понеделник, 21 юли 2014 г.

New Goodies July

Здравейте Момичета,

Ще ми простите моята несериозност напоследък, но има моменти, когато ми се пише по-много и за най-различни теми и понякога просто мълчание. Но все пак е лято, извинена съм :)) друго си е навън да сковава минус 10 градуса и ти да нямаш избор да излезеш и съответно да ти звъннат към 7 ч., когато е най-приятната прохлада за една разходка по гребната база с колело :) как да ти удържи душичката.

Затова в такива натоварени дни, споделям своите покупки. Да си призная пазарувам непрекъснато, но някои от нещата забравям да ги добавя или вече са използвани, хахаха но какво да се прави, каквото се сетя показвам :)



Започваме с очертаващия се за фаворит на лятото глос на Max Factor. През месец юли в дрогерии Лили тече промоция с 20 % намаление на всичко продукти на марката и докато се шляех безцелно бях запленена от този уникален корал. Глосът е от новолансираната серия Couleur Elixir и за момента съм възхитена от него. За цената си от 12 лева, надхвърля и най-смелите ми очаквания. Прекрасен екзотичен цвят, стилна опаковка, приятен аромат на ванилов сладкиш и най-важното никакво напукване на устните. Ще отделя специално ревю на този глос, но тъй като е на промоция побързах да споделя кратки впечатления от него, за да се възползвате и вие, ако имате желание :))

Продължаваме с Cherry Lip Gloss на Korres в цвят Light purple 23. Директно донесен ми от Гърция като подарък от майка ми (така е като ходите на почивка, а мен ме оставяте да работя) за сумата от 9.80 € (забравила е етикета с цената). За момента знам само, че ухае божествено на череши, които са и основна съставка под формата на масла.

Новите ми обеци фаворити - намерих ги в едно магазинче и много ми допаднаха, всеки чифт  е по 10 лв, нищо особено не са, но аз си ги нося с голям кеф :) напоследък все повече залитам по подобен род бижута :)



Лосион против ухапване от насекоми Бочко  с 8 часова защита. Закупен от Лили за сумата от 5.70 лв. Тъй като на гребната база, комарите са големи колкото врабчета, успях да изпробвам вече спрея и той успешно се пребори с гадинките. Все повече ми допада козметиката на Бочко и това, че репилентът е предназначен за деца още повече ми вдъхва доверие. А и винаги съм смятала, че трябва да се подкрепят българските производители.
Гел след ухапване от насекоми  Бочко, който купих специално за племенниците ми. И те като мен правят алергия - мястото на ухапването се подува и боли, и сърби невъобразимо много. Цена по спомен 2-4 лв. от Лили. Приложих го в употреба след като бях направена на решето след една вечеря на Гребната база, определено успокои сърбежа, спаднаха отоците, действа охлаждащо, но трябва да си постоянен в мазането. Друг бабешки метод за справяне с пъпките е да се намажете с ракия, наистина помага и те прегарят. Въпросът е че това е приложимо единствено вкъщи :))
Детски душ-гел с ягода на Бочко, който възнамерявам да използвам за пране на четките си за грим. Повечето блогъри използват детския шампоан на Бочко за тази цел, но тъй като за момента не беше наличен в Лили, реших да рискувам с тази апетитна ягодка. Пени се чудесно, изкара всичката мръсотия от тях и после ухаеха на ягодки, меки и чисти.
Palmer's Fimring Lotion- поръчах го от сайта www.feelunique.com за сумата от 2.95 GB. В последствие научих от Теди (успоредно с нея сме си поръчали еднакъв лосион от споменатия сайт :), че предлагат марката в Лили, но на доста по-висока цена. Все пак цената му беше смехотворна за 375 ml., а качеството тепърва ще го разискваме. Ухае невероятно вкусно на шоколад и какао, ще видим как ще се справи с истинското си предназначение :)
Антицелулитен крем на Bioten, който обещава да намали обиколката на бедрата с до поне 1 см, взех го в момент на умопомрачение, защото сега като се замисля около 8-9 лв. надали ще повлияе ефективно на проблемните зони. От опит глава не боли все пак.

Когато се прибрах от работа вчера ме очакваше тази кутийка изненада на масата вкъщи, систъра беше минал и оставил едно подаръче. Как да не ти се оправи настроението след изморителния ден в офиса. Пълно е с благинки и чудесийки.



Това е за момента от мен :)) наслаждавайте се на лятото :))




SHARE:

12 коментара

  1. Радвам се, че при теб Бочко действа, при мен май само настървява допълнително комарите! Вчера бях на Витоша и двайсетина ми налетяха, вдигнаха ме от земята и за малко да ме отнесат пред смаяните погледи на мъжа и децата ми! Добре, че се хванах за един клон и успях да се спася! Връщам се на Аутан!
    :-) :-) :-)
    Кутията на Лоситан е ♥ !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахахах, никога не съм се смяла толкова много на коментар. Благодаря ти, Тея :) Принципно и аз използвам Аутан, но реших да разнообразя. Може да не съм толкова сладка като теб :)

      Изтриване
    2. Събирам идеи за вгорчващи кръвта хапчета :-)

      Изтриване
  2. Много хубави неща! Ще пробвам и аз бочко срещу комари, а двата глоса изглеждаш жестоко <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, на Тея не й е подействал по този начин :)) ххахаха , но аз пък съм доволна, отбих атаките :) хубави са глосовете, подготвям им ревю

      Изтриване
  3. Чудесни неща. Глосът на Максфактор изглежда много добре , а обеците са мноого сладки :))

    ОтговорИзтриване
  4. Обичките са точно по мой вкус и толкова летни <3 Бочко наистина има добри продукти, макар че точно тези не съм ги пробвала. А кутията е <3 <3

    ОтговорИзтриване
  5. Като типична гарга,която си пада по камъни и лъскавко ,ти завиждам за бижутата за уши!!!!Да си ги носиш с настроение !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленка, останала съм с впечатление, че живееш в София или Пловдив! Ако си от Пловдив, да ти обясня откъде са :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig