вторник, 29 ноември 2016 г.

Douglas Lip Oil & Polynesian Dream Kukui Oil Douglas

Здравейте,


Зимата не мога да оцелея без продукти под формата на олио, особено в такива изненадващо снежни дни! Богатата на масла формула оказва особено благотворно влияние върху сухата ми кожа, правейки я кадифено мека. Днешното ревю ще е за два продукта: олио за устни и олио за тяло, и с това ще приключа месечната поредица посветена на марката Douglas.






Douglas Lip Oil ми допадна още от първо нанасяне. Усеща се мазно върху устните, придава им лек малинов оттенък и огледален блясък. Лично аз предпочитам да го нося самостоятелно, особено когато усетя устните си сухи и напукани. Олиото моментално ги омекотява, премахва чувството за опънатост и ги прави апетитно сиропирани. Попива сравнително бързо (около 30 мин.), но продължавам да чувствам устните си комфортно. Бих го определила повече като грижа за устните, отколкото като разкрасителен продукт. Предпочитам го пред олиото на Clarins, защото второто ми напуква устните. Предлага се в 3 разцветки, като аз притежавам номер 3 - Raspberry therapy. Апликаторът е достатъчно удобен за прецизно нанасяне дори в движение. Цената му е около 14 лв.







Kukui Oil Polynesian Dream е представител на синята серия Home SPA Douglas. Както може да се очаква предвид богатия коктейл от масла в състава (бадемово масло, масло от полинезийското цвете Kukui, слънчогледово масло), олиото не абсорбира моментално в кожата, а оставя лек мазен филм. Не ви препоръчвам да се намажете преди излизане, защото олиото ще лепне все още по кожата и ще изцапа дрехите ви. Лично аз използвам подобен род продукти след вечерния си душ, за да съм сигурна, че продуктът ще попие пълноценно в кожата, разгръщайки целия си потенциал на действие. Чакането си заслужава, защото олиото превръща кожата в кадифе. Кожата е дълбоко хидратирана и подхранена.  Ароматът е екзотичен, но определено ненатрапчив.





В състава липсват парабени, силикони и евтиното минерално масло. Цената на продукта е 24 лв.

Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ethylhexyl Stearate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Isoamyl Cocoate, Caprylyl Caprylate, Aleurites Moluccana Seed Oil, Parfum, Benzyl Salicylate, Alcohol, Tocopherol, Caprylic/Capric Triglyceride, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Coumarin




*Продуктите  ми бяха предоставени от PR, но мнението ми е изцяло обективно и основано на моята лична преценка.
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig