събота, 7 февруари 2015 г.

TAG - Грижа за кожата

Здравейте Момичета,

Още миналата година бях поканена да се включа в този интересен и изключително полезен таг от Тея, но просто го забравих. Сега ме осени идеята, че успешно мога да приложа максимата: "По-добре късно отколкото никога". Така че се залавям за работа или по-скоро писане.


1. Опишете с 5 думи грижата си за кожата.
Много ми е трудно да се вмъкна в тази тясна рамка, затова ще си позволя малко увеличение на думичките: задължително почистване, обилна хидратация, дълбоко подхранване и ефективна слънцезащита. Добре третираната кожа се отплаща с времето.
 

2. Каква е вашата кожа?
Смесена към суха! Лятото се омазнява и тогава ми необходим само един лек хидратант, но през зимата има крещяща нужда от екстра доза подхранване с масла. Суха зона около очите, която бива непрекъснато  глезена от моя страна с околоочни гелове и специални маски. Също така съм на 30 год. и кожата ми се нуждае от допълнителна защита срещу вече проявяващите се признаци на времето под формата на все още фини линии. Ако през лятото не използвам слънцезащитни продукти, образувам малки лунички под очите.




3. Кой е любимият ви козметичен продукт?
Говорим за бяла козметика нали така? :) Крем за лице. Това е продуктът, без който не мога. Независимо кой сезон сме и да вали, и да пече, и да гърми, аз съм винаги с хидратант на лицето.




4.Любим продукт за спряване с кожни проблеми /пъпки/?
Слава богу, пъпки ми излизат рядко, така че не съм търсила лек за премахването им. Проблем имам през зимата и дори не бих могла да го нарека така: говоря за пършите, които се образуват около ноздрите или в основата на веждите. Винаги когато има студен вятър или просто кожата ми се дехидратирала, тя започва да се бели на тези места и е ужасно неприятно, когато нанасям фон дьо тен или пудра върху носа си. Справям се с едно малко сладко бурканче със 100 % масло от карите на L'Occitane en Provence (естествено и обикновен вазелин ще свърши добра работа). Втривам мазния продукт на проблемното място и проблемът бързо отшумява.




5.Мокри кърпички.....да или не?
Не съм почитателка на мокрите кърпички. Не ги обичам и не ги използвам. Сигурно ако съм на къмпинг и нямам вода и никакви налични измиващи средства бих опряла до кърпички, но дотогава бягам от тях като дявол от тамян.

6.Тоник за лице......да или не?
Принципно използвам тоник сутрин, като предпочитам да е с по-лека и водниста консистенция (може някоя от флоралните води на Alteya Organics или водата със цветето Безсмъртниче (Immortelle Essential Water на L'Occitane en Provence) или в случаите когато искам да освежа лицето си само с едно минаване на памучния тампон.  След сваляне на грим използвам само мицеларна вода, най-често тази на Avene.




7. Ако Ви се налага да избирате между скъпа бяла козметика и скъп грим, кое ще изберете?
Преди 10 год. влагах повече от финансите си в декоративна козметика, с годините обаче осъзнах, че няма нищо по-красиво и привлекателно от хубава и гладка кожа. А, повярвайте ми и мъжете ценят този факт, когато се събудят сутрин до вас. Естествено, не всеки е имал късмет да се роди с порцеланова кожа, но важното е да се полагат усилия ида се използват правилните продукти, които да повлияят благотворно на състоянието на кожата ви. Малко се отплеснах, идеята е, че съм с две ръце за инвестиция в качествена бяла козметика, не скъпа, просто качествена.

8. Ако се намирате във френска аптека и можете да купите само един продукт, кой ще е той?
Продукт на френската марка Caudalie, не се предлагат в България, а продуктите им в английските сайтове са със доста завишение цени в сравнение  ако си ги купиш на място във Франция. Страхотен състав, допустими цени и ефективно действие. Препоръчвам.




9. Съвет за грижата за лицето Ви?
Според мен повечето жени пренебрегват фактора възраст при избора си на бяла козметика. Мисълта ми е, че след като сте вече на 30 год. няма как да продължите да използвате леки хидратиращи емулсии подходящи за 20 год. момичета. С напредване на възрастта кожата става все по-капризна и незащитена, за съжаление и поддръжката й става по-скъпа.


SHARE:

10 коментара

  1. Майче, този таг винаги е актуален, прочетох с удоволствие! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е много полезен :) благодаря за поканата.

      Изтриване
  2. Отговори
    1. Чувствай се тагната, Веси! Ако имаш желание и време :)

      Изтриване
  3. О, и аз искам да се включа :)) Как съм го пропуснала. Много ми беше интересно и аз съм от тези хора, които също предпочитат да инвестират в кожата си, разбира се според възрастта и затова още не съм атакувала високия клас. Не обичам да се и затрупвам с много кремове и т. н. , но ако имам нужда да обновя грижата си ще пропусна да купя така мечтаното червило и ще го направя. Кожата ми е на първо място, а и ако не е добре и продуктите не стоят добре на нея. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, чувствай се поканена :) с радост ще прочета отговорите ти :) този тип публикации започват да се превръщат в едни от любимите ми, много може да импровизираш в тях :) имаш време много, докато купуваш скъпи кремчета :) благородно ти завиждам :)

      Изтриване
  4. И мен ме изкушава този таг, като Мърфи :) Липсваха ми постовете ти, Майче :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехехе, за мен ще е удоволствие да прочета отговорите ти :)

      Изтриване
  5. Много обичам постове с бяла козметика, набелязвам си продукти. Решила съм тази година да полагам повече грижа за кожата си. Аз по-принцип си падам повече по декоративната козметика. Съзнавам напълно, че не е добре, но това е истината.

    ОтговорИзтриване
  6. Много свежо тагче,чувствам се тагната ;)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig