четвъртък, 17 юли 2014 г.

Disappointing Products # 1

Здравейте Момичета,

Напоследък покрай блогването така съм задобряла, че почти нямам разочароващи продукти :) Почти винаги всичко е предварително премислено и проверено, особено ако сумата, която ще похарча е по-висока. Все пак и аз съм човек и от време на време правя импулсивни покупки и в повечето от тези случаи оставам най-излъгана в очакванията си. Както казва сестра ми: "Не бива да имаш очаквания, няма да ти донесат нищо добро!" Чела е прекалено много "Големите надежди" на Чарлз Дикенс :)




 Все пак си изработих една система, с която синтезирах най-често допусканите от мен грешки при пазаруване с нагледни примери:

1. Не купувайте нещо само защото е евтино дори то да не ви трябва 
През зимата в магазин Douglas имаше промоция на маски за лице на немската марка Schaebens два броя на цената на един тоест за 2.50 лв. Естествено, моето циганско сърце не устоя на изгодната оферта и награбих 4 броя - хидратираща, за чиста кожа, успокояваща и за околоочния контур. Предварително се извинявам ако някой е доволен от маските и ги използва с удоволствие, но за мен са пълен боклук. Хидратиращата с алое вера и термална вода така опъна кожата ми и я зачерви, че все едно я бях намазала с втвърдена глина, същото беше положението и с успокояващата маска. Признавам си до другите маски изобщо не опрях след това фиаско, едната част изхвърлих, а другите ги запазих за снимките.






2. Слушайте продавач-консултанта, но винаги имайте едно на ум, че той е преди всичко там, за да ви продаде продуктите и после за да ви помогне.
Следователно ако някой парфюм не ви допада не го взимайте, въпреки той да настоява, че е вашия аромат. Е, при мен се случи нещо подобно в аптеката. Бях отишла да си купя рол-он на NUXE, за който бях чувала чудесни отзиви (после си го купих от Париж и съм възхитена от него и ще има ревю), но консултантката в аптеката насочи вниманието ми към тези на Vichy, били много по-качествени и по-трайни. Помня, че нямаше съществена разлика в цената и аз пренебрегнах собственото си мнение и си взех 48 hr Anti-perspirant treatment  Intense Perspiration в зелено на Vichy. Никак не съм доволна от този рол-он. Въпреки че е предназначен за чувствителна кожа и е без парабени и алкохол, консистенцията му е много течна и отнема дълго време докато попие в кожата. Допълнително ароматът му трае много кратко, също и ефектът му върху изпотяването. Имам приятелка (Нели, за теб говоря), която е много доволна от него, но на мен не ми върши добра работа :))

3. Пазаруването в големите дрогерийни магазини.
Когато  сте в дрогерии тип Лили и сте препълнили кошницата, спрете и погледнете реално колко от нещата ще ви трябват и колко взимате от лакомия  (това е най-често допусканата от мен грешка). Говоря за измиващия гел за лице с ексфолиращи частици от кайсия на Himalaya Herbals за всеки тип кожа. Не бях изпробвала продукти на марката и не се нуждаех от ексфолиант за момента (тъй като имах други 3), но на принципа "нека да има" се сдобих с този. Предназначен за всеки тип кожа, обогатен с натурални масла и плодови екстракти, не успях да се спогодя с този гел. Частиците са му прекалено фини и изобщо не свалят мъртвата кожа. След измиване с този гел, чувствам кожата на лицето си суха и опъната, много неприятно . В момента го използвам обилно за тялото, за да се привърши и да си отдъхна. Цената му беше около 6-7 лв.


От ляво надясно: Himalaya Herbals ексфолиращ гел, Cream Exfoliator Vitamie E The body shop


5. Не се доверявайте сляпо на марката.
Понякога продуктът на даден изпитан бранд може да ви изненада неприятно. За съжаление не винаги цената и марката са гарант за качество. От българската безмитна зона си купих буквално за секунди ексфолиращ крем за лице с витамин Е на The Body Shop. Бях чувала чудесни отзиви за тази тази витаминозна серия и пословичната ми жажда за ексфолианти беше набързо задоволена. Да, обаче като се прибрах вкъщи и след щателен преглед на опаковката, забелязах в съдържанието наличието на 4 вида Парабени. Дори на мен, която не съм върла почитателка на еко, био, натуралната и тн. козметика ми се стори прекалено. Защо са ми тогава маслото от соя, зрънцата от жожоба и така нататък като ще ме тровят с 4 броя Парабени. Има кремообразна формула, частиците почти липсват и в никакъв случай не предлагат добра ексфолиация на лицето. След употребата му кожата ми е дехидратирана. Определено не препоръчвам.






6. Не се лъжете с промоция на допълнителното количество.
За пример ще дам отново измиващия ексфолиращ гел на Himalaya - беше с 50 ml отгоре :))






7. Не купувайте нещо само защото се рекламира усилено.
 Рекламата е повод да се запознаете с продукта и после ако се харесате с него да преминете към следващото ниво :) плюс това рекламите са доста нереални понякога, например в тези за спирали за очи, героините са винаги с изкуствени мигли. Тук нямам пример, защото се придържам към тази си максима.

 Лично аз се опитвам да спазвам тези изградени от мен правила, за да се предпазя от непотребни покупки последствие, но истината е, че е необходимо човек да експериментира от време на време, защото само така можеш да попадаш на "диамант в боклука" (който е гледал Аладин на Дисни, знае за какво иде реч :)

Целувки и ще се радвам да споделите своите неуспехи :)

SHARE:

22 коментара

  1. Много полезна статийка! И аз всячески се опитвам да се въздържам от ненужни покупки, макар отвсякъде да сме обсипвани от всякакви реклами, промоции и "изгодни стедки" от които всъшност нямаме никаква необходимост :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахахаха, сега се сещам, че има теория в маркетинга , в която слагаш умишлено цена от 1,99 и човека вижда единицата и смята, че нещото струва около лев и нещо, а принципно си е 2 лева. Доколкото четох, жените са по-податливи на тази манипулация, дори онзи ден имах нагледен пример. Бяхме с приятелка и тя си хареса нещо за 89 лв. И ми казва е за 80 лева си струва дадената блуза и аз и казвам не 80, а 90 лева. Хахахахха

      Изтриване
  2. Много полезна публикация и съвети.И съм напълно съгласна с теб, но какво да правя като ми е слаб ангелът на моменти :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахахах, на всички ни е слаб ангелът :)) едвам се удържам от новата лятна колекция на една определена марка, но съм си казала, че малко ще разкарам декоративната козметика и тогава ще купувам :)

      Изтриване
  3. Дезодорантът на Vichy го бях ползвала преди и ми беше харесал. Наскоро го купих пак и наистина не беше ефективен. Може да са променили формулата. На Nuxe ще запомня да го пробвам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали и на мен сума ти хора ми писаха на имейл колко били доволни от дезодоранта на Vichy и как сега не бил същият. На Nuxe цената му е по-висока около 20 лв, аз го взех на промоция от Париж - 2 бр, на цената на един. Не съм уверена дали в България качеството ще е същото, но не би трябвало да има разлика. Също е течен, но малко по кремообразен и ухае на рози, тоест сутрин в 8 като го сложа и вечер в 6 още ухая на рози. Докато на Vichy ароматът трае секунди.

      Изтриване
  4. На теория съм запозната и съгласна с всичко написано от теб, но практиката, практиката ми куца! :D
    Между другото, имам и аз от тези маски, но не съм ги пробвала още.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахахахха, спокойно и на мен практиката ми куца, опитвам се да се удържа от излишни харчове. Между другото може да ти харесат маските, но за мен не си струват. По-добре да бях отделила още 2-3 лева и да си бях поръчала една тубичка на Oriflame или на Yves Rocher техните маски ми допадат.

      Изтриване
  5. Много интересна статия и много полезни съвети. :) Аз, за моя огромна радост, се придържам към дадените от теб съвети и от доста време нямам такива разочароващи покупки. :))))

    ОтговорИзтриване
  6. Публикацията ти е страхотна и съм напълно съгласна с нея!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Миленка. Старая се, но все пак доста често кръшвам от съветите си :)

      Изтриване
  7. Много хубав пост! Единственото, което мога да добавя е винаги да си искаш мостри- така ще провериш дали харесваш продукта или не преди да го купиш.
    Другото, което мога да те посъветвам е ако пак така се колебаеш между Nuxe и Vichy да избереш Nuxe- те все пак са си самостоятелен бранд, докато Vichy принадлежи на Loreal, а и повечето продукти, които предлагат Nuxe са с естествени съставки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахахах, мострите са нещо задължително, само където в България не го разбират и на много места им се свиди да дават, все едно ги плащат от джоба си :))) относно Vichy не знаех :)) мерси

      Изтриване
  8. Много, много, много...полезна статия!

    ОтговорИзтриване
  9. Много рядко ми се случва истински да не харесам някой продукт, освен ако е тотално неизползваем, винаги се опитвам да се фокусирам върху положителните му страни. Преди не бях такава между другото, това се промени с времето и благодарение на блога, някак си спрях да съм толкова претенциозна. Търся си хубав рол он, ползвам тези на Dove от години и много сериозно са ми омръзнали, благодаря за препоръката да пробвам Nuxe, ще си го сложа в wishlist-a :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Жени и аз съм като теб, гледам винаги от хубавата страна на продукта, в крайна сметка ако не е приложим за мен ще се окаже такъв за някой друг :)) колко продукти съм изподарила на майка ми :) ххахахахах

      Изтриване
  10. Аз лично съм много доволна от измиващия гел на Himalaya и го спрягам като фаворит сред измиващите гелове. При мен няма опъване, кожата ми е изключително гладка и чиста. Не ми изсушава кожата, не ми я омазнява, като цяло съм много доволна.
    Доколкото до маските на Schaebens - много съм разочарована от маските предназначени за "българския пазар". Имам няколко закупени от Германия и разликата между тях е огромна!!! Българските са много по-разредени и някак с по-различен състав, въпреки че става на въпрос за един и същи вид маска :??

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Деси! Благодаря ти за коментара :) радвам се, че при теб има положително действие измиващият гел, наистина хора сме и реагираме по-различен начин към продуктите :)) а относно маските, много ме заинтригува. Помня, че консултантката в Beauty Zone толкова много ми хвали тези маски и тяхната цена, че като ги изпробвах и ме защипаха едно силно, се учудих с какъв акъл изобщо ги предлагат :)) явно както и друг път съм чела, за страните от Балканите се прави козметика с различен състав с цел по-ниска цена.

      Изтриване
    2. Определено мисля, че има нещо такова, тъй като си бях взела маската с кал от мъртво море и българската версия беше като разтворена във вода с много дребни частици, докато немският вариант беше изключително гъст с много по-едри частици. Друга разлика, която открих беше, че маската от DM България, която си взех сашето не беше разделено на две отделни маски, докато немският вариант беше стандартно разделен на две части :/

      Изтриване
  11. Страхотни съвети! Надявам се сега и да почна да ги прилагам, че и на мен ангелите са ми слаби :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig