понеделник, 10 април 2017 г.

DIOR ADDICT LACQUER STICK

Здравейте Момичета,

Сигурно и преди съм ви споделяла, но моята голяма страст са червилата. Обожавам момента при нанасяне на ново червило....усещането за копринена гладкост.  Цветът, който разцъфва върху устните ви, деликатният аромат. Напоследък съм доста преситена и не се впечатлявам лесно, но когато бранд като Dior не спират да спамят в инстаграм пространството с тийзъри на на новия им продукт за устни Dior Addict Lacquer Stick, няма как любопитството ми да не бъде подразнено до краен предел.

Червилото все още не е налично в България (макар че очаквам бъде лансирано този месец), затова и неговото издирване се оказа едно малко предизвикателство за мен. Любимата ми Сефора в Рим се намира точно срещу Испанските стълби и аз с настървение се насочих към щанда на Dior. Оказа се, че нюансът Turn me Dior (колко емблематично!) беше свършил. Консултантките повдихнаха рамене и ме отсвириха. Тъй като бях надула главата на приятеля ми за това червило, той започна на своя глава да отваря чекмеджета и да издирва като истински професионалист червилото, сравнявайки номера на тестера с този на кутийката. Е, успя да ми намери една бройка :)




Dior отново не изневеряват на изисканият си вкус като ни предлагат един модерен прочит на класиката - опаковката е в типичното диорско тъмно синьо преплетено с цикламен елемент. Стилно и едновременно закачливо :)

Червилото е с мазна текстура, която се плъзга като масло по устните и оставя ослепителен блясък. Формулата е изключително комфортна за носене през целия ден, защото продуктът има хидратиращите свойства на балсам и виниловия ефект на лак за устни. Определено Dior са се справили с тежката задача да осигурят страхотно покритие само с едно нанасяне. Признавам си не очаквах толкова добра пигментация от Dior Addict Lacquer Stick.




За съжаление червилото не е лишено от недостатъци, които няма как да се избегнат предвид богатата му формула. Този сиропиран винилов ефект изчезва за около час от устните, а трайността на червилото е сведена до 2 часа поне при мен. В случая грижата за устните компенсира издръжливостта на продукта.
Интересно е, че за момента не съм забелязала разтичане във фините линии на устните, а не е като да не го очаквах след разговор на тази тема с Eat, Love, Makeup (Стефи, надявам се да не се разсърдиш, че те намесих, за добро е :)

Нюансът Turn me Dior (изключително красиво малиново розово) се изтрива развномерно, оставяйки лек цикламен стейн. Въпреки че един слой е достатъчен, червилото е много неикономично, поради честата повторяемост. Използвала съм го около 5 пъти и разликата е вече видима. По спомен цената на червилото е 35 EU.

За финал ще кажа, че червилото е хубаво и ако сте почитател на Dior и блясъка, няма да съжалявате, че го притежавате. Но същевременно не е must-have продукт, без който да не можете.

P.S. снимките са изцяло естествени, не съм ги обработвала посредством никаква програма.



SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig