четвъртък, 30 април 2015 г.

Empty Products #4



Здравейте Момичета, 

Изхабих много продукти, но тъй като се местих в нова квартира :) хурейй вече живея самостоятелно, та да се върнем на въпроса – голяма част от празните опаковки заминаха към кошчето, без да бъдат изобщо описани. Някои от нещата, които успях да запазя не са в много приличен вид за снимки, но пък се надявам да ви е интересно. Приятно четене......




Започваме с душ-гелът с праскови на Caudalie, самото име подсказва, че това е продукт с божествен аромат. Имаме прасковено розова (каква ирония само) консистенция, която се превръща в нежна пяна, за да остави кожата ни свежа и мека, ухаеща на сочните плодове от заглавието. Продуктът е без наличието на фталати, силикони, парабени и също така не притежаваше изсушаващите свойства на сапуна. Предназначен е за чувствителна кожа и наистина успява да й даде нужния комфорт. С душ-гела се сдобих от аптека във Франция за сумата от 10 € за две бройки, приятелят ми не спираше да се оплаква кой луд човек ще помъкне по самолетите душ-гелове като такива се продават и в България, но мъж разбира ли ти от Caudalie? С удоволствие бих си го купила отново, но в чуждестранните сайтове тип www.feelunique.com е много натоварен като цена. Ще чакам някой да се излъже и да пътува до Франция, за да го натоваря него като сладко магаренце.

L’Oreal Paris Perfect Clean + cleanpod – кайсиев ексфолиант за лице на марката, с който намерих във Виена за сумата от 13-15 €. Абразивните частици са от кайсиеви ядки (може би сте забелязали, че избягвам да са от изкуствен произход), като използвани самостоятелно или в комбинация с гуменото накрайниче, все не успяват да освежат тена на лицето ми или пък да свалят мъртвата ми змийска кожа (днес се базикахме с едни колеги на тази тема и все още лафа е заседнал в главата ми). Какво да ви кажа за продукта, не е лош, но не е нещо особено, тоест не бих повторила покупката, защото съм срещала много по-добри ексфолианти. А, също така не мисля, че се предлага в България.

Цветен балсам за устни Arlesienne на L’Occitane en Provence. Розово-златист балсам за устни, който е лимитка от зимата, закупен за сумата от 15 лв. Хареса ми балсама, защото придаваше приятен блясък и цвят на устните. Първоначално бях възхитена от прекрасния аромат на парфюм, но признавам си накрая ми идваше в повече тази напарфюмираност. Не бих повторила по две причини: първо е лимитиран, второ от марката вадят непрекъснато разнообразни вариации, така че бих предпочела да тествам нещо ново.




Почистващата пяна Purete Thermale Vichy. Продукт, който използвам от години и почти винаги се завръщам към него. Пяната може да откриете във всяка една добре снабдена аптека за цената около 25-30 лв. Помня, че когато си я купих преди години за първи път беше около 18-20 лв. Мина доста време, смениха цената и външния вид на опаковката, но слава богу качеството на съдържанието си остана същото. Преди употреба разтръсквам пяната, за да се сгъсти и изсипвам количество колкото да измия цялото лице. Пяната е много икономична и ще ви стигне за дълго време. Може би много хора ще са скандализирани, но аз използвам пяната основно, за да премахна грима си и колкото и да е странно тя се справя много успешно. Тествала съм я с доста покривни сенки, очни линии и наплъстени спирали и почти винаги отмива всичко. След това по памъкут напоен с мицеларна вода, няма чернилки. Най-важното е, че не изсушава кожата, въпреки че я прилагам дори върху очите си. Признавам си понякога нямам нерви да използвам двуфазен разгримьор. Отдавна съм решила да тествам пяната с лавандула на Apivita, по препоръка на Теди, но тази пяна си остава първата ми любов към този тип продукти.

Nuxe Huile Prodigieuse – малка разфасовка, която ми стигна за толкоооооова дълго време. Това сухо олио е толкова широко приложимо, че ако до момента не сте го тествали, не чакайте дълго, а грабвайте една малка разфасовка. Използвам го за коса, за тяло, за кожичките на ноктите, но най-вече за лице. Зимата не мога да оцелея без да втрия в лицето си подобно олио преди крема. Подхранва кожата и я предпазва от студа. Незаменим продукт. 
Интензивно подхранващо олио за коса Gliss Kur на Schwarzkopf. Отново не съм сигурна дали се предлага в България,  тъй като това си го взех от Виена. Обичам подобен род продукти, които се загряват предварително, за да може да се усили тяхното действие и се нанасят на влажна коса. Идеята е да подхранят косата и да я възстановят, предотвратявайки нейното накъсване. Специално от това употребих 2 опаковки (1 брой ми стига за 2 измивания) и реално не видях никакъв ефект. Цената му беше около 2-3 € за брой и не бих повторила.

Шампоан за коса Naturia на Rene Furterer за ежедневна употреба. Сдобих се с шампоана в момент, когато скалпът ми беше толкова чувствителен и разранен след употребата на Fitoval, че не смеех да рискувам повече с каквито и да е продукти за коса и затова си взех малка тубичка. Слава богу още с първото измиване, сърбежът спря и хората престанаха да мислят, че имам въшки. Шегата настрана, шампоанът е много приятен за ежедневна употреба и в никакъв случай не утежнява или пресушава косата. Прави обилна и добре почистваща пяна и наистина ако не бях открила още по-любим продукт на същата марка, щях да си го взема в пълен размер.

Fondant Shower Gel на Nuxe. Какво да кажа, харесвам продуктите на марката, защото са с нетрапчив аромат, добро действие върху кожата и са на прилични цени. Този специално ми ухае на портокалови цветчета и бадеми. Приятен продукт, който ако ми остане време бих купила в оригинален размер.

Околоочен крем Magnificence на Lierac. Миналият септември, Lierac лансираха своята нова серия Magnificence предназначена за по-зряла кожа. От всички предложени продукти, аз се спрях именно на околоочния крем заради иновативния му дизайн под формата на писалка. Веднага щом го съзрях ми заприлича на коректора Touch Eclat на Yves Saint Laurent и не можах да не се удържа. В интерес на истината, се убедих, че това не е коректор и въпреки удобната силиконова четка, най-добре е да си нанеса желаното количество на пръста както правя с всеки друг околоочен. Колкото и да се грижа за тази така нежна и деликатна зона, от непрекъснатия смях и слънце си имам фини бръчици, които забелязвам след 30-тата година започват все повече да се врязват - бавно, но сигурно. Наясно съм, че тази битка с времето, мога само да я отлагам, но никога и да спечеля, затова съм и скептична към обещания от рода за заличаване на бръчки. В случая усещах околоочната си зона добре хидратирана, но продуктът не успя да ги изглади, въпреки че е предназначен за 40 год. дами. Toва е от мен, надявам се да ви е било интересно........


SHARE:

10 коментара

  1. Благодаря за статията! Много от продуктите искам да ги пробвам и мнението ти за тях е доста полезно. Олиото на NUXE го харесвам много, а пяната на Vichy ме нави да я пробвам :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се да ти допадне пяната :) благодаря за коментара

      Изтриване
  2. Много харесвам ексфолианта на Лореал :) И аз изхабих преди време една опаковка и това, което ми прави впечатление е, че в Германия е двойно по-евтин... Взех го за около 7 евро. Иначе съм съгласна, че има доста по-добри от него и като такива смятам Sebo Vegetal на Yves Rocher и енергизиращият пилинг на Love me Green. И двата подхранват страхотно кожата, почистват я прекрасно и не я изсушават грам! :) За съжаление, вторият малко по-трудно се намира :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за отзива, винаги обичам да тествам нови ексфолианти :) разликата в цената е наистина голяма :)

      Изтриване
  3. Мая, страшно ми харесва вкуса ти за козметика :) Странно звучи, но си е така хахах. Кодали вече ги предлагат и в Enzo.bg , мисля душ геловете бяха около 11-12 лв, да го имаш предвид, тъкмо и приятелят ти няма да се възмущава хахах ( моят е същия де, мъжете какво ли разбират ). :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехехе, имаме общ вкус, Ида :) благодаря ти много за информацията, много харесвам продуктите им и с радост ще се възползвам от предоставената възможност :)

      Изтриване
  4. Мая, искам да те попитам,според теб, от колко годишна възраст е добре да се започне употребата на околоочен крем,защото съм чувала доста противоположни мнения по въпроса,дори козметичката ми ме убеждава, че е рано да започна и аз да използвам такива кремове ( на 20г. съм), и твърди, че нямало да ми подейства добре,но аз не съм убедена..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Ани, аз започнах да използвам крем за лице на 20 год, а също и околоочен гел. Бяха предназначени само за хидратация, като станах на 25 започнах да използвам за първи бръчки, тъй като правя много мимики и си бръчкам много челото. Кожата ми е много мека и еластична и по никакъе начин не мисля, че кремовете са й навредили по някакъв начин. Използвала съм предимно медицинска козметика - Виши, Авен, Галеник. В момента съм

      Изтриване
    2. Извини ме, пиша от телефона и не успях да довърша. Сама трябва да си усетила, след плаж, а и зимата как ти опъва кожата особено около очите. Зимата дори си втривам сухо олио в околооочната. Идеята е, че ти нямаш нужда от толкова грижи, един хидратиращ гел ти е достатъчен. Според мен колкото по- рано даваме на кожата си необходимата влага, толкова повече ще я съхраним. Дано съм ти била полезна и задължително вода, поне по 2 литра на ден 😄

      Изтриване
  5. Благодаря ти за съветите! С водата водим битка от много години, мъча се, но все не успявам да изпия нужното количество :( А иначе, аз използвам дневен хидратиращ крем за лице от няколко години насам, и също съм се спряла на медицинска козметика - Авен и Виши. Ползвала съм околоочен на La Roche Posay и мисля да започна отново

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig