четвъртък, 24 ноември 2016 г.

Douglas Aquafocus Light-As-Air-Mask



 Здравейте,


Напоследък все повече се засилва любовта ми към маските за лице. Обичам всякакъв вид: хидратиращи, подхранващи, изравняващи тена, ексфолиращи. Затова много се ентусиазирах когато Douglas ми изпратиха да тествам Light-As-Air-Masк, представител на най-новата им хидратираща серия Aquafocus. Гамата включва 5 продукта за оптимална хидратация на кожата: интензивен серум, богат крем, гел крем, маска и почистваща вода, като може да ги намерите в магазините на марката.







Маската пристигна в синьо пластмасово бурканче, което първоначално помислих за крем за лице. Tрябваше да видите каква 100 каратова усмивка грейна на лицето ми при отварянето му. Както самото име подсказва, текстурата на маската е толкова въздушна и пухкава, че наподобява морска пяна. Другата асоциация, която изникна в ума ми докато я гледах, бе че прилича на сметанов мус. Нанесена върху лицето и шията, маската започва да се топи като сняг и една част от нея бързо попива в кожата. Обикновено я оставям за 10-15 минути. Остатъкът може да се изплакне с хладка вода или да се изтрие с тампон напоен с мицеларна вода.

Маската е с интензивно хидратиращо действие. Продуктът цели да заключи оптималното количество влага в клетките ви, благодарение на тройно-активен комплекс, който осигурява хидратацията на кожата чрез стимулиран синтез на естествена хиалуронова киселина. 
Усещането, което маската оставя след себе си е за свежа и еластична кожа. Не бих могла да кажа, че избистря тена, но на мен ми допада ефектът на сочна и мека кожа. Цената на маската е около 40 лв. за количество от 50 ml.









*Продуктът  ми бе предоставен от PR, но мнението ми е изцяло обективно и основано на моята лична преценка.
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig