четвъртък, 6 октомври 2016 г.

Estee Lauder Bronze Goddess Summer Glow Multi-Palette 2016


Здравейте Момичета,


Вече е есен, но бързам да ви разкажа за една златна палитра, която не съм сигурна дали е все още налична по българските бюти магазини, защото беше лимитирана лятна серия. Въпреки това, ако попаднете на Estee Lauder Bronze Goddess Summer Glow Multi-Palette, не пропускайте да я разгледате особено ако е намалена на 36 EU (какъвто бе моят случай). Оригиналната цена на продукта е 100 лв.

Палитрата открих съвсем случайно, докато се разхождахме из живописните централни улички на Милано. Магазинчето не беше част от някоя голяма верига, а от любимите ми малки местенца, които крият всевъзможни изгодни оферти. За капак собствениците му не говориха грам английски, но жестовете винаги помагат в подобни ситуации.

Палитрата съдържа в себе си хайлайтър, руж и контурираща пудра и е предназначена за цялото лице. Спокойно може да размесите или нанесете самостоятелно трите цвята и текстури  върху очите, страните или като финален завършек върху лицето.










Не мога да отрека, че откакто Estee Lauder лансираха желе формулата за техните хайлайтъри ме спечелиха като верен потребител на марката. И, тук имаме добре познатата, мазна на допир текстура с чудесна пигментация и наситеност. Хайлайтърът е в цвят шампанско с разкошен блясък породен от множеството пигменти. Разнася се с лекота върху кожата и не подчертава порите или другите недостатъци по нея. Обикновено нанасям от него върху скулите, в кладенчето на очите или под веждите с цел изсветляване. Днес реших да го използвам вместо сенки, в допълнение с очна линия.  До момента се справя много добре с това приложение, не дразни очите ми и не се събира в сгъвката на клепача. Всъщност това е любимият ми и най-използваем продукт от трите в палитрата. Издръжливостта му върху кожата ми е около 8 часа.







Ружът е топло розово с фин златен отблясък като финиш. Тесктурата му е по-суха от тази на хайлатъра и това допринася да не се блендва така лесно. Идеален е за нежен и дискретен грим, защото не изпъква много върху кожата. Аз предпочитам да го смеся с контуриращата пудра и се получава много интересен и забележим цвят, който издържа от порядъка на 8 часа.






 Контуриращата пудра е смесица между оранжево и кафеникаво със сатенен финиш. Формулата отново не е толкова фино смляна като тази на хайлайтъра, но се блендва една идея по-лесно от ружа. Пудрата приятно затопля страните на лицето, като осигурява един естествен и сияен вид на кожата без да е силно пигментирана и натрапчива като бронзър.





Между другото картичката с белоснежната девойка и японският идеал за красота не се връзват никак с представения продукт, но толкова ми хареса, че реших да ви я покажа :)


SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig