петък, 13 февруари 2015 г.

Premier Dead Sea


Здравейте, Момичета,

През изминалата година бях поканена на откриването на първия за България магазин на марката Premier Dead Sea в Paradise Center. Мястото е наистина много приятно и релаксиращо, защото освен добра консултация, може да се насладите и на отпускаща спа процедура. Повече информация за събитието и бранда може да научите от предишната ми публикация.  Като комплимент от представителите на марката получих луксозен комплект от три продукта: универсален хидратиращ крем, крем за ръце  и измиващо средство с микро частици. Употребих до дъно и трите продукта и мисля, че вече е време да споделя своите впечатления.





Започваме с крема за ръце от луксозната серия на марката. Кремът се характеризира с много приятна и гладка текстура, която образува нежен и невидим слой върху ръцете, непозволяващ изпарението на влага от кожата ви. Веднъж нанесен,  ръцете са меки и подхранени през целия ден, благодарение на неговата формула, а именно минерали от Мъртво море, комбинирани с липозоми от растителни екстракти. Друг плюс е наличието на UVA&UVB филтри. Заедно със Skin Food на Weleda се превърнаха в мои незаменими помощници тази зима (малко разнообразие от любимия ми бадем на L'Occitane en Provence).  Сбогом напукани до кръв ръце и груби кожички около ноктите.




Кремът за ръце е в ляво (най-долу) с по-плътната консистенция

Продължаваме с измиващото средство за лице с микро частици. Отново имаме соли от Мъртво море с допълнение - коктейл от етерични масла. Липсват съставки като силикони и парабени. Продуктът е подходящ за всеки тип кожа с неутралното си PH 5.5 и неналичието на сапун в съдържанието, който би изсушило кожата. Притежава гелообразна консистенция, като частиците не се усещат по никакъв начин върху кожата. Точно заради щадящата и неагресивна формула използвах гела сутрин, за да премахна образувалия се себум през нощта. Не успя да ме спечели за свалянето на грим. Не лош гел, но определно съм срещала по-добри измиващи продукти от него.

Универсалният хидративащ крем е предназначен за всеки тип кожа и за мултифункционална употреба: лице, тяло. От марката залагат отново на своят лайт мотив: соли от Мъртво море и неутрално PH 5.5, което да предпази кожата ни от раздразнение и изсушаване. Аз използвах този хидратант за тялото и признавам си останах много доволна. Формулата му включва авокадо и жожоба, а консистенцията му е лека и попива бързо. Кожата ми беше достатъчно овлажнена и копринена. Повече от това няма какво да желая, е има нещо, което не ми хареса и това е размерът на опаковката 125 ml., просто не усетих кога свърши.




От ляво надясно: крем за ръце, универсален хидратиращ крем, измиващ гел Premier Dead Sea



Надявам се, че ви е било интересно запознаството с този нов бранд, аз определено планувам ново посещение на магазина, защото по време на консултацията се влюбих в една избистраща тена маска, кой където го стяга чепика :)
SHARE:

1 коментар

  1. :D звучат добре продуктите, обаче въобще не виждам частици в измиващия гел, явно са много дребни.

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig