събота, 8 октомври 2016 г.

MY 5 FAVOURITE THINGS ABOUT WINTER


Здравейте,


Макар че обикновено пиша за козметика, този път ще направя изключение и ще ви разкажа за 5-те си любими неща, които нося през зимата. Някои от тях са класика, други следват текущите модни тенденции, но като цяло това е моето разбиране за стил и същевременно удобство.

1. 50 нюанса червено

Зимата е сезонът, през който всички нюанси на червеното грейват върху ноктите ми. Обичам много червения цвят, винаги ми напомня за Коледа, за греяно вино с орехи край камината, за печени ароматни кестени и много положителни емоции. Експериментирам с формата на ноктите, с брокати и с декорации, но като че ли оставам най-вярна на класическата бадемовидна форма с парижко червено :)





Все пак от време на време изневерявам с черно :)





2. Кожена дреха

Независимо дали ще е под формата на пола, къси панталонки или клин, присъствието на кожа в гардероба ми е задължителна от доста време насам. Харесва ми, че кожената дреха е като хамелеон, може да направи визията ви много classy или пък да придаде рокерско излъчване.






3. Пухенка

 Пухенката се превръща в незаменим помощник за мен при първата по рязка смяна на температурите. Дали ще е пълна със синтетична вата или пък с гъши пух, това е една от най-практичните дрехи, защото може да се свие в багажа до забележително малки размери. Другият плюс е че може да се комбинира както със спортни обувки така и със зимни ботуши.







4. Високи чизми 

С моят ръст от 175 см, рядко успявам да си намеря чизми над коляното, затова при мен са винаги на нивото на коляното, но този тип ботуши са задължителни в моя зимен гардероб. Първо, придават по-издължен силует на краката. Второ, топлят ужасно много особено когато сте с пола, трето пазят от снега. За ежедневието предпочитам да са с изчистен дизайн и средновисок ток. На снимката по-долу съм с чизми на Zara.





5. Шапки и плетива

Тук говоря за шапки и шалове, в голямо количество и възможно най-разнообразни. Фаворит ми е тази широкопола вълнена капела от H&M, която придава на всяка визия едно допълнително очарование. Другият ми любим модел шапки са френските барети от ангорска вълна, по възможност с помпон на върха :) Включвам и незаменимото вълнено пончо от едра плетка.



 



 Надявам се да ви е било интересно това набързо препускане из гардероба ми :) Поздрави и до нови срещи.
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig