неделя, 8 март 2015 г.

Yves Saint Laurent SPRING 2015 Volupte Tint-In-Oil

Здравейте Момичета,


Първо искам да ви честитя днешния празник! Независимо дали празнувате или не, искам да ви пожелая да сте все така прекрасни, усмихнати и най-вече много обичани.

Навън вали и трупа сняг все едно сме в разгара на зимата, но аз вече съм на вълна пролет. Купих пролетни обувки - класиката черно и бяло се завръща + тънък ток (не можах да се удържа) и най-накрая намерих бленуваните nude обувки само че не от лак, а от кожа :) Но най-много се радвам на последната си покупка  от пролетната колекция на Yves Saint Laurent  - подхранващото олио за устни Volupte Tint In Oil в цвят № 5 Cherry My Cherie.






Това е изцяло нов и революционен продукт, в който се влюбих от пръв поглед. Идеята е следната: имаме формула от 4 вида етерични масла (масло от кайсиева костилка, от кориандър, от жожоба и от пасифлора), която подхранва и се грижи за нашите устни + щипка цвят, който да подобри и подчертае естествената красота на устните. Предлага се в 8 нюанса, които варират от злато и корал до бебешко розово и циклама.

Състав:
 Аpricot Kernel Oil, Coriander Fruit Oil, Jojoba Seed Oil, and Possiflora Edulis Seed Oil: Provide deep hydration. 

Polybutene, Diisostearyl Malate, Octyldodecanol, Hydrogenated Polyisobutene, Tridecyl Trimellitate, C12-15 Alkyl Benzoate, Pentylene Glycol, Caprylyl Glycol, Calcium Sodium Borosilicate, Synthetic Fluorphlogopite, Pentaerythrityl Tetra-Di-Butyl Hydroxyhydrocin-namate, Prunus Armeniaca Kernel Oil/Apricot Kernel Oil, Alumina, Passiflora Edulis Oil/Passiflora Edulis Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Coriandrum Sativum Oil/Coriander Fruit Oil, Simmondsia Chinensis Oil/Jojoba Seed Oil, Magnesium Silicate, Calcium Aluminum Borosilicate, Tin Oxide, Silica, Fragrance, [+/-May Contain: Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499/ Iron Oxides, Ci 77891/Titanium Dioxide, Mica, Ci 45410/Red 27, Ci 45410/Red 28 Lake, Ci 45380/Red 22 Lake, Ci 15985/Yellow 6 Lake, Ci 15850/Red 7, Ci 15850/ Red 6, Ci 19140/ Yellow 5 Lake, Carrot Oil/Beta-Carotene, Ci 15850/Red 7 Lake, Ci 42090/Blue 1 Lake, Ci 60725/Violet 2, Ci 75470/Carmine], (F.I.L. B166391/





Въпреки богатия състав, текстурата на продукта е много лека и приятна, като незабавно се разтапя при нанасяне. Определено се усеща се върху устните, но чувството не е неприятно или пък дразнещо, а по-скоро като фино олио. Важното е че не е  мазно, не лепи и не изсушава устните. Маслото е изцяло прозрачно, с лек оттенък в зависимостта от нюанса, който сте си избрали. Направи ми впечатление, че някои от цветовете имат много фини блестящи частици. Може да нанасяте Tint-In-Oil самостоятелно, тогава устните ви изглеждат сякаш са сиропирани - блестящи и гладки. След като маслото попие в устните, цветът му става много по-наситен и наподобява стейн. Така може да издържи до 3,4 часа. Моят цвят е черешово розово и през деня съм само с маслото на устните - хем са красиви, хем меки и нежни.

Volupte Tint In Oil  може да се носи и върху червило, като по този начин хидратира устните, увеличава трайността на червилото и подсилва неговият интензитет. По този начин го нося вечер върху любимото малиново червило и наистина ефектът е "WOW".








На мен ми ухае на диня или добре познатият сладък аромат, който съпътства почти всички продукти за устни на марката. Апликаторът е под формата на устни, много удобен и оригинален, за да може да нанесете точното количество масло.

От няколко дена издирвам маслотоза устни на Clarins, тъй като ми се щеше да направя съпоставка между него и това на Yves Saint Laurent, но досега опитите ми удрят на камък,  навсякъде е изчерпано. При това положение ще е егоистично да пазя в тайна това малко съкровище само за мен :) Цената му е 60 лв. в Sephora, като аз го купих за 48 лв. защото се възползвах от 20 % отстъпка чрез ваучера, който закупих с картата си от The Mall (ама че сложно стана за обяснение). Последно проверявах за него в Beauty Zone и Douglas и все още не беше налично. Определено ще се пробват и другите цветове.





SHARE:

18 коментара

  1. Полезно ревю! Не знаех, че оставя стейн. Ще се купува какво да се прави! Особено като се е и изчерпало това на Clarins.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно изглежда! И аз харесах този цвят:) Олиото на Кларинс е много различно, но варианта на YSL е по-добър, ако някой се колебае. Освен това олиото на Кларинс е супер неикономично (моето е розовото) :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси за отзивите :) точно розовото бях харесала Или, изсушава ли устните :)

      Изтриване
  3. Изглежда много симпатично, благодаря за отзива :) Аз още не съм ги пробвала, че нещо не мога да намеря време да се разходя до някоя парфюмерия, но така като гледам май май започвам да изпускам разни готини нещица и е крайно време да отида :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехех, много бързо свършиха нюансите в Сефора, докато на други места все още го няма :)

      Изтриване
  4. Гледах ги преди няколко дни и много се чудех. Не харесвам почти прозрачните продукти за устни и не съм разбрала че оставят лек стейн :) Интересът ми към тях отново се събуди :))

    ОтговорИзтриване
  5. Гледах ги преди няколко дни и много се чудех. Не харесвам почти прозрачните продукти за устни и не съм разбрала че оставят лек стейн :) Интересът ми към тях отново се събуди :))

    ОтговорИзтриване
  6. Много добре изглежда и обожавам аромата на продуктите за устни на YSL! Това, че оставя стейн много ме изкушава :)

    ОтговорИзтриване
  7. Звучи много интересен продукт и за пореден път съм заинтригувана от добрите отзиви от него :) А, колко обичам продуктите за устни на YSL ;) Разкошен е <33

    ОтговорИзтриване
  8. Наистина изглежда много хубаво и примамливо, особено с този стейн, който се задържа върху устните :) Чакаме да видим и обувките! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехехе, може и да пусна някоя снимчица на тях :)

      Изтриване
  9. Много хубаво ревю. Заинтригувана съм определено, но ми се иска да ги видя на живо преди да купувам директно. Имам между другото олиото на Clarins, не знам как е сравнено с това на YSL, а и не съм го носила достатъчно дълго, но това, което мога да кажа е, че е леко лепкаво, което ме изненада. Мирише супер <3

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig