета, няма да ми свърши работа за целулит. Хехехе, най много лактите :) мерси за съвета.

      Изтриване
  4. Харесва ми как все с Анджи си купуваш разни неща :D :D :D Този скръб/скраб изглежда супер изкушаващо, май пак ще се върна към Рефан, когато си изхабя Гарниер-а иии искам да чуя за спрея на John Frieda :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха, тихо!!! Скрабът е чуден, груб както го обичам. А, цената му в комплект с друг продукт за 7,90 лв. е просто зашеметяваща.

      Изтриване
  5. Здравей,би ли споделила от къде си взе фдт на Clarins и с каква кожа си .Ще чакам и ревю . :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, фон дьо тенът си го взех от Douglass за сумата от 70 лв. Кожата ми е смесена към суха, тоест зимата съм със сухи бузи и сух нос, докато лятото ми се омазнява. Ще има повече инфо в ревюто.

      Изтриване
  6. И аз с нетърпение чакам ревюто за продукта на John Frida, тъй като съм голяма почитателка на марката! :)

    п.с. можеш да участваш в giveaway-я ми на http://quitealooker.com/

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотни покупки! Глосът на ГР ми е любим. Не съм използвала много продуктите на Рефан, но определено ме заинтригува. Маската на Lush отлагам да купя докато не изхабя някоя и друга маска от колекцията, защото от всички ревюта които съм изчела за нея знам, че идва в огромно количество :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали, този глос е огромна находка :) скрабът е страхотен, ще ти хареса :) Маската на Lush e по-малката разфасовка за 10 лв и за 3 месеца колкото й е срока, ще я изхабя със сигурност :)

      Изтриване
  8. И аз чакам мнение за фон дьо тена, въпреки, че съм се спряла на True Radiance пак на Clarins :)
    Такава четка за коса ползвам от 7-8 години, съвсем случайно попаднах на нея и си я ползвах с кеф, докато не се счупи, след това търсих много дълъг период от време същата и пак случайно попаднах на професионална серия четки за коса на Agiva, поръчах я в квартален магазин и сега съм с нея. Пиша това, защото вчера разглеждайки каталога на H&M забелязах такава четка и сега съм в чакане да я видя и по нашите магазини. Ти ме зарадва, че я има и другаде! Не споменах, че е просто едно спасение и незаменим събрат! Поздрави

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig