вторник, 3 февруари 2015 г.

MAC Dreaminess Mineralize Rich Lipstick

Здравейте Момичета,

Февруари месец 2014 год. MAC лансираха нова и нелимитирана формула Mineralize Rich, която да дари устните с невероятен комфорт и интензивен цвят. Тъй като бях тотално разочарована с първото си червило на марката от серията Creamsheen, сестра ми побърза да ме изненада с тази нова вариация още преди да е стъпило на българския пазар.

Както споменах новата формула се характеризира с овлажняващ комплекс от 77 минерала, който моментално подхранва и хидратира устните. Допълнителен бонус е леката и нелепкава консистенция и интензивен цвят. Но, нека разкажа малко повече за впечатленията си.





Нюансът, който притежавам се казва Dreaminess. В гилзата представлява нежно розово към студената гама, което на устните леко сивее и има бляскав финиш. Червилото е изключително кремообразно и на устните се разстила като масло, без да лепне. Това го дарява с добра покривност и плътен цвят. Не бива да прекалявате с прекомерно нанасяне, защото както обикновено се получава със светлите и кремообразни  цветове, те имат склонността да се врязват във фините линии на устните и да подчертават несъвършенствата. Тук нямаме никаква прозрачност или шимър.

Благодарение на кремообразната си текстура, червилото не изсушава устните, нито пък ги напуква. Носех го в продължение на два часа и чувствах устните си пухкави и меки. Толкова се оказа и трайността при мен. Най-хубавото на червилото е, че като усещане върху усните се доближава до качеството на червилата от по-високия ценови клас като Dior.




Ароматът му е ванилов, като останалите червила на бранда, но опаковката е изцяло нова с магнитно затваряне. След като приплъзнете матираната капачка към гланцираната гилза, трябва да чуете характерното щракване на магнит. Изключително удобно и фукнционално, до момента не се е отворило нито веднъж в чантата ми. 

В сравнение с другите червила на MAC е по-скъпо (това правило важи и за минералния глос от същата серия, който е невероятен), но за сметка на това количеството съответно е по-голямо. 






Както може би сте разбрали, много си допаднахме с червилото,  единствено следващият път ще се насоча към розово в топлата гама, защото това cool pink изобщо не подхожда на жълтия подтон на тена ми. Все пак не забравяйте, че с подходящия гланц отгоре, всяко червило може да се превърне от непотребно в незаменимо.



SHARE:

2 коментара

  1. С много странни опаковки са ми тези червила на MAC, но цветът е много нежен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е и на мен ми беше малко странна, но се пристрастих към това магнитно затваряне, толкова е удобно :) и лесно

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig