петък, 25 ноември 2016 г.

Disappointing products #2


Здравейте Момичета,


Сега като се замисля повече от година не съм писала в тази рубрика :) Не е като да съм нямала разочарования, но определено тенденцията с несполучливи покупки намаля драстично. Днес ще се спрем на няколко познати марки, от чиито продукти в повечето случаи съм била доволна, но никой не е застрахован.

Започваме с лосиона за тяло с къпина и лавандула на Yver Rocher. Наскоро марката обнови и допълни с нови аромати познатата на всички ни продуктова гама Les Plaisirs. Винаги съм харесвала лосиона за тяло от серията поради леката хидратираща формула и сладкият плодов аромат. Именно необикновената комбинация между лавандула и къпина привлече вниманието ми.  По спомен опаковката струва около 8-10 лв. Както споменах лосионът е с немазна консистенция и попива сравнително бързо в кожата. За съжаление започва да се бели на парцали или по-скоро наподобява "кир ефект". Първоначално помислих, че кожата ми не е достатъчно добре ексфолирана и се лющи самата тя, но при всяка следваща употреба се убеждавах, че лосионът всъщност предизвиква този "кир ефект". Не съм сигурна дали тази неприятна гледка се дължи на промяна на формулата или пък е въпрос на аромат, но не мисля да инвестирам повече средства в тази серия.







Демакииращият гел на Klorane със синя метличина за чувствителни очи. Предстоеше ми пътуване до Италия и за целта взех от аптеката измивния гел на Klorane, най-вече заради удобната за пренос тубичка от 100 ml. (когато летиш с нискобюджетни линии е необходимо да се съобразяваш с тези формалности). Цената на продукта беше около 10-12 лв. с намаление. Гелът не ми допадна по следните параграфи:

-Предпочитам всички измивни продукти за лице, независимо дали са под формата на гел, крем или олио, да образуват минимална пяна, за по-лесно масажиране и премахване на грима. Въпреки, че нанасям нормално количество от гела на Klorane върху лицето си, то сякаш е недостатъчно, за да се получи каквато и да е пяна.  За да се презастраховам изстисквам още и още от тубичката, докато установя, че колкото и продукт да наслоя върху кожата си, този факт няма да спомогне да изпитам  онова чувство на добре сапунисана кожа. По-скоро се създава усещането, че гелът замазва грима, вместо да спомогне за отстраняването му, което води до следваща точка..........
-Гелът не почиства добре грима. Човек би казал, че след толкова изстисквания на тубата, кожата ми ще скърца от чистота, но уви не било писано! След отмиване, още щом се погледна в огледалото виждам отражението на панда, поради черните кръгове грим около очите ми. Не използвам водоустойчива спирала и въпреки това част от нея остава по миглите ми. Фон дьо тен-ът ми е с леко до средно покритие и въпреки това намирам следи от него по памука с мицеларна вода.
 Харесвам серията със синя метличина като цяло, но няма да повторя този продукт.






Lollitint Cheek & Lip Stain в цвят Candy Orchid на Benefit - продукт, който съчетава в себе си руж и дълготраен гланц за устни. Моето мнение е, че не се справя успешно с нито една от двете си функции. Въпреки яркия си нюанс, стейнът стои незабележимо върху устните и се слива с тях. Препоръката на производителя за по-добра пигментация е наслояване, но това само пресушава устните вместо да накара цветът да изпъкне. Въпреки прокламираната дълготрайна формула, продуктът бързо попива в устните. Течната консистенция на стейна ме затруднява да го използвам като руж. Нанася се неравномерно върху страните ми и крайният резултат не ме задоволява. Lollitint получих като мини подарък към една поръчка, но не бих го купила в реалния му размер.






Kiss Balm на Kiko с SPF. Бившият ми приятел беше на посещение в Рим и понеже знае колко обичам балсамите за устни ми беше избрал този в ягодов нюанс. Балсамът е изключително мазен с много лека пигментация въру усните. Стори ми се много подходящ за лятото предвид наличието на слънцезащитен фактор, но не било писано! Поради мазната си формула, балсамът се разтече в гилзата и стана неизползваем. Не ми допадна и натрапчивият химически аромат, който не изчезва след нанасяне. Цената му е около 6 EU.






Надявам се, че съм била полезна :)

SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig