сряда, 27 август 2014 г.

First Impression: SHISEIDO IBUKI

Здравейте Момичета,

През юни месец си взех мини комплекта Starter Kit на Shiseido с продукти от серията Ibuki. Признавам си в това лято натрупах толкова много бяла козметика, че изобщо не се нуждаех от нови попълнения, но след толкова прочетени хвалби в българското и не само блог пространство и не устоях на изкушението за порцеланова кожа като на гейша. 
С риск да повторя колежките, които вече са писали ревю за тази линия, ще обобщя: това е серия предназначена за днешното поколение жени, по-специално на възраст 25-35 години. Подходяща е за всеки тип кожа включително и чувствителна. Подсилва защитната липидна бариера на кожата, за да задържи влагата за по-дълго в нея и засилва устойчивостта на кожата срещу всякакви външни агресивни фактори. Лабораторията на Shiseido използват нов подход в дерматологията - съставки, които помагат на клетките да запаметят своята най-здравословна форма и с течение на времето да се стремят да запазят тази първоначална форма. Тоест ако сравним човешката клетка с гроздово зърно, първоначално то е сочно, пълно със сок и влага, в последствие на фактори от околната среда, то заприличва на стафида, именно тази промяна на формата Ibuki се стреми да предотврати. Не случайно един от основните принципи на "Ibuki" е вътрешна сила. 


ОСНОВНИ СЪСТАВКИ: 
Lamium Album, екстракт известен още като бяла коприва, който спомага за по-голямото ниво на хидратация,; trehelose, който овлажнява;  екстракт от семена на японския цитрусов плод Yuzu, богат на Витамин С, който повишава колагена в кожата.

С комплекта се сдобих от магазин Beauty Zone, цената му беше 58 лв. и за тази сума получих три броя продукти всеки по 30 ml. (тук може да видите как изглеждаше кутията, понеже я изхвърлих :)

Започваме с Shiseido Ibuki Gentle Cleanser 

Нежен измиващ крем, наподобяващ мус, който се справя идеално с премахването на всякакви замърсявания от кожата. Продуктът е изключително икономичен, тъй като количество от него голямо колкото грахово зърно прави богата пяна, достатъчна за цялото лице. След отмиването на пяната, кожата е чиста и свежа, не оставя мазен филм след себе си. Не чувствам никакво щипане или зачервяване. Единствено след употребата му усещам леко опъване на кожата на лицето (аз съм с нормална към суха), лично мен това не ме притеснява тъй като веднага нанасям хидратиращ продукт и  всичко си идва на мястото си.  Вчера тествах измиващия крем с премахване на спирала от очите ми и се справи чудесно. Принципно ползвам други продукти за очите, но понякога когато пътувам и не нося арсенала, едно добро измиващо средство поправя всичко.
Измиващ крем Ibuki
Консистенцията наподобява мус

Shiseido Ibuki Softening Concentrate 

Това е гелообразна прозрачна емулсия, която изпълнява ролята на тонер. Нанасям посредством памук веднага след измиващия крем и моментално хидратира и омекотява кожата. Усещането след употреба е все едно вече имате хидратант върху кожата си. Допълнително на това успокояващо действие, почиства останалите нечистотии от кожата. За някои дами, които са свикнали с мицеларна вода този тонер може да се стори доста странен като консистенция и формула, но за мен е много добър продукт особено ще го оценя през зимата, когато копринената емулсия попие като масло в кожата ми. 

Тонер Ibuki

От ляво надясно : хлъзгавата, прозрачна консистенция е тонерът

Shiseido Ibuki Refining Moisturizer

Този овлажнител е последната стъпка за красива кожа. Според мен е доста концентриран като формула, затова го използвам като серум. Моето усещане е че хидратира изключително добре кожата посредством течната си консистенция, попива бързо и я оставя копринено мека. Но според мен оставя лек мазен филм след себе си. Поради тази причина предпочитам да го използвам  предимно вечер. 

Хидратиращ овлажнител Ibuki
От ляво надясно: тонер Ibuki, кремообразната консистенция е овлажнителят Ibuki

Резултати:

Започнах да използвам серията в началото на месец август, веднага щом се върнах от Лондон, тъй като кожата ми беше в отвратително състояние. Принципно имам много гладка и чиста кожа и ако не броим някоя и друга хормонална пъпка по време на деликатния период, нямам никакви оплаквания. Но след всяко посещение в Лондон, по бузите ми се появяват ситни гнойни пъпки, сякаш кожата се чисти от прашния въздух в метрото. Допълнително от климата някои зони се изсушават повече от други и определено кожата на лицето ми изглеждаше повяхнала. Скоро забелязах, че пъпките се пресушиха по-бързо и съответно изчезнаха по-бързо. Кожата ми възстанови предишния си здравословен вид и тенът на лицето ми се избистри. Не бих казала, че порите на носа ми са станали по-малко видими или пък бръчките ми са се изгладили, но аз съм много доволна, че отново имам гладка и нежна кожа. Комплектът е предназначен за кратко време, колкото да се добие представа, но аз вече съм към края на месеца и продължавам да имам все още наличност и от трите продукта.

Не крия от вас, че съм почитател и клиент на бранда Shiseido, защото тяхната декоративна и бяла козметика се спогажда добре с кожата ми, но искам да знаете, че съм изцяло обективна в ревюто си и гледам да отразявам всички качества на продуктите. Моето мнение е, че линията Ibuki е чудесна и се отразява добре на моя тип кожа, като дори мисля да се насоча към околоочния и богатия крем от същата серия. Но, имам опасението, че за дами с мазна кожа тонерът и овлажнителят може да не са подходящи за употреба през лятото, заради по-мазната им консистенция. 
Обичате ли да използвате продукти за ежедневна грижа от една серия или предпочитате да са на различна марка?



SHARE:

9 коментара

  1. Рядко ми се случва да ползвам продукти от една серия и все гледам да се поправя, но изкушенията са много. Като серия съм ползвала тоник, пяна и кремче от серията Pureness на Шисейдо преди време, но те са за по-скоро проблемна кожа. Почистващата пяна беше страхотна. От това, което рабирам, май Ibuki не е моята серия, нищо, че и нея заглеждах. Благодаря за ревюто :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се, да съм била полезна. Принципно са чудесна серия, но наистина смятам, че за по-мазна кожа ще дойдат по-тежки. Аз също ползвам различни продукти, не си само ти :))) но напоследък взех да се увличам да са на една марка :)

      Изтриване
  2. Имам съвсем малък досег до Шисейдо, основно от тестерите по бюти кутиите. Ако не бъркам, имам точно тестер от овлажнителят и според мен е страхотен, но при моята нормална към лееееко комбинирана кожа е по-подходящ за по-студените месеци. Имам и едно измиващо средство, като нищо пак да е от Ибуки, хич не се спогодихме - оставя ми мазен филм по лицето и след него винаги се мия с още нещо, за да го премахна. А съм чувала много добри отзиви за серията :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз съм с комбинирана кожа с мазна Т-зона и зимата винаги имам нужда от много хидратиращ нощен крем и ме заинтригува с последната стъпка.

    ОтговорИзтриване
  4. Точно на този комплект се чудя напоследък и го заглеждам, благодаря за ревюто! Интересно, в България казваш е 58 лв, а тук е 20 евро- не е честна такава разлика в цената според мен...
    И последно- за колко точно време ти стигна комплекта?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Ида, комплектът ми стигна за повече от месец. Най-бързо ми приключи измиващото средство. Кремът понеже е по-мазничък ме изкара доста време. За съжаление има такива ценови разлики :)

      Изтриване
    2. Благодаря за отговора! Аз вече се сдобих с комплект Ибуки, само че с крема 50 мл, почисващия гел и тоника, за 29 евро- намерих някаква мега промоция, принципно крема само е 43 евро тук.. :) Дано ми харесат!

      Изтриване
    3. Оооо, чудесно, взела си го на много добра цена наистина:) кремът сигурно ще ти хареса, той е с по-богата текстура, идеален за зимата и много го хвалят. Аз все още не съм го използвала :)) поздрави

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig