петък, 7 април 2017 г.

Hair Care Products Part 2

Здравейте Момичета,


Бях ви обещала да съм по редовна в тази рубрика, а все не намирам време. Същевременно
открих нови любимци, други пък изхвърлих, така че е време да спра да си намирам оправдания, а да си седна на д-то и да се захвана за работа.

Днешният пост ще бъде посветен на къдравелките. Преди известно време Rene Furterer ми изпратиха за тест два продукта от серията Acanthe, насочена изцяло към къдравите коси. Започваме с шампоана Acanthe Perfect Curls, който използвам в дните, когато не прибягвам до специалните медицински шампоани (за това по-късно). Открай време съм пристрастна към продуктите на Rene Furterer, защото залагат на качествен натурален състав: растителни екстракти и селектирани етерични масла, които третират едновременно кожата на скалпа и косата. Вече от личен опит мога да потвърдя, че една коса може да бъде ревитализирана само от корените на здрав скалп. Друга важна особеност е че отсъстват всякакви боклуци като силикони, парабени и натриев хлорид.



Основният компонент е екстракт от листата на растението акантус, който подсилва естествената чупливост на косата и придава необходимата плътност. Маслото от авокадо хидратира и подхранва в дълбочина чрез възстановяване на защитния филм на скалпа и косъма. Консистенцията на шампоана наподобява мляко, разпенва се идеално и нежно отстранява мръсотията от косата без да я изсушава. След употреба косата ми е мека, жива и без заплетени краища.

След като изхабих една опаковка от шампоана, отидох до аптеката, за да си купя втора. Изненада! Оказа се, че серията за чуплива коса Acanthe ще бъде заменена съвсем скоро от подобрената версия Sublime Curl, така че очаквайте отзиви. Надявам се новата формула и визия на продуктите да ми допаднат още повече.




За съжаление флуидът  без отмиване не ме впечатли толкова като действие. Продуктът спомага за допълнително извайване на къдриците и тяхното фиксиране. Характеризира се с немазна копринена консистенция. Въпреки че от бранда съветват да оформим мокрите къдрици единствено с помощта на флуида, при мен този вариант не успя да сработи. Косата ми не се накъдри достатъчно добре или поне не по начина, по който я харесвам. Ако сте привърженици на естествената визия флуидът ще ви свърши  чудесна работа, но аз харесвам отчетливи къдрици направени посредством дифузер, следователно няма как да мина без стилизиращ продукт. Ще видим как ще се представи бъдещият представител.



*Продуктите ми бяга предоставени от PR, но мнението ми е изцяло обективно и основано на моята лична преценка.
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig