събота, 2 май 2015 г.

Skin Illusion Natural Radiance Foundation Clarins

Здравейте Момичета,

Днес ще си поговорим за любимия ми до момента фон дьо тен Skin Illusion Natural Radiance Foundation на Clarins. Винаги ми е било много трудно да ви разказвам за подобен род продукти, защото са строго субективни спрямо типа и тона на кожата, затова й предварително написах публикацията "Как да си изберем подходящ фон дьо тен за нашата кожа", за да имате някои насоки.

Не мисля да бъда многословна, просто ще изредя какво ми допада най-много в този продукт. Цветът, който притежавам се казва Honey № 10 и перфектно подхожда на леко жълтеникавия ми подтон.




Опаковката: красива и компактна. Не обичам фон дьо тени, които се съхраняват в друга опаковка различна от стъкло. За мен този материал е най-подходящ, но най-доволна съм, че имаме супер удобна помпа, която не се е развалила или отказала нито веднъж и вади точното количество фон дьо тен за едно нанасяне. Другият плюс е, че по този начин фон дьо тенът се предпазва от окисляване при съприкосновение с въздуха, както се получава при някои марки, които трябва да се отварят при всяко нанасяне.





 Консистенция: кремообразна, нито водниста, нито прекалено лепкава или тежка.  Бих я определила като копринено мека и приятна на допир, която се разнася много гладко. Смятам, че на мазен тип кожи, може да им дойде леко тежък, тъй като дори на мен в най-топлите месеци ми идва мазничък и тогава го заменям с BB крем, но през останалата част от годината, в която го използвам, усещам как продуктът допълнително овлажнява кожата ми. Не подчертава сухите участъци и не се врязва във фините линии.

Формула: комбинация от минерали и растителни съставки: пудра от опал, която отразява и разпръсква светлината от кожата ви, придавайки нежно сияние и екстракт от розово водорасло, което спомага за хидратиращите свойства на фон дьо тена.



 


Покривността: води се със средна покривност, но аз харесвам факта, че не стои на лицето ми като маска (най-омразното ми), а напротив слива се добре с естествения тен и изглежда натурално и ненатрапчиво. Тоест имам на лицето си продукт с бих казала добра покривност и същевременно завършекът е свеж. Какво по-хубаво от това.

Промяна на външния вид и трайност: нанасям го всяка сутрин върху добре хидратирана кожа и след подходяща база без силикони и бих казала, че издържа около 8 часа (имайте в предвид, че кожата ми не е мазна и рядко лъсвам, освен лятото). Хубавото е, че с напредване на деня, продуктът не променя цвета си, тоест да се окисли, нито пък да се изтрие неравномерно, просто бавно си попива в кожата и накрая леко изчезва.

Слънцезащита: искаше ми се да има по-висок фактор от предложения SPF 10, но определно благодарени на минералните филтри отразява настрана слънчевите лъчи и предпазва кожата.
 Цена: е това е нещото, което не ми допада. Първият път го купих за около 60 лв., след това стана 65-67 и последно го намерих за 70 лв. Някак си ми се струва нереално толкова да скочи за 1-2 години.

В заключение ще кажа, че ако търсите фон дьо тен с плътно покритие Skin Illusion Natural Radiance Foundation Clarins определно не е вашият продукт, но ако имате нужда от фон дьо тен, който изравнява тена ви и осигурява нужния комфрот на кожата ви, без да я омазнява излишно или пък да подчертава сухите участъци, тук вече имаме победител.
SHARE:

3 коментара

  1. Охх, напоследък съм се вманиачила на тема фондьотени и уишлиста ми е предълъг, а специално на Кларанс искам да опитам поне три... Много хубаво ревю, ще го имам предвид със сигурност, само да изхабя малко наличните ми 3 фондьотена първо :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм се насочила към техният Radiance, но да видим кога ще остане време, защото лятото предпочитам да залагам на ББ кремове. :) Поздрави,

      Изтриване
  2. Взех си тестер да го пробвам и имах големи очаквания, защото знам колко ти е любим. Изобщо не се разбрахме :( стоеше ми много пудрено и тежко, с база или без база - все не се получаваше. Но съм се убедила, че с фдт-ите за разлика от всички други продукти, наистина трябва човек сам да пробва :)))

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig