неделя, 22 февруари 2015 г.

Jewel eyeshadow palette Shourouk for Sephora

Здравейте Момичета,


Както ви обещах, днес ще ви разкажа за палитрата Jewel eyeshadow palette Shourouk&Sephora. Предполагам ще говоря несвързано и нелогично и може да пропусна важни детайли около самите сенки, но просто съм много развълнувана от тази придобивка, все едно е една малка Коледа (колко му трябва на човек - една палитра и всичко е цветя и рози). От сега предупреждавам, несвойствено за мен в тази публикация ще има повече снимки отколкото думи.

Първо да започнем от опаковката, която може да се характеризира само с една дума  - "бижу". Имаме прозрачен калъф изпъстрен с миниатюрни имитации на бижутата Shourouk - весели и шарени. Следва същинската луксозна част под формата на черна кожена кутия, която отваряйки я все едно отваряте едно от ковчежетата пълни със съкровища от приказката за Али Баба и четиридесетте разбойника.









Сенките са общо 7 броя, разпределени според грамаж:  6 бр. по 3.96 gr. и 1 бр. от 4.25 gr. Всяка сянка е логически свързана по цвят и име със съответстващ полу-скъпоценен камък. Отляво надясно според снимката, имаме: amber, coral, pink opale, tinted quartz, silver crystal, sapphire и smoky topaze.
Като текстура имаме 1 матова сянка и 6 блестящи с различен ефект. Трайността на цветовете зависи според наситеността на пигмента им, но все пак като времеви диапазон бих посочила около 6 часа върху основа за сенки на Urban Decay. Всички цветове се прашат сравнително много, което предизвиква известен дискомфорт при употребата имайки предвид екзотичниа интериор на палитрата, сякаш излязъл от някоя арабска приказка. Но като нанасяне се усещат сравнително мазни и приятни.




Пийвам чаша розе и започвам да ви разказвам по ред на номерата:

Amber - златист сатенен хайлайтър, който може да използвате като основа на целия клепач, във вътрешния ъгъл на окото или просто под веждите, за да ги подчертаете.

Coral - това е един от любимите ми нюанси в тази палитра. Изключително летен и ярък цвят. Разпрашава се доста при загребване, но нанасянето му е леко и безпроблемно. Много наситен, чийто металически пигмент се усилва още повече, ако се нанесе с навлажнен апликатор.Отдавна си търсех такъв цвят, който да не стои бледо на клепача и съм много доволна, че най-накрая го открих.

Pink Opale - на снимката не си личи, но тази сянка е с така наречения "frosty effect", освен че е изключително блестящо бледо розово, в него се открояват и мини сребърни шимъри. Това е сянка, чийто нюанс не личи много на окото, просто внася много блясък.


От ляво надясно: Amber, Coral, Pink Opale

От ляво надясно: Amber, Coral, Pink Opale


Tinted quartz е перлата в короната, в буквален смисъл (сянката отстрани е украсена с перли). 
Изпечено бронзово, което се нанася изключително мазно върху клепача. Много красив и силно пигментиран цвят, чието действие отново може да засилите с мокра четка. Наподобява Trick от Naked 3 на Urban Decay.


В средата: Tinted quartz




Silver Crystal: блестяща сребърна основа с малки сини шимъри. Като текстура наподобява Pink Opale, отново имаме изключителен frosty блясък и слаб цвят.

Sapphire: вторият ми любим цвят. Красиво папагалско синьо, което в зависимост от светлината леко променя оттенъците си. Заедно с Coral ми напомнят за Бразилия, плажове и ледени коктейли. Силно пигментиран цвят от първото нанасяне.

Smoky Topazе - единственият матов и най-малко харесван от мен цвят в палитрата. Опушено кафяво, което за съжаление не е никак покривно. Не ми се връзва изобщо с цялостната цветова гама.


От ляво надясно: Silver Crystal, Sapphire, Smoky Topaze

От ляво надясно: Silver Crystal, Sapphire, Smoky Topaze



В обощение, ще кажа, че съм много доволна от палитрата и ако сърцето ви е зажадняло за летни и искрящи цветове и имате излишни пари, тя определено е прекрасен повод да се поглезите. Цената й е 69 лв., но аз я взех намалена с 20 % от Сефора The Mall за около 50 лв.


SHARE:

5 коментара

  1. Прекрасни снимки! <3
    Аз лично въобще не харесах колекцията, прекалено кичозна ми е. Ружът ми хареса като нанасяне и ефект, който оставя, но същото - имам чувството, че не е козметичен продукт, а детска принадлежност - то блясък, то цветове, то розово... :D От палитрата ми допаднаха няколко цвята, но супер много се разпрашват, поне от това, което видях, а виждам, че и ти го споделяш.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен дизайн :)) Цветовете са много сладки,но определено дизайнът грабва окото .

    ОтговорИзтриване
  3. Още щом я видях първият път се замечтах да я имам! Невероятен дизайн има и цветовете изглеждат много хубави :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig