петък, 25 юли 2014 г.

Inglot Freedom System Eyeshadows № 361 & №24

Здравейте Момичета,

Изпробвали ли сте сенки на Inglot? Да, не?! Е, аз до скоро не се бях сблъсквала отблизо с продукти на бранда, макар че съм минавала хиляди пъти покрай магазина им и доста  мои приятелки ползват услугите на професионалните им гримьори за повод.

Всъщност отскоро започнах да се зачитам в ревютата на останалите блогъри насочени към тяхната Freedom system за подбор и съхранение на сенки. И MAC и Sephora предлагат подобна опция да си изберете единичка сенки от голямо многообразие от нюанси и да го съчетаете в палитра с други желание от вас цветове. А, просто можете и да си останете с тази единична сянка. 


Всъщност юни месец бях поканена на кръщене в Пловдив на едно прелестно бебе на име Стефан. Неговата майка ми е приятелка от 1 клас, носим едно и също име с нея и празникът беше от съществено значение за мен. Тоалетът, който бях подбрала беше в кораловата гама и реших, че мога да направя някой и друг експеримент с грима и да маскирам очите си в корал. Това прозрение дойде в деня преди кръщенето и трескаво започнах да мисля откъде да се сдобия със сенки в този нюанс като същевременно не ми се отделяха много финанси. 

Сетих се за добрите, "стари" бюти блогъри и техните ревюта за професионалната козметика на Inglot и директно се запътих към магазина им. Там попаднах на Вержи (може да разгледате прекрасния й блог тук), която работи в магазина като професионален гримьор и консултант. Няма такова сладко и мило същество :) усмихната, перфектно гримирана и готова да ти помогне с каквато информация ти е необходима. Аз не й споменах нищо за мен, тъй като признавам си не се възприемам като бюти блогър и просто се насладих на нейното обгрижване и внимание към мен. Обясних и че търся сенки в кораловата гама, а също и в цвят мента и просто се оставих в нейните ръце. Седнах си на столчето пред голямото огледало и докато Вержи нанасяше различни цветове върху клепачите ми, за да изберем перфектния за мен нюанс, започнахме да си клюкарим по-женски за актуалните тенденции в грима, за качеството на продуктите, за различни лесни трикове. Тя ми разказа много за историята на марката, затова че като ценова стойност Inglot са по-евтини от MAC, но не отстъпват по качество. Даде ми съвети как да нанасям сенките, за да не акцентирам върху моите паднали горни клепачи и единодушно избрахме за мен - матов корал + мента хамелеон. Искам да изкажа моята благодарност към нея за отделеното време и внимание и се радвам когато срещам хора, които са приели работата си като призвание и хоби :)



И след това дълго предисловие ще се спра малко на описание на продуктите:
Матова сянка № 361 в коралов цвят, 2.3 gr. за 8 лв.
Както сама се убедих от тестера, който почти беше изчегъртан до дъно, това е един от най-купуваните това лято цветове. Цветът е прекрасно коралово-прасковено-розово. Да си призная не обичам матови сенки и ако имам такива в повечето случаи са в неутрални цветове. Но, Вержи ме убеди да си взема именно матова сянка, тъй като на снимки матовите сенки изпъкват по-добре на очите, отколкото блестящите (в случая повод кръщене). Цветът е наситен и добре пигментиран и нанесен на подвижния клепач в комбинация с тъмнокафяво във външния ъгъл на окото, се получава много летен и екзотичен грим. Може успешно да комбинирате с кафяв молив на долния клепач. Сянката се разпрашава доста, отдавам го на това, че е мат и е доста суха като консистенция. Нанесох я върху база на Urban Decay и цветът изтрая цял ден без да помръдне. 
Блестяща сянка № 24 в цвят мента, 3.2 gr. за 8 лв.
Прекрасен хамелеон със ситен шимър и сатенен блясък. Нанесен на окото, цветът се прелива от бледозелено към сребристо - изобщо много красива смяна на нюанси. Без база не е толкова отчетлив и забележим като цвят, отново го нанасям върху такава на Urban Decay. Издръжливостта не е толкова продължителна както на корала, може би заради по-мазната текстура. Отново гледайки изхабения тестер ми стана ясно, че това също е един от най-предпочитаните цветове през топлите месеци.
Външната опаковка на сенките е черна картонена кутийка с описание на продукта и срок на годност. Моите са годни според: матовите до 2017 г., блестящите до 2016 г. Вътре има и малка листовка с обозначен състав.  Допълнително всяка сянка представлява рефил, поставен в пластмасова малка кутийка. Както споменах може да си купите празна палитра, в която да нареди рефилите по свой собствен избор. За момента аз се въздържах от палитра и си ги държа в прозрачните кутийки :) 


Нeка да обобщя.....посещението в Inglot за мен беше повече от приятно преживяване. Първо, срещнах човек, с който намерих много общ език :) , консултираха ме професионално в избора ми на продукти и трето се сдобих с чудесни сенки на много прилична цена. А, ето и една снимка от кръщенето на малкия сладур.



SHARE:

12 коментара

  1. Вержи е прекрасна!
    Чудесен избор на сенки, последната снимка е ♥
    Накрая ще с епрекърша и ще направя една четворка или петица на Инглот :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Тея :) чудесна алтернатива са - голямо разнообразие и добра цена :)) и аз мисля да направя една палитра :) по-нататък

      Изтриване
  2. Избрали сте чудесни цветове.Аз съм фен на сенките на марката и съм много доволна от палитрата, която си събрах :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Супер, писала ли си ревю за палитрата ти, за да разгледам цветовете :)

      Изтриване
  3. Вержи е голяма сладурана, но не е само това - тя е страхотна гримьорка! А твоите сенки ми напомнят на нещо сладко, детско и бонбонено, точно като за кръщенето :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, мила :)) истински бонбончета :) добре го каза.

      Изтриване
  4. Хех, много сладурска публикация!
    И аз го гледах този бонбонен корал вчера като бях до Пловдивския Инглот. Май, май след този пост ще ида да го взема най-после :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Смятам, че на твоите очи много ще отива :)) а и внася малко лятно настроение на фона на дъждовното лято :(

      Изтриване
  5. Честити! <3
    Много хубави цветове си избрала. Аз имам вече 4 от Инглот и съм страшно доволна, в процес на пълнене на една палитра с 10 слота съм.
    А ако някой ден стигна до Пловдив, задължително ще мина и през вашия Инглот, няма как. :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много, не само да наминеш към магазина, а и да се обадиш предварително да пием кафе :)много ще се радвам :)

      Изтриване
  6. Изборът на цветове е страхотен,както и на тоалет!!!:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig