сряда, 20 август 2014 г.

Topshop Lipstick Review

Здравейте Момичета,

Подготвила съм много публикации, които ме чакат в чернови, но тъй като всички проявиха интерес към червилото на Topshop OH LA LA, реших да започна именно с него.

Както ви споделих в предходния ми пост (цък), брандът Topshop ми е известен единствено с огромните си магазини в Лондон с конфекция на достъпни цени и със съдебния процес с певицата Риана, която ги осъди за немалка сума поради факта, че я бяха използвали за рекламно лице на редица тениски без нейно позволение.




Относно декоративната ми козметика съм малко странен човек. Обичам да купувам "екзотики", както ги наричам, тоест продукти, които не се намират на българския пазар, защото все искам да експериментирам. Още по-голям бонус ми носи чувството, когато съм го купила лично от самата държава. Някои хора си колекционират магнити, други бижута, други картички, аз обожавам като пътувам да си купувам козметични продукти от характерни за самата държава марки. На това се дължи ненормалният ентусиазъм, с който описвам покупките си от чужбина.

Именно виждайки това червило в чуждестранните блогове, знаех че трябва да се добера до него, при все че беше много хвалено от всички :) А, моето скромно мнение за продукта, ще ви споделя още в самото начало на ревюто: Не ми допадна и не го препоръчвам. Точка и край!



Шегувам се, поне ще се обоснова!

Започваме с добрите страни. Опаковката на червилото поне за мен е супер сладка, всъщност визията на цялата козметична серия е толкова сладурска - точки и райета :) Гилзата изглежда като пластмасова, но всъщност е от матиран метал, с "клик" механизъм на затваряне.

Цветът! Той е божествен - смесица между неонов корал и праскова, ярък и наситен летен цвят и същевременно ненабиващ се неприятно в очите. Именно този красив нюанс беше причината да издиря това червило и да се залепя за него както пеперуда към светлина :) Моите устни са със сравнително тъмен пигмент и трудно намирам светъл или ярък цвят, който да убие тяхната червенина. В случая червилото е добре пигментирано и покривно. На устните стои мат, без никакви блестящи частици или гланцов завършек.






Тук е момента да спомена, че не съм почитател на сухите червила, търся умишлено такива с мазна консистенция, затова и залитам толкова към глосовете. Предпочитам да не е толкова трайно, пред варианта сухи и изпръхнали устни.
Слаби страни: най-големият проблем на червилото е неговата неовлажняваща текстура. На пръв поглед и суотчнато в магазина на ръката ми, червилото изглеждаше нито много сухо, нито много мазно един среден вариант, който принципно заради цвета реших, че ще преглътна. Нанесено на устните първоначално стои добре, но това е една моментна заблуда, почти веднага попива в тях и грозно се врязва във всички техни линии и гънки. Освен това преди употребата му е задължителна ексфолиация на устните, тъй като подчертава всяка изпъкнала кожичка по тях.
Тази сутрин му дадох последен шанс като го тествах за ревюто и за максимално обективна оценка без балсам за устни и без предварителна ексфолиация - нанесох го в 7:30 ч. сутринта преди работа, без да пия и да се храня и в 8:30 ч. резултатът беше следния : никакво червило по горната устна, никакво червило по краищата на долната устна, единствено в центъра и се беше образувала една грозна, дебела и ярка черта червило, тотално неравномерно попиване и изчезване на продукта. В последствие чувствам устните си дехидратирани и напукани.




Решението е само едно - върху червилото нанасям гланца Colour Elixir на Max Factor в същия коралов цвят, за да предотвратя изсушаването и концентрирането на червило в гънките на устните. Определено съжалявам за покупката тъй като 7 GBP не са много като сума, но можеше да си взема нещо много по-качествено като продукт за тези пари. Вие купихте ли си продукти наскоро, за които да съжалявате?


SHARE:

12 коментара

  1. Толкова неприятно, Майче ;(( Направо ми се доплака за теб и червилото :(( Да, имам няколко неуспешни. Единия бе един ексфолиант, който грабнах заради хубавата опаковка и ниската цена в ДМ. Нищо не прави ://

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. И аз не обичам сухи червила, иначе цвета на това е убиец! <3

      Изтриване
    3. Спокойно, нищо не е загубено :)) иначе и аз все се лъжа по-красива опаковка и ниска цена :)

      Изтриване
  2. Неприятно... но поне изглежда добре - като опаковка и цвят. Едва ли това много помага като успокоение де.
    Иначе, да, имам скорошни неуспешни покупки, които се трупат и не знам какво да ги правя (а не ми се изхвърлят).

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, красиво е, но нарочно написах поста, за да не се лъже и някой друг като мен, макар че го хвалят навсякъде.

      Изтриване
  3. На мен очите ми останаха в розите <3 А червилото пробвали го с балсам отдолу и пак ли се получава същия ужасен ефект?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, същата работа е с балсам, без балсам :) хахахах розите са английски, голямо ГМО :) 1 седмица си стояха така свежи :)

      Изтриване
    2. Значи жалко за хубавия цвят на червило ...Аз искам рози тогава :D

      Изтриване
  4. Ох, страхотни РОЗИ <3 Имам подобен цвят червило от Avon :)

    bbrillliantt.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Много хубаво ревю! Браво, че не те е страх да си кажеш, че не си доволна от продукта. И аз съм точно като тебе - и аз обичам да си купувам козметика от съответната държава. И всеки път като си използвам нещото, се сещам колко ми е било готино на почивката. А червилото е ужасно красиво. Жалко, че ти изсушава устните и не е трайно. :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, точно така, припомняш си хубавите моменти и спомени от пътуването :) красиво е наистина, но здраве да е, ще го изхабя все някак :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig