събота, 5 юли 2014 г.

My LIP BALM Collection

Здравейте Момичета,

Обожавам балсами за устни, но не оцветените наподобяващи червило или такива с блестящи частици. Говоря за Балсам за устни в истинския смисъл на думата, старата формула която подхранва, омекотява и прави устните нежни като кадифе. Който е задължителен през зимата, необходим през лятото на плажа, незаменим като база на всички по-изсушаващи червила или просто знаем, че е някъде там в чантичката готов да се разтопи върху устните. Много е важно да подберете правилния балсам според вашите нужди и предпочитания. Самата аз съм в непрекъснато търсене на нов балсам и след като поограничих колекцията  (изхвърлих доста), ще ви покажа моите фаворити и не до там. Няма да ви затрупвам със състав на продуктите или подробни описания, ще се отдам изцяло на лични впечатления.


Започвам с люмия на всички блогъри Reve de Miel на Nuxe. Благодарение на Теди  (http://powderyourfacewithsunshine.blogspot.com) открих този балсам. И преди го бях забелязвала в аптеката, но не му бях обърнала достатъчно внимание. Няма такава текстура - като захаросан мед. Върху устните се разтапя, но не ги прави мазни или лъскави, а напротив сякаш ги матира. На сутринта усещането е великолепно, най-пухкавите и нежни устни, които могат да съществуват. Зимата не се разделям с този балсам, защото само той оправя напуканите ми до кръв устни (може заради меда да има и лечебни свойства). Тъй като кожата около веждите ми започва да се бели през зимата, редовно си слагам от балсама на тези места, както разресвам и самите вежди с него понякога. Може да се нанесе и под матово червило, тъй като не е мазен. Балсамът е много икономичен - 15 ml. за сумата от 19-22 лв. (в зависимост от коя аптека го купите), не се отличава с никакъв вкус. Цветът му е медено жълт. Обожавам стъкленото бурканче Ароматът му е много приятен - цитрус и билки. Спокойно може да се използва и от мъже тъй като не притежава блестящ ефект (изпробван е върху моя мъж и вече сам ме търси, за да му сложа). Единствен недостатък е че трябва да сте с чисти ръце, за да го нанесете и съответно става трудно използваем през деня. Поради това тази причина се е превърнал в моя нощна грижа, но повярвайте ми резултатът си струва, не прилича на никой друг балсам. Имам и стик балсам от същата серия, който съм захвърлила някъде и не успях да намеря, за да го снимам. Това показва колко доволна съм била от него, защото веднъж докопате ли се до бурканчето с мед на Мечо Пух няма да успеете да му се наситите.


Продължаваме с CICAPLAST LEVRES на La Roche-Posay. Признавам си това също е блогърска покупка, но съжалявам за нея. Удобен е за ежедневно нанасяне благодарение на изострения си накрайник, има удобна тубичка, за 7,5 ml. плащате сумата от 9-10 лв. Нито подхрани устните ми през зимата, нито ги омекоти. Дори напротив веднага след нанасяне ми създаваше едно неприятно чувство на нещо изкуствено върху устните, не мека и нежна текстура, а все едно парафин (не че имам представа как се усеща парафина, просто предполагам). Изпробвах да го нося под червило, резултатът беше плачевен - изсушени и напукани устни. На устните стои безцветно. Просто има балсами, които вместо да работят в полза на устните ги изсушават. За момента е пенсиониран в несесера с неизползвани продукти и ще мисля какво да го правя.

Следващ в списъка е Rich Lip Balm на Delarom, който ми беше изпратен като мостра от фирмата представител. Обогатен е с масло от карите  и има консистенция на вазелин със зеленикав цвят, поради това е леко лепкав. Не препоръчвам да се слага като основа под червило. Не придава цвят на устните. Подхранва ги и ги защитава, нито следа от напукани устни. Харесвам този продукт и отново бих повторила покупката му. Тубичката е 15 ml. със удобен заострен накрайник. Този балсам заедно с бурканчето бяха най-честата ми грижа за устните през зимата.

Балсамът на Apivita с нар. И преди съм ви споменавала за гръцката фирма Apivita, която е еквивалент на Korres. Продуктите им се характеризират с липса на парабени, минерални масла и силикони. Използвам маски за лице на бранда и съм възхитена. Затова когато през април мярнах в аптеката техен балсам, не се поколебах да го грабна. Тъй като всичко е изписано на гръцки, в последствие разбрах, че е с аромат и цвят на нар. Приятен балсам за устни, но нищо повече. Спокойно можете да минете и без него. Под формата на стик е, придава съвсем лек розовеещ цвят на устните (купувайки го смятах, че е безцветен, тъй като всички други от серията бяха такива). Стикът е твърд и се разнася трудно на устните. Трябва да повторите доста пъти, за да се разтопи балсама от телесната ви температура и да покрие както трябва. Лично мен това ме дразни. Не бих си го взела отново. Цената му беше 10 лв. за 4,5 gr.


Балсамът на Caudalie с грозде си го купих от Париж. Изключително съм доволна от него и ме е яд, че не взех повече за подарък. Под формата на стик е, но за разлика от този на Apivita се маже като масло по устните, а същевременно си стои на мястото в опаковката му без да се разлее. Харесва ми, че има много масла в него - от гроздови семки, от слънчоглед, от маслини, от карите. Подхранва много устните, не придава никакъв цвят и е силен антиоксидант. Без парабени и други изкуственяци. Caudalie е бранд, който се дистанцира от подобни съставки и бих ги сравнила с L'Occitane en Provence. Ухае много сладко, а опаковката му е семпла, но много красива. За 4.5 gr. платих сумата от 4.90 €. Нося го непрекъснато в чантата си и може да се слага и под червило :) тъй като не лепи.





Това е за момента моята колекция от балсами и в най-скоро време смятам да я увелича. Вие използвате ли балсам за устни и кои са вашите любимци?
SHARE:

9 коментара

  1. Пробвай EOS, ще ти харесат и състава им също :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ги заглеждам от много време, но искам да изхабя тези :)) Наблегнах на червилата и глосовете напоследък :)

      Изтриване
    2. EOS-а е страхотен, не пробвай стика на nuxe, не си заслужава, а за този на Ла рош и аз си мислех, ме не е кой знае какво и затова не го взех :)) Майбълин Бекби липс са зле.. Какво друго.. А, да на Нютроджина е супер балсама за пари и действие :). Полезна статия ;)
      П.П. И още в момента съм със смесени чувства към балсам ми на Корес .. Обмислям стика им или тези в тубичката :)

      Изтриване
    3. На Коrres най-хвалят този в кутийката-бурканче. А, сестра ми изобщо не е доволна от стика :))

      Изтриване
    4. Аз за бурканчето говоря :) Значи го пропускам. Те имат и в тибички. Срещала съм положителни мнения за тях :)

      Изтриване
  2. Много ме изкушавате с ревютата на този Nuxe балсам, но ми е неприятна дори идеята да бъркам в бурканче.. А самата мисъл да ми влезе някакво малко количество под нокът и ми призлява. Може би имам някакъв психологически проблем :D

    Любим в момента ми е балсам на Decleor, добра работа върши. Вчера купих един на Lavera, но още не съм го пробвала.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами според мен Nuxe си струва, бъркай в бурканчето със шпатулка :))) с Decleor ме заинтригува :)

      Изтриване
  3. Този пост съм ти го пропуснала..
    Мн се радвам че съм била полезна. Аз също съм мислила да правя подобна публикация, но ме е срам колко мн балсами имам и то при все че редовно си ги раздавам на сестра ми и др. близки...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хайде, не се срамувай, покажи ги :)) аз вече натрупах нови :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig