четвъртък, 20 април 2017 г.

Hair Care Products Part 3 / Seborrhoeic dermatitis

Здравейте Момичета,


Въпреки че днешното ревю е част от поредицата посветена на продукти за косата, то е малко по различно. Причината е, че засяга мой здравословен проблем и предварително се извинявам, ако написаното не допадне на всеки. И все пак някой може да припознае същите симптоми и в случая да му е от полза. А и кой знае, може и вие да ми дадете някой ценен съвет като коментар.

В предишния пост ви бях споменала, че посещението ми при дерматолога завърши с неприятната диагноза себореен дерматит. За съжаление често срещано, хронично състояние (да, за цял живот!), което се проявява в образуването на жълтеникави люспи по скалпа, а също основна причина за поява на пърхот. При мен се изразява точно с тези жълти кори, които са в корените на косата над челото и бакенбардите. Допълнителен бонус е възпаленият скалп, който сърби на поразия, все едно имате въшки. Себорейният дерматит не е заразен, нито пък се причинява от лоша хигиена. Появата му се дължи най-често на емоционално натоварване, хормонални промени, лош хранителен режим. С две думи, дебне отвсякъде. При мен се активира от прекомерното напрежение в офиса и оттогава при всеки напрегнат момент, жълтите люспи грозно започват да се белят и цялата ми глава е пламнала от сърбеж.

В днешната публикация ще ви покажа именно кои шампоани спомагат за запазването на този крехък баланс.

В банята ми в момента може да намерите: Ducray Kelual DS, разработен да контролира себорейния дерматит. В себе си съдържа β-глицеритинова киселина, която трайно облекчава сърбежа и успокоява зачервяването на скалпа. За моя радост ефектът е осезаем и видим още след първото измиване.  Скалпът ми е видимо успокоен, сърбежът е затихнал и няма помен от коричките в корените на косата. Консистенцията се разпенва отлично, отмива мръсотията от косата и не я изсушава.
На листовката пише, че шампоанът е с удължено действие до 4 седмици. Цената на продукта е около 24-29 лв. в зависимост от аптеката, като разфасовката е от порядъка на 100 ml. , които са напълно достатъчни предвид, че това е лечебен шампоан, а не пригоден за ежедневна употреба.





Преди това използвах Node K на Bioderma, който е сходен като действие с по-горният, но дерматологът ме посъветва да сменям марките на шампоаните поради различния състав. Node K е обогатен със силно силно успокояващ агент - форсколин + патентован естествен комплект D.A.F. , който увеличава прага на поносимост на чувствителният скалп. Отново чудесно измивно действие без да заплита или пресушава косата. Цената му е в същият ценови диапазон, но е 150 ml.





Двата шампоана са еднакво ефикасни и се радвам, че повлияха така добре върху състоянието ми. Подобен род продукти изискват правилен начин на употреба:
1 - „Фаза на интензивно третиране”: Нанесете, разпенете, като масажирате скалпа. Изплакнете. Повторете нанасянето, оставете да действа 3 минути, след което изплакнете обилно.
3 измивания на седмица в продължение на 2 седмици.
2 - „Фаза на поддържане”: 1 измиване седмично.
Държа да отбележа, че тези използвам подобен род медицински шампоани само когато имам оплаквания свързани със себореен дерматит, през останалото време използвам ежедневен шампоан, подходящ за моят тип скалп и коса. Но за него, съвсем скоро.....................................


SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig