понеделник, 14 юли 2014 г.

MÉTÉORITES VOYAGЕ Pressed Powder Review



Здравейте Момичета,

Настъпи момент да ви разкажа за MÉTÉORITES на Guerlain. Съзнателният ми допир с декоративната козметика започна на възраст около 15-16 год. Помня, че със сестра ми си купувахме списание "Ева" и докато тя се интерисуваше най-вече от новите модни тенденции, аз започвах да чета списанието отзад напред поради факта, че страницата с козметичните предложения се намира в края на списанието и изгарях от трепет да започна първо с нея (и все още е така :) За първи път видях перлите на Guerlain именно в това списание, бяха лимитирана Коледна колекция и още тогава си пожелаях някой ден да се сдобия с тях. Честно ви казвам, струваха ми се толкова недостижими, бляскави и разкошни в тяхната луксозна опаковка. Все едно звезди скрити в кутийка от седеф. 
Копнежът по тях намаля с годините, но покрай многото ревюта и хвалби от бюти блогърите около мен, най-накрая реших да си изпълня една тийнейджърска мечта. Първо дилемата беше перли ли да си взема или техния пресован вариант, но тъй като много приятелки се оплакаха, че перлите лесно се трошат и разпиляват от кутийката се спрях на компактната им версия. Честно казано обичам да плащам за марка и за опаковка, но цената на оригиналната кутийка ми се стори малко висока, затова си купих пресована пудра MÉTÉORITES VOYAGев нюанс MYTHIC 01 под формата на пълнител (рефил) за сумата от 50 лв.





Като всеки друг блогър, който е правил описание на MÉTÉORITES няма как да не споделя, че това не е продукт от първа необходимост, а по-скоро един каприз, без който спокойно може да минете. Защото тази пудра не изпълнява функцията на всяка друга пудра да матира, да прикрива дребните несъвършенства като петънца или пори на лицето или пък да изравнява тена. Нейната единствена и крайна цел е да дари лицето ви със свежест, естествен блясък и и то просто да сияе. Откъде знам това ли??? Ами, в случаите когато я нося като финален щрих към грима ми получавам постоянно комплименти, че кожата на лицето ми изглежда невероятно сияеща и здрава.





Но, много се отплеснах, нека ви разкажа малко повече. Имаме многоцветна пудра, съставена от 6 матови и блестящи цвята. Три цвята за коригиране на тена: виолетово - което улавя светлината и избистря тена, розово - което освежава и премахва следите от умора и зелено - което тушира зачервяванията. Три цвята за сияен тен: бяло - което изсветлява кожата, но не й придава тебеширен ефект, шампанско - което придава блясък и божествено розово злато - което оставя лек загар и затопля страните. Смесени върху пръста ми всички цветове изглеждат като розов сатен, но на лицето стои прозрачно. Обожавам аромата на виолетки, който се носи от пудрата, но за съжаление изчезва много бързо. Текстурата на пудрата е много фино смляна и се нанася като мечта на кожата.

Искам отново да поясня това е многоцветна пудра, която не замества вашата ежедневна пудра, не е хайлайтър следователно не очаквайте изобилие от блясък и брокат, не е руж нито пък може да го замести. Това е пудра за финален акцент, която нанасяте след като вече сте поставили всичкия грим. Предполагам, че мнозина ще сметнат пудрата за излишна и може би ще са прави, но аз обожавам ефекта на красива кожа, който създава.  Препоръчвам с две ръце, защото винаги, когато я нося чувам думи от сорта:"Какво си направила с кожата си, сякаш сияе", за мен това е достатъчен знак, че пудрата изпълнява успешно целта си. Това ме кара да се чувствам още по-красива, защото колкото и да е клиширано - когато се чувстваш прекрасно и изглеждаш прекрасно :))


От използването някои от цветовете са оцветили по светлите клетки

Пудрата в действие





SHARE:

20 коментара

  1. Ах ти, хитруша! Айде сега не била от първа необходимост, я виж как сияеш :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахахаха ами да, ние сме болни мозъци :)) хахахах а твоите перли, колко въздишам по тях, но си казах "Не" !!!!! Благодаря за коментара

      Изтриване
  2. Прекрасна ... прекрасни ... и двете :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Не знам за пудрата, все още съм на мнение, че мога да живея и без нея, но имаш страхотна коса!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Според мен би имало и много добри заместители, ако се решиш. Благодаря ти за комплимента :) това ми е естествения цвят, никога не съм я боядисвала :))

      Изтриване
  4. Много добре изглежда продуктът, а ти си просто страхотна :))

    ОтговорИзтриване
  5. Красавица <3 А пудрата е голяма глезотия и съм чела, че е много по-хубава от перлите.Аз още се чудя как купих перлите, но пък не съжалявам :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно теб очаквах да коментираме за перлите, хахахах. Истината е, че като ги постна тогава във фейсбук и аз реших, че е време да се сдобия с тях. Но, тъй като попаднах на тази оферта, предпочетох компактния вариант. Кажи сега, доволна ли си от твоите и кога ще пишеш ревю :))помня че бяха за рождения ти ден :))

      Изтриване
    2. Страшна памет имаш :)) Снимките на моите перли стоят и чакат в папчица да мине годинка и да ми дойде музата хихихихи. Скоро трябва да се наканя да напиша ревю :)) Доволна съм точно за глезотията.Някак поне на снимка ми изглеждат по-лъскави от компактната пудра или си внушавам.

      Изтриване
    3. Помня, помня като слон :) Не си внушаваш, перлите наистина изглеждат много по-лъскави от компактната пудра. Тук има само два цвята с лек брокат розовото и розовото злато, всичко друго е мат, докато перлите изглеждат всичките блестящи :)) и предполагам са повече като количество, но май с новата по-мека формула, чувам че се трошат много и се отлагат като прах :) чакам ревю, може да ме осени по Коледа да се зарадвам с едни :)

      Изтриване
  6. Пудрата върху цялото лице ли я нанасяш или само на определени места?
    Наистина идеята да вземеш само пълнител без опаковка е много по-изгодна отколкото закупуването на целия продукт, но досега не съм виждала по магазините да се предлагат такива рефили, някакви идеи къде мога да ги намеря?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей мила, нанасям пудрата на цялото лице. Когато искам по-издръжлив грим, слагам база, фон дьо тен, матираща пудра и най-отгоре многоцветната. А когато ме мързи просто понякога я нанасям върху ББ крема, без друга пудра. Някои предпочитат да слагат само на изпъкналите части на лицето от тази пудра, но аз я предпочитам на цялото. Разтърсих се и намерих сайта http://www.escentual.com/guerlain/make-up/guerlainmakeup003/ цената и е 29 паунда, но аз попаднах на намаление и ми излезе 50 лева. Това е за рефила. А, оригиналната кутийка с пудра е 94 паунда, http://www.escentual.com/guerlain/make-up/guerlainmakeup002/ кажи ми как да се прежали човек. Сега я видях и в http://www.houseoffraser.co.uk/Guerlain+Meteorites+Voyage+Refill/133775504,default,pd.html рефила е 33 паунда, а оригиналната кутийка 105 паунда. Явно е голямо произведение на изкуството. И друг път съм си купувала продукти в рефили и съм много доволна.

      Изтриване
    2. Да, наистина разликата в цените е огромна. Благодаря за сайтовете :)

      Изтриване
  7. Напълно честно и откровено ревю. И аз постоянно си мечтая за една такава пудричка, но съм и наясно, че не ми е жизнено необходима. Снимките с теб са очарователни :**

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси Мариета, има време да си вземеш :)) а и гледам че са напускали подобни пудри на една марка, забравих коя беше, така че варианти има много :)))

      Изтриване
  8. Толкова ми харесваш на тази "фото-сесия", Майче. Имаш едно класно, леко винтидж излъчване на истинска дама. А метеоритите те са си приказни и мечтани от всяка жена, която се интересува от грим и козметика.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много за прекрасните думи, направо се изчервих. Бяхме на сватба с половинката и аз използвах миговете преди ритуала за малка фотосесия :))

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig