вторник, 15 юли 2014 г.

Shiseido Perfect Hydrating BB Cream Review

Здравейте Момичета,

Азиатската култура и красота винаги ме е привличала. Този блян към съвършенството, тази изящна прецизност на движенията, перфектно изрисувани лица като най-финия японския порцелан.  Един съвършено различен свят от нашия с друг идеал за красота и естетика.

Повечето хора свързват Shiseido с дългогодишната история на бранда, с прословутия символ цветето Камелия, с качествени продукти. А, при мен, чуя ли думата "Shiseido"в главата ми изниква сцена от филма "Мемоарите на една гейша", в която разкрасяваха главната героиня за предстояща вечеря. Ритуалът включваше много приготовления и старание, разкриване и напътствия в тайните да съблазняваш. За мен Shiseido е изкуството да омайваш, да изкушаваш, да въплътиш в себе си изяществото и екзотиката на азиатската култура.


Сами разбирате, че съм много пристрастна към бранда точно поради тази причина, а и честно казано, те много ме улесняват, защото "да чукна на дърво" досега  не съм попадала на нито един разочароващ техен продукт. Отдавна търся подходящ BB крем, при Vichy проблемът беше розовият подтон на продукта, който не съответстваше на тена ми, при Caudalie нямаше слънцезащитен фактор, този на Clarins прекалено изсушаваше кожата ми, а за BB крема на Estee Lauder дори не искам да пиша, толкова разочароващ продукт. В крайна сметка пробвах тестер на Shiseido, на първо време ми хареса и последствие се възползвах от 20 % намаление в Сефора грабвайки 30 ml. за сумата от 54 лв.


 Цветът, който си избрах е Medium Naturel, който перфектно пасна на тена ми, въпреки че имах опасения, че ще е тъмен за мен. За съжаление няма богата цветова гама на този продукт, само Medium и Dark. Подходящ за всеки тип кожа. Но нека поговорим защо се влюбих в този BB крем.
Зимата и есента нося ежедневно фон дьо тен, но лятото когато кожата ми става по-капризна и по-мазна предпочитам да залагам на леки текстури с добра хидратация и най-вече с висок слънцезащитен фактор. SHISEIDO PERFECT HYDRATING BB CREAM е с фактор 35 и благодарение на екстракт от листата на плода rose apple (азиатски плод, на чието име не намерих адекватно наименование на български), известен като силен антиоксидант, успява да  предотвратява увреждането на ДНК-то на клетките, причинено от UV лъчите. Моята проверка беше просто да изляза без никакъв слъцезащитен  продукт за лицето освен BB крема, на разходка на открито в най-големия пек. Е, повярвайте ми грам не почернях в лицето, въпреки че раменете ми изгоряха. Така че когато съм с този BB крем, спокойно премахвам рутинното ползване на сънскрийн.
Плодът apple rose
Tектурата е течна към кремообразна, oil-free формула, не запушва порите и лесно се слива с естествения ви тен, ефектът е все едно не носите нищо на лицето си, а същевременно осигурява добро покритие и прикрива порите. Не изсушава кожата, но същевременно оставя матов воал върху нея. При мен издържа без проблем цял ден на лицето, накрая на деня малко лъсвам, но все пак са минали 8-9 часа. Друго предимство e, че веднъж нанесен на лицето запазва цвета си и не се окислява при съприкосновение с кислорода. Най ми допада факта, че едновременно се грижи за кожата ми да е хидратирана и свежа благодарение на другия антиоксидант thiotaurine и същевременно отменя нуждата от друго козметично средство като фон дьо тен.
Тубичката е снабдена със заострен накрайник и това спомага да  изстискате колкото количество ви е необходимо :)


Въпреки че ми е тотален фаворит, не мога да не упомена пред всички дами, които следят изкъсо състава на продуктите, че забелязах наличието на Алкохол в съдържанието му. Чистосърдечно си признавам, преглъщам този факт, защото по никакъв начин не съм усетила влошаване на състоянието на кожата ми или пък някакво раздразнение, но съм длъжна да уведомя. Относно другите съставки не мога да коментирам понеже не съм запозната достатъчно, сами може да прегледате състава:
Water, Dimethicone, Sd Alcohol 40-B, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, Peg-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polymethyl Methacrylate, Glycerin, Dipropylene Glycol, Disteardimonium Hectorite, Hydrogenated Polydecene, Trimethylsiloxysilicate, Silica, Xylitol, Peg-6, Peg-32, Peg/Ppg-14/7 Dimethyl Ether, Thiotaurine, Saxifraga Sarmentosa Extract, Arginine Hcl, Ononis Spinosa Root Extract, Sodium Pca, Sophora Angustifolia Root Extract, Ppg-17, Aluminum Hydroxide, Aminomethyl Propanol, Aluminum Distearate, Isostearic Acid, Stearic Acid, Trisodium Edta, Polymethylsilsesquioxane, Talc, Butylene Glycol, Alcohol, Alumina, Polysilicone-2, Triethoxycaprylylsilane, Polybutylene Glycol/Ppg-9/1 Copolymer, Bht, Syzygium Jambos Leaf Extract, Tocopherol, Phenoxyethanol, Fragrance, Iron Oxides, Titanium Dioxide.

 Актуализация - екипът на Shiseido Bulgaria се свързаха с мен и ми обясниха, цитирам: "че 
използваният алкохол във формулата е от категорията на бързо отлитащите алкохоли. Той има за цел да улесни разнасянето на продукта и по-доброто прилягане към кожата, без да навлиза в нея и няма дехидратиращ ефект". Признавам си тази бърза реакция и проява на внимание ми направиха много добро отношение, защото един бранд винаги трябва да притежава освен качествени продукти и адекватно отношение към потребителите. Поздрави от мен.

BB кремът нанесен на ръката ми, в процес на разнасяне и краен резултат

Съвсем съзнателно го казвам, въпреки наличието на алкохол, за мен това е най-добрият BB крем, който съм използвала до момента. Дано ревюто ми ви е било полезно и интересно! А, вие ползвате ли BB крем??
SHARE:

19 коментара

  1. Ех, тези продукти на Shiseido!!! И аз се зарадвах с един техен околочен миналата седмица.
    Така и не свикнах да ползвам ВВ крем, но ако трябваше да избирам, също щях да се спра на този.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кой околоочен крем си взе :)) да харесвам много продуктите им :)

      Изтриване
    2. Ibuki :)
      Исках нещо по-силно като превенция, че от скоро съм в групата на 30годишните, но консултантките настояваха да не бързам и да не прескачам етапите.

      Изтриване
    3. Ползвах мостра от него и останах много доволна, мислех да си го купя, но си взех първо този на L'Occitane. Aз от октомври навлизам в тази група :))) хахахха

      Изтриване
    4. Само в началото е трудно, докато свикнеш с новата цифра. И после става чудесно оправдание, за да си купува човек още повече и още по-скъпа козметика :D

      Изтриване
    5. Хахахаа, благодаря за съвета :) какво да се прави, опитваме се да спрем времето :)

      Изтриване
  2. All time fav <3 Имам го от година и още си пазя доволно количество :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Предполагам като е ВВ покривността не е много голяма или?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами по-лека е от на фдт, но определено си има покривност. Избистря добре тена и прави кожата по-свежа.

      Изтриване
  4. има ужасен токсичен състав....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Както написах не съм спец и умишлено постнах състава, за да може всеки да си прецени. Хубаво е още едно мнение :)) лично аз съм доволна и ще преглътна състава за момента :)

      Изтриване
  5. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

      Изтриване
  6. Изкушавай ме още,изкушавай ме,Майче!:)Много харесвам марката и с удоволствие бих инвестирала в качество!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Винаги съм го казвала :) пробвай първо с мостра :) защото цветовата гама е много ограничена, за лятото е просто перфектен :) поздрави

      Изтриване
  7. Ще се купува следващото лято, това е положението! Благодаря за ревюто :)

    ОтговорИзтриване
  8. Да, много харесвам този продукт и за топлите месеци е идеален :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig