събота, 18 април 2015 г.

Yves Rocher Apricot Fruity Scrub & Cranberry Cooling Effect Mask

Здравейте Момичета,


Както става ясно от заглавието, днес ще ви разкажа за два продукта на марката Yves Rocher. В интерес на истината с тях се сдобих в Париж преди по-малко от година (няма как да си във Франция и да не си купиш нещо на бранда), но за съжаление все забравям да ги отбележа в дадена публикация. И едва днес прибирайки се в Пловдив и доизстисквайки последните капки от розовата маска, осъзнах че сега е момента да им посветя цяло макар и кратко ревю. 


И двата продукта са в малки пластмасови тубички от 50 ml. като цената им по спомен беше около 3,50 Euro всяка. На гърба им пише, че са произведени в Ирландия, което малко ме учуди.......




Започваме с кайсиевият скраб за лице. Консистенцията му наподобява перлен мус изпъстрен сът ситни частици от кайсиева черупка. Консистенцията е седефено жълтеникава, доста гъста и нанасянето й върху лицето представлява известна трудност, все пак с малко количество вода, започва да се разнася и и тук идва основният проблем, скрабът е прекалено нежен към кожата, не усещам нищо масажиращо или свалящо мъртвия горен слой от нея. Няма как да не похваля марката за природощадящия подход вместо изкуствени абразивни частици (които замърсяват моретата) да използват естествени природосъобразни материали, в случая да ги наречем "кайсиеви трици", но ми се щяха да бяха малко по-едри. Предполагам сте запознати с моя вкус, ескфолиращите продукти, които използвам независимо за лице или за тяло да бъдат с по-осезаеми абразивни частици. Е, в случая сякаш държа в ръцете си просто едно измивно средство, без каквито и да е ексфолиращи свойства. Резултатът е, че кожата на лицето ми си остава същата както преди употребата на продукта. Ароматът е страхотен на кайсии, в състава имаме успокояваща настойка от лайка, но поне за мен продуктът не представлява нищо особено и не бих си го купила отново. За това говори и пълната и неизхабена тубичка, в сравнение с другата. 




Оказа се, че триминутната охлаждаща маска с червени боровинки е много добро попадение. Препоръчвам да я тествате през лятото. Консистенцията й наподобява апетитно червено желе и ухае толкова сладко, че на мен ми идва да си хапна от нея. Маската е предназначена за освежаване и изравняване на тена. Аз я използвам винаги когато искам да охладя кожата си, защото сякаш усещам върху нея някакъв прашен и мръсен слой (това се случва през лятото, след като съм обикаляла цял ден по разходки). След употребата й, усещам лицето си приятно хидратирано и освежено. За цената си, маската определено оправдава качествата си.






Това е от мен и се надявам да ви е било интересно и забавно опознаването на тези два продукта :)
SHARE:

5 коментара

  1. Страхотно ревю.И двата продукта изглеждат страхотно и съм сигурна,че имат много изкушаващ аромат :))

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък не харесах този скраб, защото ми е страшно груб и дразнещ. Маската обаче ми е любима и мирише толкова хубаво! Вече почти съм я свършила и със сигурност ще си я взема пак.

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесно ревю! Маската я ползвам от скоро, но доста ми допада. Да видим как ще се държи в по-топлите дни. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Маската звучи много апетитно :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig