четвъртък, 21 август 2014 г.

Lotion Micellaire Avène Review

Здравейте Момичета,

Отдавна се каня да ви разкажа за любимия си мицеларен лосион на Avène. Аз съм от жените, които в последните 3-4 години не спират да използват мицеларна вода. Лично аз я предпочитам пред тоалетното мляко и я използвам вместо тоник за лице. Ежедневната ми грижа включва измиващо средство под формата на пяна, гел или крем, последвано от тампон напоен с мицеларна вода, за да премахне останалите замърсявания от кожата на лицето и шията. За финал слагам  крем+серум за лице и шия и продукт за околоочния контур.

Помня, че първата мицеларна вода, която си купих беше на Vichy и дълго време използвах единствено нея. В последствие започнах да експериментирам докато намеря най-удачния за мен продукт. Тествах мицеларната вода на Avène, Bioderma, Nuxe, Caudalie. Знам, че Sensibio на Bioderma се води нещо като "holy grail" за всички бюти блогъри, но за мен най-добрата мицеларна вода си остава тази на Avène.



От Avène я определят като демакиираща грижа за чувствителна кожа, склонна към зачервяване. Без парабени, подходяща за всеки тип кожа и възраст. Характеризира се с  три полезни действия:
  • Демакииращо - повърхността на кожата е добре почистена, благодарение на активни вещества, подредени в мицели. Най-големият плюс на този мицеларен лосион е че може да се използва за разгримиране и на очите. На този факт се дължи и голямата ми любов към него, тъй като това е единствената мицеларна вода, която не пресушава околочния ми контур. Oставя кожата на околоочната зона еластична и хидратирана, дори сякаш се появява лек мазен филм. Напоследък се старая да използвам двуфазен дегримьор именно за околоочната зона, но не винаги имам време или възможност. В случая не се притеснявам да пропусна тази стъпка.
  • Хидратиращо -този мицеларен лосион не пресушава кожата, а напротив сякаш допълнително я овлажнява и не се усеща онова неприятно опъване. Кожата е освежена.
  • Успокояващо - термалната вода Avène 96 % действа успокояващо и предотвратява всякакви раздразнения и зачервявания.
Състав:
Avene thermal spring water (avene aqua), Pentylene glycol, Poloxamer 188, Bisabolol, Cetrimonium bromide, Disodium edta, Fragrance (parfum), Peg/ppg-14/4 dimethicone, Pentaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate, Propylene glycol, Sodium chloride

Не съм отсипала в дланта си да я видите, защото на външен вид е като всяка друга мицеларна вода, прозрачна с лек аромат.
Обикновено мицеларният лосион се продава в разфасовка от 200 ml за около 20-22 лв., но понякога в аптеките правят добри примоции. В случая на снимката се сдобих с бутилка от 400 ml. за сумата от 19,90 лв. Бих казала много добра сделка! В Париж, видях че бутилката от 200 ml. беше на стойност 10 €.  Стандартен флакон, не е снабден с помпа, досега не се е разтекла нито веднъж в багажа ми. Механизмът на затваряне не е отвъртащ се, а е посредством капачка със щракане. Продават се супер сладки и малки минита за по 4 лв., които редовно си купувам за улеснение при пътуване :) 


Вие имате ли си любима мицеларна вода или изобщо не използвате такава?

SHARE:

7 коментара

  1. Ще си взема мини, но преди една година и нещо, като я пробвах само не ми хареса за очите. Доста ми щипеше за разлика от на Биодерма, та дори и тяхната за мазна кожа не мие есъздавала проблеми, както тази :/ Понеже ти хвалиш.. ще се пробва пак ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мариета, аз съм със суха кожа към смесена и тази ми е перфектна, но знам ли на теб може да ти идва по тежка, понеже знам, че ти си със мазна кожа. Аз пък не съм доволна никак от тази на Биодерма, пробвах няколко вида и все ми пресушава. Започвам да си мисля, че типа кожа определя коя мицеларна вода ще допадне най-много. Виж това със щипането е супер неприятно, ако си имала такъв проблем, недей взима :) после ще те мисля. В момента тествам тази на Caudalie :)

      Изтриване
    2. Мдам.. Ама добре чистеше лицето. То на очите доста неща ми дразнят с тези лещи :( Но съм упорито магаре за тях. Трудно убедих мама да ми позволи да нося преди пет години , а и с очила не се харесвам.

      Изтриване
  2. Чудех се защо всички хвалят водата на Авен, а на мен не ми допада, докато най-накрая не се светнах, че моята не е мицеларна :Р А съм използвала около 300 от 400 мл, преди да забележа, че е различна - http://beauty-galore.blogspot.com/2014/08/blog-post.html Е, след като свърша моята, определено ще си взема мини от "твоята", защото много обичам Авен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей :)) сега прегледах публикацията ти, да различна е :)) доколкото знам тези оцветени в зелено опаковки бяха предназначение към по-мазна кожа. Пробвай я, надявам се да ти хареса, тъй като аз също много харесвам Avene. Блогът ти е страхотен, редовно го прочитам, благодаря за включването :)

      Изтриване
    2. Оооо, колко си мила :) благодаря ти и аз много харесвам и чета твоя, въпреки че рядко коментирам :)

      Изтриване
  3. Тази ми е една от любимите! Но зелената също е много хубава :) Хубаво ревю!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig