четвъртък, 29 септември 2016 г.

Guerlain Météorites Illuminating Powder Pearls


Здравейте Момичета,



Днес ще ви разкажа за продукт, на който са посветени толкова много ревюта, че дори се замислям има ли смисъл и аз да ви разказвам за него. Но, пусто сърце - не трае, искам и аз да изкажа гледната си точка за тези прословути разноцветни топчета.

Първо да кажа, че не е имало друг козметичен продукт, по който да въздишам толкова много Някои тийнейджъри мечтаят за гаджета, други за дискотеки, а аз гледах лъскавите снимки от страниците на списание "Ева" и се чудех кога ли ще притежавам това бижу. Впоследствие годинките си казаха думата и смених приоритетите си :) Все пак миналата година ме изненадаха и ги получих по случай именния ми ден.






 Не че има нужда, но все пак едно кратко въведение за непросветените (едва ли има такива).
Перлите на Guerlain са продукт, който добавя финалните щрихи към гримираното вече лице. Тяхната единствена цел е да разкрасят лицето, придавайки му нежно сияние, което да премахне следите от умора. Метеоритите представляват разноцветни пудрени топчета, които нежно разбърквате с четка и нанасяте върху изпъкналите зони на лицето си или просто където пожелаете.
 Перлите се характеризират с различен цвят (имаме лилави, зелени, златисти, светло розови), целящ да прикрие определен недостатък на кожата или пък да подчертае красотата й. Някои от топченцата са покрити с лек брокат, който нанесен върху кожата е почти незабележим и само леко загатва за присъствието си. 








Ароматът им на виолетки е опияняващ, а кутийката е достоен представител на ювелирното изкуство. Грамажът на перлите е достатъчно голям, за да ви стигне за години употреба. Но дори тези бонуси не могат да потушат надигащото се разочарование.

В интерес на истината, преди да се сдобия с перлите, използвах пресованата версия на Метеоритите, от която бях изключително доволна (повече подробности тук).  Всеки път когато нанасях пресования вариант, получавах комплименти за това колко сияйна и свежа изглежда кожата ми. Сякаш върху лицето ми имаше нежен невидим воал. Очакванията ми към перлите бяха същите, но за съжаление не виждам прословутия "фотошоп ефект" върху себе си. Не ми допада фактът, че бляскавите частици са прекалено дискретни, любител съм на блещулките.  Не забелязвам да има някаква осезаемо видима промяна преди и след нанасяне върху лицето.  Ако мога да направя още един паралел между двете версии, пресованите Метеорити са в по-удобна опаковка, която може да носите и в дамската си чанта, за да фиксирате грима си през деня. За съжаление свършват по-бързо, при мен издържаха около година ежедневна употреба.




 
И стигнахме до така познатия до болка въпрос......."Заслужават ли си Метеоритите на Guerlain"? Ако сте решили да инвестирате в подобен продукт и сте ценители на блясъка като мен, моята препоръка е първо да тествате компактната версия. А, относно перлите, по-добре изчакайте някоя лимитка по празниците, защото съм забелязала, че са много по-разнообразни като дизайн и съдържание.

Цената на перлите е около 105 лв.

SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig